Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2010, 17:28
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Dat is bij gebrek aan beter ja. Zoals ik al zei; ik vind het een poging waard. Als Furby Feeder onschuldig blijkt, zijn er weer wat meer aanwijzingen richting Solero.
Je hebt vaak genoeg gespeeld om te weten dat dat nergens op slaat. Als je mij ophangt en ik ben dorpeling, dan zegt dat niets over Solero. Hij kan dan net zo goed ook dorpeling zijn met een slechte theorie.

Stem dan op iemand die echt verdacht speelt. Wij staan weliswaar ongelukkig in het rijtje maar dat is ook de enige reden waarom er op ons gestemd zou worden. En dat is suf om de redenen die ik in m'n vorige post al genoemd heb.
Oud 08-11-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Dacht je een dagje te kunnen studeren, word je er bijna uitgestemd.

Goed. Ten eerste wil ik zeggen: Degene die ons het meest verdacht maakt is Solero. Solero is manipulatiever dan wij allemaal samen. Als je op ons wil stemmen, zorg er dan voor dat je zelf 100% achter je stem staat en niet blind op Solero vertrouwt want dat is in dit spel ongeveer het domste dat je kunt doen.

Ten tweede staan wij er inderdaad ongelukkig voor. Toch zijn er nog meerdere scenario's te verzinnen waarin wij helemaal geen wolf zijn. Sowieso kan het iemand anders in het rijtje zijn. Maar daarnaast kan de verrader in het rijtje staan en op Mark hebben gestemd. Of de verrader kan ik een ander rijtje staan en op Mark hebben gestemd. Dat zou de uitslag al verklaren. Waarom is Solero er dan zo enorm op gebrand dat wij het wel MOETEN zijn?

.
Eerste alinea: Ik manipuleer niet, ik geef gewoon aan wat ik zie. Ik geef iedereen de vrije keus om te stemmen en ga niet zeggen dat je het dom doet als je ergens anders op stemt. Ik geef ook aan dat ik vind dat de mensen die op Etmakas en Snoopy stemmen ook een punt hebben. Dus dat is pure onzin en je probeert mij mooi zwart te maken

Die scenario's heb ik ook langs laten komen per persoon. Ik heb in mijn bovenstaande post uitgelegd dat daarom jij in dit rijtje de meest logische wolf bent.

Misschien is het de verrader die goed heeft gespeeld maar dit zou wel heel moeilijk zijn aangezien er zoveel mensen nét vóór de uitslag hebben geswitched en gestemd.

Daarom ben jij nu de meest logische keus die ik nog kan onderbouwen ook.
En ga nou niet sympathie proberen te kweken doordat als je studeert je dan er niet uit mag worden gestemd in de hoop dat mensen dit zielig vinden.
Oud 08-11-2010, 17:31
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Eerste alinea: Ik manipuleer niet, ik geef gewoon aan wat ik zie. Ik geef iedereen de vrije keus om te stemmen en ga niet zeggen dat je het dom doet als je ergens anders op stemt. Ik geef ook aan dat ik vind dat de mensen die op Etmakas en Snoopy stemmen ook een punt hebben. Dus dat is pure onzin en je probeert mij mooi zwart te maken

Die scenario's heb ik ook langs laten komen per persoon. Ik heb in mijn bovenstaande post uitgelegd dat daarom jij in dit rijtje de meest logische wolf bent.

Misschien is het de verrader die goed heeft gespeeld maar dit zou wel heel moeilijk zijn aangezien er zoveel mensen nét vóór de uitslag hebben geswitched en gestemd.

Daarom ben jij nu de meest logische keus die ik nog kan onderbouwen ook.
En ga nou niet sympathie proberen te kweken doordat als je studeert je dan er niet uit mag worden gestemd in de hoop dat mensen dit zielig vinden.
Met de laatste alinea manipuleer je wel, want ik kweek geen sympathie en dat weten we allebei

Daarnaast kan jij het wel "gewoon zeggen wat je ziet" noemen, maar dat sluit manipulatie niet uit. En ik maak jou niet zwart. Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een dorpeling bent (ik sluit niets uit, je zou wolf kunnen zijn maar ik denk het niet). Maar wel een dorpeling met een verkeerde theorie en daarvan probeer ik mensen uiteraard te overtuigen.. anders kost het me de kop.
Oud 08-11-2010, 17:32
Daboman
Daboman is offline
Even voor de duidelijkheid, ik stem ook op Furby Feeder.
Oud 08-11-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Je hebt vaak genoeg gespeeld om te weten dat dat nergens op slaat. Als je mij ophangt en ik ben dorpeling, dan zegt dat niets over Solero. Hij kan dan net zo goed ook dorpeling zijn met een slechte theorie.
Hmm interessant. Is Absinthe dus express mee aan het schapen en zodoende door een fout in de theorieen (wat mogelijk kan zijn, ik baseer het op logische keuzes) continue, via de achtergrond de pijlen op een andere speler/dorpeling aan het richten.

Bij Mr.Mark schaapte ze en gaf ze daarna aan om toch op hem te stemmen waarbij ze andere aanspoorde. Bij jou geeft ze mij meteen gelijk en houd ze op de achtergrond dat als jij onschuldig bent dat ik dan schuldig ben. En stel jij bent onschuldig, kan ze daarna naar mij.

Pff.. Ik heb al eerder gezegd dat Absinthe eruit gooien veel info geeft door haar aparte manier van posten en verdedigen van anderen.

Maargoed, jouw stem kan ik beter onderbouwen dan mijn onderbuikgevoelens die ik tegen Absinthe en Etmakas heb.

Ik blijf dus bij mijn stem maar het is wel interessant.
Oud 08-11-2010, 17:36
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Hmm interessant. Is Absinthe dus express mee aan het schapen en zodoende door een fout in de theorieen (wat mogelijk kan zijn, ik baseer het op logische keuzes) continue, via de achtergrond de pijlen op een andere speler/dorpeling aan het richten.

Bij Mr.Mark schaapte ze en gaf ze daarna aan om toch op hem te stemmen waarbij ze andere aanspoorde. Bij jou geeft ze mij meteen gelijk en houd ze op de achtergrond dat als jij onschuldig bent dat ik dan schuldig ben. En stel jij bent onschuldig, kan ze daarna naar mij.

Pff.. Ik heb al eerder gezegd dat Absinthe eruit gooien veel info geeft door haar aparte manier van posten en verdedigen van anderen.

Maargoed, jouw stem kan ik beter onderbouwen dan mijn onderbuikgevoelens die ik tegen Absinthe en Etmakas heb.

Ik blijf dus bij mijn stem maar het is wel interessant.
En dat terwijl ik mijn onschuld veel beter kan verdedigen dan Absinthe. Ik zou wolf kunnen zijn, als we op het stemlijstje afgaan, maar ik zou ook net zo goed dorpeling kunnen zijn, als we op de realiteit afgaan. Er zit een verrader in en die loopt te kutten. Ik weet niet wie het is, maar ik zou zeggen dat het iemand is die continu switcht of mensen naar een bepaalde richting probeert te duwen. En de verrader doet dat blijkbaar goed want iedereen schijnt te vergeten dat de kans dat wij onschuldig zijn even groot is als dat we schuldig zijn.. net als bij iedereen in dit stadium van het spel
Oud 08-11-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Met de laatste alinea manipuleer je wel, want ik kweek geen sympathie en dat weten we allebei

Daarnaast kan jij het wel "gewoon zeggen wat je ziet" noemen, maar dat sluit manipulatie niet uit. En ik maak jou niet zwart. Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een dorpeling bent (ik sluit niets uit, je zou wolf kunnen zijn maar ik denk het niet). Maar wel een dorpeling met een verkeerde theorie en daarvan probeer ik mensen uiteraard te overtuigen.. anders kost het me de kop.
Wacht even! Nu wordt het gevaarlijk..

Even beredeneren. Ik spui mijn theorieen en noem 3 verdachte mensen. Je kan nou mij natuurlijk heel makkelijk keihard aanpakken en door mijn, uiteraard niet waterdichte theorieen, aanvallen. Ik ben opzich vrij kwetsbaar als ik het fout heb.

Máár, het rare is van jouw posts Furby (en ik neem aan dat je nu grl bent) is dat jij mij niet aanvalt. Het kan zo makkelijk maar je verdedigt mij bijna. En pleit mij bijna vrij.

Zit ik echt zo fout nu dan? Want je posts zijn onlogisch als je slecht bent.

Citaat:
En dat terwijl ik mijn onschuld veel beter kan verdedigen dan Absinthe. Ik zou wolf kunnen zijn, als we op het stemlijstje afgaan, maar ik zou ook net zo goed dorpeling kunnen zijn, als we op de realiteit afgaan. Er zit een verrader in en die loopt te kutten. Ik weet niet wie het is, maar ik zou zeggen dat het iemand is die continu switcht of mensen naar een bepaalde richting probeert te duwen. En de verrader doet dat blijkbaar goed want iedereen schijnt te vergeten dat de kans dat wij onschuldig zijn even groot is als dat we schuldig zijn.. net als bij iedereen in dit stadium van het spel
Dit vind ik onzin, op basis van de lijstjes ben jij de meest logische keuze.
Oud 08-11-2010, 17:40
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:

Even beredeneren. Ik spui mijn theorieen en noem 3 verdachte mensen. Je kan nou mij natuurlijk heel makkelijk keihard aanpakken en door mijn, uiteraard niet waterdichte theorieen, aanvallen. Ik ben opzich vrij kwetsbaar als ik het fout heb.

Máár, het rare is van jouw posts Furby (en ik neem aan dat je nu grl bent) is dat jij mij niet aanvalt. Het kan zo makkelijk maar je verdedigt mij bijna. En pleit mij bijna vrij.

Nee schatje, we zijn gewoon allebei wolf en zijn de menigte aan het manipuleren.. dat weet je toch!

Nou ja, ik heb dit spel vaker gespeeld. Een dorpeling kan er flink naast zitten. En voor degene op wie de pijlen gericht staan is dat kut. Maar het heeft voor mij weinig zin om dan jou verdacht te gaan maken als ik niet denk dat jij verdacht bent. Je theorie is niet waterdicht. En ik hoop dat meer mensen dat zien. Er zijn genoeg andere mensen die veel verdachter zijn dan wij maar zolang mensen dat niet willen zien of zich daar niets van aantrekken kan ik weinig doen.

En ja, Lorelei hier.
Oud 08-11-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:

Het probleem is dat ik nu niet weet of jij mij manipuleert (en dat heb je vaker gedaan grl ) óf dat ik een hele domme fout maak door mijn theorie vast te houden, die uiteraard niet waterdicht is maar wel logisch op basis van wegstrepen en stemgedrag.

Ik ga het hele topic nog eens doorlezen.
Oud 08-11-2010, 17:41
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Op basis van het lijstje zijn Daboman en wij de meest logische keuze. Maar we weten allebei dat er een verrader in zit die altijd flink loopt te kutten. Daarnaast zou het kunnen dat Etmakas een nooby beslissing heeft gemaakt door in het rijtje te gaan staan. Dat zou betrekkelijk dom zijn, maar goed.. je weet maar nooit.
Oud 08-11-2010, 17:42
Daboman
Daboman is offline
Okee, solero, nu word je wel irritant. Je hoeft je mening niet 1000 keer te verkondigen. Ik ben het zelfs met je eens en vind je irritant worden. Is dat niet een hint dat je genoeg gezegd hebt? Deze discussie eindigt toch nooit als je gelijk hebt en ik wil ook wel wat andere geluiden horen eerlijk gezegd.

Oh ik zie zojuist dat je het jezelf al realiseerde, mooi
Oud 08-11-2010, 17:50
Verwijderd
Hangronde 1, de posts van etmakas en een rare post van Absinthe.

Citaat:
Mark, jij stemde ook op Onait terwijl hij twee stemmen had. Jij had ook kunnen stemmen op iemand die nog maar één stem had gehad. Dan hadden drie mensen twee stemmen gehad, wat de kans op een gelijkspel nogal had vergroot. En dan snel Absinthe ervan beschuldigen de verrader te zijn? Ik vind jou eerder een verrader, hoor.
Citaat:
Oh, dat is ook weer zo. Maar dan nog beschuldig je Absinthe er wel erg snel van de verrader te zijn en dat is toch verdacht. Zeker omdat je dus niet op haar stemt.
Etmakas gaat als een malle Absinthe verdedigen door een kritische post van Mr.Mark.
Ze ziet ineens Mr.Mark als verrader, hij had veel stemmen maar toch gaat haar stem niet naar hem op het einde. Waarom zou je de schijnbare verrader (naar haar mening) er niet uit willen??

Citaat:
Wat je van Panda moet geloven weet ik niet, maar eerlijk. Ik dacht nog: eigenlijk moet ik een printscreen maken, want dit is best raar.

Edit: en al zouden we doelbewust op elkaar stemmen, dan nog had dat gewoon geen andere bedoeling kunnen hebben dan dat we buiten dit spel iets om een reden hadden om elkaar een beetje te kutten. We kunnen elkaars posities nog helemaal niet weten.
Ze blijft vasthouden aan Panda terwijl ze Mr.Mark verdachter vindt blijkt hierboven. Hmm..

Citaat:
Oh en natuurlijk heb ik soms een beetje ondoordachte posts, dit is mijn eerste online ww-spel, ik moet het nog een beetje leren.
Ik heb express verklaard dat haar posts Onzin zijn tegen Mr.Mark. Maar dat viel opzich nog wel mee. Maar ineens komt ze met de ''ikbennoob''wijziging.

Citaat:
Dit dus. En daarom is Absinthe mijn verdachte. Niet zozeer voor de wolf. Verrader lijkt me logischer.
De volgende ronde ga ik voor haar, tenzij er iets gebeurt tijdens de eetronde waardoor ik er weer anders over ga denken.

Citaat:
In een vorig spel gebeurde exact hezelfde, ook onterecht. Ik heb een andere mening over gelijkspel in de eerste ronde dan jij, en die mening heb ik altijd al gehad.
Hier de rare reactie van Absinthe. Het gaat niet over gelijkspel volgens mij? Absinthe, schaapt enkel maar en lijkt elke mogelijkheid wel aan te pakken om op de achtergrond mensen in hun theorieen mee te schapen.

@Daboman: interesseert me niet, ik blijf mijn mening verkondigen en ga eetronde 2 nu ook even bekijken.
Oud 08-11-2010, 17:53
Dott
Dott is offline
Ik denk dat als ik geen betere reden vind om op iemand anders te stemmen ik ook mee ga op Furby Feeder
Oud 08-11-2010, 17:55
Verwijderd
Ik heb op Onait gestemd, omdat hij op het moment dat ik switchte meer stemmen had dan Mark. Ineens kreeg ik ook aardig wat stemmen en besloot op Onait te stemmen om de afstand tot degene die voor stond ten opzichte van mij te vergroten. Als dat toen Mark geweest was, had ik op Mark gestemd. Dat had ik naderhand beter kunnen doen, maargoed, dat heb ik dus niet gedaan.
Oud 08-11-2010, 17:56
Verwijderd
Hangronde 2 en posts Absinthe:

Citaat:
Ik zie nog niet zo goed wat voor info je dan krijgt, wat zie ik over het hoofd?
En verder; ja, beetje kut. Zo gaat het nu bijna ieder spel, volgens mij kan ik beter gewoon m'n mond houden want men gewoon weer over hetzelfde, en dus zinloos. En verder vind ik het gewoon jammer, natuurlijk.

Overigens vind ik het een rotuitslag.
Achermpie toch.

Citaat:
Ik vind het maar een rommelig spel tot nog toe, vooral door al dat geswitch en doordat we gisteren drie lange rijtjes hadden. Echt duidelijke verdachten zijn er voor mij nog niet, en met de verrader en evilziener en het geswitch zeggen de lijstjes van gisteren natuurlijk ook niet alles.
Wacht je vindt het een rommelig spel en we hebben niet veel aan de lijstjes?

Citaat:
Ik vind het lastig. Er zijn nu drie stemmen doorgegeven. Etmakas is een mogelijke verrader, maar zij gaat nu, al vrij vroeg in de stemronde, mee met een aannemelijke theorie over Furby Feeder. Onait stemt op haar, wat ik ook een beetje gek vindt, want nu de verrader eruit is helemaal niet voordelig voor ons. Liever n00bverrader Etmakas dan dat een (misschien wel meer ervaren) leerling haar taak overneemt. Daarnaast durf ik Solero ook niet zomaar te vertrouwen. Heb een beetje een onderbuikgevoel bij hem.
Citaat:
Op zich heb je daar wel een punt. Ik vind het een poging waard, ik ga mee voor Furby Feeder.
Wauw! Je bent binnen een paar posts 180 graden gedraaid en de lijstjes zijn nu ineens wél bruikbaar en belangrijk.

Dit klopt naar mijn gevoel niet.
Oud 08-11-2010, 17:58
Daboman
Daboman is offline
@Solero: Mij interesseert het wel. Je wil wel erg graag. Dat kan eigenlijk bijna alleen maar als je ziener bent en Furby opgevraagd hebt. En de kans op een lucky shot is in dat geval nogal groot, dat geloof ik eigenlijk niet.
Oud 08-11-2010, 17:58
Verwijderd
Godskolere, veel tekst. Misschien dat ik nog naar Furby switch, vanwege dr suggestieve opmerking over de verrader. Maar eerst nog deze pagina lezen, als ik zin heb.
Oud 08-11-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
@Solero: Mij interesseert het wel. Je wil wel erg graag. Dat kan eigenlijk bijna alleen maar als je ziener bent en Furby opgevraagd hebt. En de kans op een lucky shot is in dat geval nogal groot, dat geloof ik eigenlijk niet.
Of vice versa.
Oud 08-11-2010, 18:01
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Of visa versa.
Wait, suggereer je nou dat jij wolf bent en furby jou opgevraagd heeft?
Oud 08-11-2010, 18:02
Verwijderd
Wie maakt er een lijstje?
Oud 08-11-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Wait, suggereer je nou dat jij wolf bent en furby jou opgevraagd heeft?
Nee, lezen!

Ik twijfel niet voor niks.
Verwijderd
Volgens mij heeft Eye of Sauron op de laatste post van de vorige pagina het meest definitieve lijstje tot nu toe.
Verwijderd
Citaat:

Achermpie toch.

Wauw! Je bent binnen een paar posts 180 graden gedraaid en de lijstjes zijn nu ineens wél bruikbaar en belangrijk.

Ze zou zo raar kunnen switchen opeens als ze geliefde is.
Oud 08-11-2010, 18:04
Verwijderd
Hallo wat een post zeg zo kan ik het nooit bijhouden.
Oud 08-11-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ze zou zo raar kunnen switchen opeens als ze geliefde is.
Maar met wie dan? Volgens mij is er niemand met wie ze geliefde zou kunnen zijn door wie ze zo'n switch zou maken. Behalve Daboman misschien.
Oud 08-11-2010, 18:07
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Maar met wie dan? Volgens mij is er niemand met wie ze geliefde zou kunnen zijn door wie ze zo'n switch zou maken. Behalve Daboman misschien.
Of gewoon met Solero.
Verwijderd
Citaat:
Jij bent een mogelijkheid. Jij was naast Furby de andere verdachte. Terwijl ik jou voor Furby mijn belangrijkste verdachte vond.
Verwijderd
Dat zou een briljante actie zijn met solero dan.
maar met wie. Ik heb geen idee.
Oud 08-11-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Of gewoon met Solero.
Citaat:
Dat zou een briljante actie zijn met solero dan.
maar met wie. Ik heb geen idee.
Ja, ik ga twijfelen op het stemmen van Furby, die er makkelijk uit kan vliegen. En dan zou ik haar nog even verdachte maken ook!

Jullie weten dat als zij eruit vliegt, en ze is geliefde, dat de andere geliefde dan ook eruit vliegt.
Oud 08-11-2010, 18:12
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Als er animo voor is, wil ik uiteraard wel meegaan op Absinthe. (like duh).
Oud 08-11-2010, 18:13
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ja, ik ga twijfelen op het stemmen van Furby, die er makkelijk uit kan vliegen. En dan zou ik haar nog even verdachte maken ook!

Jullie weten dat als zij eruit vliegt, en ze is geliefde, dat de andere geliefde dan ook eruit vliegt.
We hadden het toch over Absinthe? Die kan best van gedachte veranderd zijn omdat je geliefde geworden bent met haar.

