Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er schijnt inderdaad wel een gezellige gemoedelijke sfeer te heersen onder de furry's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen moet vooral lekker doen waar ie zin in heeft hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je geil wordt van baby's of dieren ben je toch wel een beetje ziek in je hoofd IMO.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En fetisjisme is opwinding door een voorwerp dat verder niets met seks te maken heeft. Gewoon een heel concreet voorwerp, zoals schoenen of ballonnen, zonder dat daar per se een hele gedachtegang achter zit. Een voetenfetisj bestaat dus ook niet, omdat voeten geen voorwerp zijn. Al die voetenfetisjisten heten eigenlijk podofielen. (Niet te verwarren met pedofielen. Misschien hebben ze daarom maar voor 'voetfetisjist' gekozen. ![]() Maar goed, er is natuurlijk wel een grijs gebied en in de volksmond is het verder prima om het allemaal onder één kopje te schuiven. Het maakt pas verschil wanneer je er echt dieper op ingaat. |
![]() |
|
Volgens mij is mijn buurvrouw een stiekeme furry.
Oh my lordy, ze sleurde me net zowat naar binnen om haar nieuwe collectie My Little Ponies te laten zien. Ze heeft er een stuk of 100 ofzo en ze kent ook echt alle namen en heeft er zelfs beestjes van bijna 100,- bij zitten en ze is zo bizar enthousiast over die dingen dat ik het gewoon eng vind. Ze heeft net d'r Rechten Bachelor gehaald en haalt teringgoede cijfers enzo, dus ze is niet dom, maar als ze zo enthousiast heen en weer springt en alles 'OMG CUUUUUTE' vind en constant praat met een baby stemmetje, twijfel ik toch aan haar psychische gesteldheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |