Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nou vooruit! pukkels komen altijd sneller dan dat ze gaan en ze zijn er ook altijd op momenten dat je ze totaal niet kunt gebruiken. het zijn eigenlijk net kinderen, maar ook hier geldt: het komt wel goed, schatje! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoorde net dat de docent geen contact kan krijgen met de tweede docent ofzo. Zucht. Chaos.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had je al bijna uit de pmlijst gegooid! Verder zit ik tot vrijdag binnen en kom ik alleen morgen even buiten om mijn tentamen te maken, dus als ze vrijdag weer weg zijn is het verder niet zo'n probleem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kunstgeschiedenis ![]()
|
Verwijderd
|
HA mijn begeleider vond mijn onderzoek nu al een voldoende waard dus dat is weer een zorg minder. Karma blijft wel een bitch, ik had me verslapen en was echt nog net op tijd bij die afspraak. Tijdens het fietsen droomde ik dat ik weer na een uurtje in mijn bed kon liggen maar toen kwam ik in die kutregen terecht en nu ben ik super wakker
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|