En nu even niet suggereren dat we dom zijn, a.u.b.
Oud 08-11-2010, 18:18
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Als FB zeg ik: En ik dacht dat ik teveel op dit forum zat.
Oud 08-11-2010, 18:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Alpha_Omega had een random stem, Röps had motivatie.
Oh sorry rups, niet goed onthouden toen ik scrollde.

Wat een vage boel weer! Solero, je was toch zo overtuigd van furby, vanwaar deze nieuwe klopjacht op Absinthe? Het lijkt wel of je aan jezelf twijfelt?

Ik vind het maar vreemd allemaal. Ben het er wel mee eens dat Absinthe heel erg aan het schapen is, en inderdaad, laten we er rekening mee houden dat ze inderdaad geliefde zou kunnen zijn (met Solero?)

Edit: wat een nietszeggende post van alpha weer. Stille wolf?
Oud 08-11-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
We hadden het toch over Absinthe? Die kan best van gedachte veranderd zijn omdat je geliefde geworden bent met haar.

En nu even niet suggereren dat we dom zijn, a.u.b.
Als je maar op haar stemt ipv mij vind ik het goed

Citaat:
Oh sorry rups, niet goed onthouden toen ik scrollde.

Wat een vage boel weer! Solero, je was toch zo overtuigd van furby, vanwaar deze nieuwe klopjacht op Absinthe? Het lijkt wel of je aan jezelf twijfelt?

Ik vind het maar vreemd allemaal. Ben het er wel mee eens dat Absinthe heel erg aan het schapen is, en inderdaad, laten we er rekening mee houden dat ze inderdaad geliefde zou kunnen zijn (met Solero?)

Ja klopt. Maar ik heb het topic nog eens 3x doorgelezen en ik vind het nog steeds de meest logische keuze maar ik twijfel wel ja. Puur statistisch gezien zou ik op Furby moeten stemmen maar het bekende ''onderbuikgevoel'' zegt van niet. Maargoed grl/furby heeft mij wel vaker op het verkeerde been gezet..
Oud 08-11-2010, 18:29
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Neu, geen flauw idee en men 2e WWspel.
Door deze commotie heb ik daarintegen wel wat vermoedens en de uitslag van deze ronde zal ze waarschijnlijk bevestigen.
Oud 08-11-2010, 18:31
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Neu, geen flauw idee en men 2e WWspel.
Door deze commotie heb ik daarintegen wel wat vermoedens en de uitslag van deze ronde zal ze waarschijnlijk bevestigen.
Laten we met z'n allen Alpha Omega eruit stemmen zodat-ie leert theorieën te spuien?

"vermoedens maar ik noem ze niet" is natuurlijk voor niemand handig. Ten eerste omdat je daardoor juist heel makkelijk wegkomt als stille wolf, en ten tweede omdat theorieën gedeeld moeten worden zodat mensen erover na kunnen denken en argumenten voor en tegen je theorie kunnen geven.
Oud 08-11-2010, 18:39
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Als je het wilt weten dan; want ik ben niet moeilijk: Volgens mij heeft Solero iets te verbergen maar is hij geen wolf.
Over jou (waar hij dus tegeningaat) heb ik minder wolf ideeën maar dat weet ik niet zeker.
De rest lijkt me onschuldig.
Oud 08-11-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Jij bent een mogelijkheid. Jij was naast Furby de andere verdachte. Terwijl ik jou voor Furby mijn belangrijkste verdachte vond.
Ze kenmerkt mij als mogelijke verrader. Dan wel een n00bverrader waar we maar niet op moeten stemmen, maar toch, dat lijkt me niet zo'n hele slimme actie naar je geliefde toe.
Oud 08-11-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
En dat terwijl ik mijn onschuld veel beter kan verdedigen dan Absinthe.
Er valt een beetje weinig te verdedigen hè, als ik niet thuis ben
Jammerlijke ontwikkelingen weer. Hoewel ik ergens natuurlijk wel inzie dat ik een beetje mee loop te schapen, vind ik dat er hier ook wel een boel gedraaikont wordt en daarmee veel verwarring geschept. Echt verdacht gedrag heb ik nog niet kunnen ontdekken, en op het moment vind ik een stem op iemand uit het Onait-rijtje een logische keuze.
Oud 08-11-2010, 18:55
Verwijderd
Wat is het actuele stemlijstje!?
Oud 08-11-2010, 18:58
Verwijderd
Furby Feeder
Solero
Etmakas
Absinthe
Daboman

Etmakas
Onait Sirch
Queasy
Eye of Sauron

Queasy
Alpha_Omega
Röps

snoopy
Little Phoebe

Dott
Lusi Khartoum

?
Oud 08-11-2010, 19:00
Röps
Röps is offline
Dott mogelijk nog bij Furby?

