|
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb E. vanmiddag gemaild met het hele verhaal maar ze mailt niet terug en ik weet zeker dat ze het heeft gelezen! *wiebel*
![]() ![]() Daar heb je dus geen zak aan. Had je niet beter kunnen wachten en het gewoon IRL kunnen vertellen? Want dan had je haar reactie gewoon meteen kunnen zien. Hm, hier heb je natuurlijk ook geen zak aan, want het is achteraf gelul ![]() Helleu
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ha eerst!
qandy 60 Etmakas 51 sann 50 Sarah 49 N00dles 39 egon 32 Paranoide 23 Moz 22 Uice 20 Stefenootje 16 *Miekje* 14 kadir_107 14 Kazet Nagorra 13 Andijvie 13 Rode Panda 12 Panopticon 10 Jasmijn. 10 forever 9 Carn 8 Jaeger 7 Lorelei 6 Absinthe 6 Lucky Luciano 5 Allure 2 White Trash 2 Sidhe 2 Queasy 1 Missy 1 Pippeloen 1 Sigmund 1 Tink* 1 Commendatore 1 Toon topic & sluit venster Oh grapje qandy het komt door jou , niet door sarah.
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Oooooooooooh noooooooooooeeeees, dat is kut ja
![]() Daar heb je dus geen zak aan. Had je niet beter kunnen wachten en het gewoon IRL kunnen vertellen? Want dan had je haar reactie gewoon meteen kunnen zien. Hm, hier heb je natuurlijk ook geen zak aan, want het is achteraf gelul ![]() Helleu ![]() Er is vast een verklaring voor, en anders komt het ook wel goed
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, dan is dit geen v-lid post:
soms vnid ik mezelf dik, en soms niet. En volgens de BMI-meter ben ik niet te dik, maar wle bijna een beetje. Dus ik weet het niet!!! Ik wil lekker slank zijn met pronte borstjes!11 |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
sorry absinthe, hoe sann jou naamzoek deed deed me denken aan hoe je een hond roept.
![]() Citaat:
Ja euh Medeia was het met me eens dat dit makkelijker was dan dat ik het zaterdag op een dronken feestje zou doen
Er is vast een verklaring voor, en anders komt het ook wel goed ![]() |
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|