| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die scenario's heb ik ook langs laten komen per persoon. Ik heb in mijn bovenstaande post uitgelegd dat daarom jij in dit rijtje de meest logische wolf bent. Misschien is het de verrader die goed heeft gespeeld maar dit zou wel heel moeilijk zijn aangezien er zoveel mensen nét vóór de uitslag hebben geswitched en gestemd. Daarom ben jij nu de meest logische keus die ik nog kan onderbouwen ook. En ga nou niet sympathie proberen te kweken doordat als je studeert je dan er niet uit mag worden gestemd in de hoop dat mensen dit zielig vinden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Daarnaast kan jij het wel "gewoon zeggen wat je ziet" noemen, maar dat sluit manipulatie niet uit. En ik maak jou niet zwart. Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een dorpeling bent (ik sluit niets uit, je zou wolf kunnen zijn maar ik denk het niet). Maar wel een dorpeling met een verkeerde theorie en daarvan probeer ik mensen uiteraard te overtuigen.. anders kost het me de kop.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij Mr.Mark schaapte ze en gaf ze daarna aan om toch op hem te stemmen waarbij ze andere aanspoorde. Bij jou geeft ze mij meteen gelijk en houd ze op de achtergrond dat als jij onschuldig bent dat ik dan schuldig ben. En stel jij bent onschuldig, kan ze daarna naar mij. Pff.. Ik heb al eerder gezegd dat Absinthe eruit gooien veel info geeft door haar aparte manier van posten en verdedigen van anderen. Maargoed, jouw stem kan ik beter onderbouwen dan mijn onderbuikgevoelens die ik tegen Absinthe en Etmakas heb. Ik blijf dus bij mijn stem maar het is wel interessant. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Even beredeneren. Ik spui mijn theorieen en noem 3 verdachte mensen. Je kan nou mij natuurlijk heel makkelijk keihard aanpakken en door mijn, uiteraard niet waterdichte theorieen, aanvallen. Ik ben opzich vrij kwetsbaar als ik het fout heb. Máár, het rare is van jouw posts Furby (en ik neem aan dat je nu grl bent) is dat jij mij niet aanvalt. Het kan zo makkelijk maar je verdedigt mij bijna. En pleit mij bijna vrij. Zit ik echt zo fout nu dan? Want je posts zijn onlogisch als je slecht bent. Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nou ja, ik heb dit spel vaker gespeeld. Een dorpeling kan er flink naast zitten. En voor degene op wie de pijlen gericht staan is dat kut. Maar het heeft voor mij weinig zin om dan jou verdacht te gaan maken als ik niet denk dat jij verdacht bent. Je theorie is niet waterdicht. En ik hoop dat meer mensen dat zien. Er zijn genoeg andere mensen die veel verdachter zijn dan wij maar zolang mensen dat niet willen zien of zich daar niets van aantrekken kan ik weinig doen. En ja, Lorelei hier.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) óf dat ik een hele domme fout maak door mijn theorie vast te houden, die uiteraard niet waterdicht is maar wel logisch op basis van wegstrepen en stemgedrag. Ik ga het hele topic nog eens doorlezen. |
|
|
|
|
|
Op basis van het lijstje zijn Daboman en wij de meest logische keuze. Maar we weten allebei dat er een verrader in zit die altijd flink loopt te kutten. Daarnaast zou het kunnen dat Etmakas een nooby beslissing heeft gemaakt door in het rijtje te gaan staan. Dat zou betrekkelijk dom zijn, maar goed.. je weet maar nooit.
|
|
|
|
Okee, solero, nu word je wel irritant. Je hoeft je mening niet 1000 keer te verkondigen. Ik ben het zelfs met je eens en vind je irritant worden. Is dat niet een hint dat je genoeg gezegd hebt? Deze discussie eindigt toch nooit als je gelijk hebt en ik wil ook wel wat andere geluiden horen eerlijk gezegd.
Oh ik zie zojuist dat je het jezelf al realiseerde, mooi
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Hangronde 1, de posts van etmakas en een rare post van Absinthe.
Citaat:
Citaat:
Ze ziet ineens Mr.Mark als verrader, hij had veel stemmen maar toch gaat haar stem niet naar hem op het einde. Waarom zou je de schijnbare verrader (naar haar mening) er niet uit willen?? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
@Daboman: interesseert me niet, ik blijf mijn mening verkondigen en ga eetronde 2 nu ook even bekijken. |
||||||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb op Onait gestemd, omdat hij op het moment dat ik switchte meer stemmen had dan Mark. Ineens kreeg ik ook aardig wat stemmen en besloot op Onait te stemmen om de afstand tot degene die voor stond ten opzichte van mij te vergroten. Als dat toen Mark geweest was, had ik op Mark gestemd. Dat had ik naderhand beter kunnen doen, maargoed, dat heb ik dus niet gedaan.
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Hangronde 2 en posts Absinthe:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit klopt naar mijn gevoel niet. |
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Jullie weten dat als zij eruit vliegt, en ze is geliefde, dat de andere geliefde dan ook eruit vliegt.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En nu even niet suggereren dat we dom zijn, a.u.b.
|
|
||
|
Citaat:
Wat een vage boel weer! Solero, je was toch zo overtuigd van furby, vanwaar deze nieuwe klopjacht op Absinthe? Het lijkt wel of je aan jezelf twijfelt? Ik vind het maar vreemd allemaal. Ben het er wel mee eens dat Absinthe heel erg aan het schapen is, en inderdaad, laten we er rekening mee houden dat ze inderdaad geliefde zou kunnen zijn (met Solero?) Edit: wat een nietszeggende post van alpha weer. Stille wolf? |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Door deze commotie heb ik daarintegen wel wat vermoedens en de uitslag van deze ronde zal ze waarschijnlijk bevestigen.
|
|
||
|
Citaat:
"vermoedens maar ik noem ze niet" is natuurlijk voor niemand handig. Ten eerste omdat je daardoor juist heel makkelijk wegkomt als stille wolf, en ten tweede omdat theorieën gedeeld moeten worden zodat mensen erover na kunnen denken en argumenten voor en tegen je theorie kunnen geven.
|
|
|
|
Als je het wilt weten dan; want ik ben niet moeilijk: Volgens mij heeft Solero iets te verbergen maar is hij geen wolf.
Over jou (waar hij dus tegeningaat) heb ik minder wolf ideeën maar dat weet ik niet zeker. De rest lijkt me onschuldig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammerlijke ontwikkelingen weer. Hoewel ik ergens natuurlijk wel inzie dat ik een beetje mee loop te schapen, vind ik dat er hier ook wel een boel gedraaikont wordt en daarmee veel verwarring geschept. Echt verdacht gedrag heb ik nog niet kunnen ontdekken, en op het moment vind ik een stem op iemand uit het Onait-rijtje een logische keuze. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik vind ook de losse stemmen verdacht, maar het heeft niet zoveel zin om nog op LP of Lisa te stemmen, aangezien die allebei geen stem hebben.
Ik blijf dus bij wat ik vanochtend zei: Furby Feeder. Ik ga m'n stem nu doorgeven en kan daarna waarschijnlijk niet meer online komen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En met deze aanval maak je jezelf voor mij alleen maar verdachter, want je speelt het op zo'n manier slim dat je posts van mij uit zijn verband rukt en dat er waarschijnlijk nog mensen in gaan trappen ook. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Overigens denk ik dat het voor wolven een slimme zet is - mocht Solero wél onschuldig zijn - om Solero te vertrouwen. Omdat hij een goede speler is die heel goed kan manipuleren. En dat is wat Furby Feeder volgens mij doet. Het viel Solero zelf ook al op (alleen verbond hij er een andere conclusie aan).
|
|
|
|
|
Hangronde 2
De dorpelingen hangen raak! Furby Feeder was weerwolf. Deelnemers: 1. Onait Sirch 2. Alpha_Omega 3. Daboman 4. Eye of Sauron 5. Rode Panda 6. Dott 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. Lusi Khartoum 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe 16. Solero 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps blauw = opgehangen rood = opgegeten De wolven hebben tot morgen 20.30 om wraak te nemen. De ziener en de tovenaar hebben even lang.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 14:10 | |