Ik vind Furby's verdediging wel geloofwaardig eigenlijk.
Oud 08-11-2010, 19:01
Verwijderd
Ik weet niet of Dott nou definitief voor Furby ging, dus ik heb haar er nog buiten gelaten.
Oud 08-11-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Dit is samen met Omega-alpha ook al zo'n zinloze stem.

Je gaat lekker veilig staan onder een los persoon. Dit vind ik zeer verdacht. Zeker voor een speler als jij. *noteert*

De andere stemmen op Queasy, Snoopy, Etmakas en natuurlijk Furby Feeder vind ik duidelijker en logischer.
Wat een onzin, 'voor een speler als jij'? Weet je hoe ik speel, überhaupt? Je gaat voorspellen wat ik zou doen en als ik niet voldoe aan je verwachtingen, is dat opvallend? Ik vind jullie redenaties en motivaties tot nu toe behoorlijk poepig en besluit er niet in mee te gaan. Het is ook nooit goed, of je nou 'schaapt' of gewoon echt iets doet waar je zelf achter staat
Oud 08-11-2010, 19:35
snoopy
snoopy is offline
Ik vind ook de losse stemmen verdacht, maar het heeft niet zoveel zin om nog op LP of Lisa te stemmen, aangezien die allebei geen stem hebben.

Ik blijf dus bij wat ik vanochtend zei: Furby Feeder. Ik ga m'n stem nu doorgeven en kan daarna waarschijnlijk niet meer online komen.
Oud 08-11-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:

Achermpie toch.

Ik vind het knap hoe jij posts van mij ontzettend tot in de extremen kan trekken en mij zo kan neerzetten als iemand 'die binnen no time 180 graden draait', wat natuurlijk niet zo is. Ik vind het een poging waard, in een spel waarin ik verder nog weinig aanknopingspunten heb, is iets anders dan van de ene naar de andere mening huppen.
En met deze aanval maak je jezelf voor mij alleen maar verdachter, want je speelt het op zo'n manier slim dat je posts van mij uit zijn verband rukt en dat er waarschijnlijk nog mensen in gaan trappen ook.
Oud 08-11-2010, 19:41
Verwijderd
Overigens denk ik dat het voor wolven een slimme zet is - mocht Solero wél onschuldig zijn - om Solero te vertrouwen. Omdat hij een goede speler is die heel goed kan manipuleren. En dat is wat Furby Feeder volgens mij doet. Het viel Solero zelf ook al op (alleen verbond hij er een andere conclusie aan).
Oud 08-11-2010, 20:12
Verwijderd
Hmm, ik blijf ook bij Furby Feeder. Maar als ze onschuldig blijkt te zijn ben je de mijne Absinthe.

Oftewel verdachte nummer 1.
Oud 08-11-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik blijf ook bij Furby Feeder. Maar als ze onschuldig blijkt te zijn ben je de mijne Absinthe.

Is goed jongen!
Oud 08-11-2010, 20:36
Spelleider
Spelleider is offline
Hangronde 2

De dorpelingen hangen raak! Furby Feeder was weerwolf.

Deelnemers:

1. Onait Sirch
2. Alpha_Omega
3. Daboman
4. Eye of Sauron
5. Rode Panda
6. Dott
7. snoopy
8. iemand-8000
9. Queasy
10. Lusi Khartoum
11. Hanneke (dorpeling)
12. Etmakas
13. Furby Feeder (weerwolf)
14. Mr.Mark (dorpeling)
15. Little Phoebe
16. Solero
17. twinkebel
18. Absinthe
19. Röps

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De wolven hebben tot morgen 20.30 om wraak te nemen. De ziener en de tovenaar hebben even lang.

Regels voor berichten