Advertentie | |
|
![]() |
|
ja dat is echt heel dope P
![]() goede compo, dope letters, redelijke kleuren. alleen, ik hou nie zo van digitale shit omdat het altijd zo steriel is. nu ook,. ik persoonlijk zou het nóg doper vinden als je wat rumpsels en ripsels derin zou verwerke, als je hoort wat ik zeg ![]() en Stardust is een vet woord.
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Achtergrond, ja, moet iets mee, echter moet het niet veel opvallender zijn dan 't nu is, 't gaat immers om de piece, niet om de achtergrond. Zo is er wel een zeer duidelijk contrast tussen vorm en restvorm ![]()
|
![]() |
Hij is erg dope...maar ik houd niet zo van die pijltjes die niet ergens verbonden zijn als je begrijpt wat ik bedoel, mijn pijlen moeten altijd ergens vandaan komen vind ik, maar in dit geval ziet het er erg dope uit...mad propz
![]()
|
He mensen, kap nou eens over die achtergrond hehe
![]() Ik heb dat grijs er gewoon achter gezet omdat wit niet kan, doordat de letters zo ongeveer wit zijn. En dit contrasteerde genoeg, maar overheerste niet. Ik moet nog wat voor de achtergrond bedenken, maar das niet zo makkelijk, aangezien 't niet overheersend moet zijn.
||
Citaat:
![]() Nou ja, verder, ik geniet er gewoom van om 't te maken ![]() ![]() Maar thnx voor je reply.
Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 15:41. |
![]() |
||
Citaat:
Besides, als je ze weglaat dan wordt het geheel een beetje saai, denk ik
||
Citaat:
![]() Maar 't zou ook wel met Illustrator kunnen, maar CorelDRAW is nou eenmaal een beter, en gebruikersvriendelijker programma. (plus dat ik ermee werk vanaf versie 4 ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Alles voor Photoshop. Fenominal | 4 | 15-04-2006 16:35 |