Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Het is een beetje kitsch. Volgens mij hebben koks over het algemeen geen smaak als het op andere dingen dan eten aankomt.
Ja, kitsch is het idd wel. Maar technisch zit de site goed in elkaar.

Oh en die standaard Bookman Antiqua font (dacht ik) is ook een beetje goedkoop.
Advertentie
Oud 02-11-2010, 00:55
Verwijderd
Citaat:
heel bijzonder ..
je kan er ook gewoon niet van genieten als het in jou ogen teveel poespas is?
verschil van inzicht, dit. leuk
Ik weet niet, ik kom niet snel in dat soort restaurants. Ik zal van sommige dingen heus smullen, maar ik heb bij het lezen van die menu's, en bij het zien van zo'n overdreven kunstig opgemaakt bord altijd wel iets van :') ja.
Oud 02-11-2010, 00:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is qua opmaak best een mooie site hoor. Hi-res foto's, filmpjes, mooie layout, complete walkthrough, stijlvol vormgegeven...wel over the top.
nou ja, ik vind het simpelweg niet zo bijzonder dat restaurants dit soort dingen doen. Die gooien ook gewoon ergens een zak geld naar binnen lijkt me.
Oud 02-11-2010, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je dat nou?
Nouja, neem een kaasplankje als voorbeeld. Hoe kun je zoiets 'bijzonder' klaarmaken? Gewoon een kwestie van wat kaasjes schikken op een plankje. Of een snoekbaars? Kwestie van even opbakken. Niks wat veel talent vereist.

Een bord opmaken is ook niet zo heel moeilijk.
Oud 02-11-2010, 00:59
Verwijderd
mensen willen ook het gevoel hebben 'bijzonder' behandeld te worden met 'bijzonder' eten, dat is ook deels zo .. er gaan ladingen tijd en geld om in menunamen en adviezen..
Oud 02-11-2010, 00:59
Verwijderd
ik typ vreemde zinnen
Oud 02-11-2010, 01:02
Verwijderd
Maar een beetje poepas is toch ook leuk zo heel af en toe Je gaat niet elke week voor 150 euro uit eten ofzo. Of ben ik nu weer heel oppervlakkig bezig?
Oud 02-11-2010, 01:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nouja, neem een kaasplankje als voorbeeld. Hoe kun je zoiets 'bijzonder' klaarmaken? Gewoon een kwestie van wat kaasjes schikken op een plankje. Of een snoekbaars? Kwestie van even opbakken. Niks wat veel talent vereist.

Een bord opmaken is ook niet zo heel moeilijk.
Nee, maar een 'duur' restaurant staat natuurlijk meer voor alleen het gerecht zelf.
Oud 02-11-2010, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar een 'duur' restaurant staat natuurlijk meer voor alleen het gerecht zelf.
Ja, dat snap ik best, ik ben niet achterlijk. Als men maar niet doet alsof de bereiding of de kwaliteit van het eten alleen, de prijs rechtvaardigt.
Oud 02-11-2010, 01:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouja, neem een kaasplankje als voorbeeld. Hoe kun je zoiets 'bijzonder' klaarmaken? Gewoon een kwestie van wat kaasjes schikken op een plankje.
Dan gaat het natuurlijk om welke kaas.
Citaat:
Of een snoekbaars? Kwestie van even opbakken. Niks wat veel talent vereist.
Geen enkel gerecht vereist talent; je kunt het zo goed klaarmaken als je wilt. Kruiden en het soort bakvet dat je gebruikt kunnen al heel veel doen.
Oud 02-11-2010, 01:16
Verwijderd
Ja, maar dan heb je het dus over de gerechtensamenstelling, niet over de specifieke bereiding ervan.

Maarja, ik geef toe, als ik het geld had, was ik daar ook gaan eten. Maar ik maak me geen illusies dat de bereiding (voor DIE prijs) veel beter is dan bij restaurant Chez Sjakie.
Oud 02-11-2010, 01:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fucking hell, ik was wat aan het googelen naar kleren, zie ik ineens een foto van een chick die sprekend op mij lijkt (maar dan zonder bril).
I iz creeped out. Ze is Duits.
Oud 02-11-2010, 01:25
Verwijderd
Tpiwwp!
Oud 02-11-2010, 01:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, liever niet. Ik werd niet bepaald vrolijk van die foto. Deed me erg denken aan een van m'n oncharmantere periodes op de middelbare school.
Oud 02-11-2010, 01:30
Verwijderd
Maar jij bént het toch niet
Oud 02-11-2010, 01:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar jij bént het toch niet
I know, maar ik voel me dan zelf meteen zo... 'ugh'.

Oud 02-11-2010, 01:36
Verwijderd
Mijn hoofd zit vol met allemaal juridische termen en nu kan ik niet slapen
Oud 02-11-2010, 01:39
Verwijderd
Ik vind haar niet op je lijken, eigenlijk. Maar ik ken jouw hoofd dan ook niet goed genoeg om daar een passend oordeel over te vellen.
Oud 02-11-2010, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie.

Zo beter?
Oud 02-11-2010, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie. Oh Oh Cherso patat frikandel wijn bier uitgaan dansen chillen relaxen slapen seks zoenen en vakantie.

Zo beter?
<3 veel beter dank u!

@Trimm ik vind haar ook niet lijken.
Oud 02-11-2010, 01:44
Verwijderd
Oh en mn salaris is met een spoedoverboeking gestort en ik heb het nu net binnen gekregen
Oud 02-11-2010, 01:45
Verwijderd
Ik vind haar ook niet lijken

en ik snap niet waarom mensen met zulke drilpuddingarmen hemdjes dragen. Ik heb kipfilets onder mijn armen bungelen, laat ik liever niet zien in het openbaar, dus draag ik geen hemdjes in het openbaar.
Oud 02-11-2010, 01:45
Verwijderd
Citaat:
*shotje doe geef*
(van een joint)
Oud 02-11-2010, 01:46
Verwijderd
ik heb toen ik 16 was weleens eens shoetoe gegeven aan iemand, en ontvangen. Vet pauper.
Oud 02-11-2010, 01:48
Verwijderd
Citaat:
*shotje doe geef*
(van een joint)
huhu ik denk niet dat dat helpt, maar toch bedankt!
Verwijderd
Citaat:
ik heb toen ik 16 was weleens eens shoetoe gegeven aan iemand, en ontvangen. Vet pauper.
een wat?
Verwijderd
Citaat:
Een schoenteen?
Oud 02-11-2010, 01:50
Verwijderd
een shotje = een shoetoe. of hoe je dat ook schrijft

het is stoere niggertaal, je weet zelluf.
Oud 02-11-2010, 01:51
Verwijderd
Citaat:
huhu ik denk niet dat dat helpt, maar toch bedankt!
jawel lekker stoned als een kanarie wegspacen in je warme bedje.
Verwijderd
Ik kan geen stoere niggertaal
Verwijderd
Citaat:
Ik kan geen stoere niggertaal
Verwijderd
Citaat:
jawel lekker stoned als een kanarie wegspacen in je warme bedje.
Mijn gedachten maken juist overuren als ik blow. Wel op een prettige manier hoor. Maar dat mensen kunnen slapen (vlak) nadat ze geblowd hebben is mij altijd een raadsel.
Oud 02-11-2010, 01:53
Verwijderd
ik heb nog nooit geblowd (ook niet van plan) dat schijnt vreemd te zijn
Oud 02-11-2010, 01:56
Verwijderd
Over slapen gesproken. Doei!
Oud 02-11-2010, 01:57
Verwijderd
Trusten n00dles
Oud 02-11-2010, 01:58
Verwijderd
Ik heb op bepaalde plekken gewoond waar heel wat nigger wannebe sletjes rondliepen. Voor je het weet heb je bepaalde woorden overgenomen en komen er tjoeries uit je smoel.
Oud 02-11-2010, 02:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb op bepaalde plekken gewoond waar heel wat nigger wannebe sletjes rondliepen. Voor je het weet heb je bepaalde woorden overgenomen en komen er tjoeries uit je smoel.
Schuldig!
Oud 02-11-2010, 06:15
Verwijderd
Goodmorning
Oud 02-11-2010, 06:25
Verwijderd
Shotjes

En ik vind haar ook totaal niet lijken, Trimm.
Oud 02-11-2010, 06:25
Verwijderd
Ha, goedemorgen.
Oud 02-11-2010, 07:24
Tink*
Tink* is offline
Hello goodmorning how are you? *oehoe* How is your weather today?
Oud 02-11-2010, 07:26
Verwijderd
Mijn weer lijkt op het jouwe, denk ik.
Oud 02-11-2010, 08:02
Verwijderd
Ik ook niet
Maar is popo's(geen idee hoe je het spelt) geen nigger taal?
Oud 02-11-2010, 08:21
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen! Ik zit in college. Ik zie net iemand voor me deze aantekening maken: paradigmas zijn richtlijnen voor behandeling. Ik vraag me af of ze t begrepen heeft.
Oud 02-11-2010, 08:29
Verwijderd
Hoi lieverds.
Ik ziet nu thuis te niksen en mijn laatste uitziekdag te doen. Blegh ik haat ziek zijn.
Oud 02-11-2010, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen! Ik zit in college. Ik zie net iemand voor me deze aantekening maken: paradigmas zijn richtlijnen voor behandeling. Ik vraag me af of ze t begrepen heeft.

Ik denk het niet.
Oud 02-11-2010, 08:35
Verwijderd
Queasy mag ik jou pmén?
Oud 02-11-2010, 08:43
Verwijderd
Morning
Oud 02-11-2010, 08:43
Verwijderd
Hoi sann!
Oud 02-11-2010, 08:56
Verwijderd