| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Edit: het valt me ook op dat snoopy weinig heeft gepost deze ronde, misschien heeft ze een goede reden waar ik overheen gelezen heb, maar toch.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het random stemmen van Alpha-Omega vond ik ook wel apart, trouwens. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wooo
![]() En ik snap écht niet wat ik volgens jullie nou weer verkeerd heb gedaan. Ik trek tenminste mijn mond open en schaap niet zo ontzettend. Er zijn ook mensen die hard roepen alleen maar om de meute achter zich aan te krijgen Over alledrie de genoemde partijen kun je iets zeggen, maar ik snap niet waarom de nadruk zo ligt op de 'categorie' waarin ik blijkbaar geplaatst ben.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mr.Mark iemand-8000 Onait Sirch Hanneke Absinthe snoopy Onait Sirch Furby Feeder Daboman Mr.Mark Eye of Sauron Etmakas |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest vraag ik mij af wat iedereen die niet gepost heeft in Hangronde 2 hebben gestemd: Iemand-8000 (???) de post: 3 Rode Panda de post : 6 Twinkebel (wie? Doet die mee??) de post : 6 edit: - Twinkebel heeft nog nooit een stem opgegeven. - Iemand-8000 1x gestemd en voor de rest niks gepost dan ''ik doe mee'' en de stem . - En RP heeft voor zijn doen weinig gepost maar wel iets gepost. En in hangronde 2, 1x gezegd dat hij het eens is met LPhoebe. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zoals gezegd dacht ikeerst dat solera de wolf was en furby onschuldig. maar nu moet ik solero's posts in dit nieuwe licht maar eens herlezen; dat doe ik morgen wel.
|
|
||
|
Citaat:
M'n moeder is er nu ook nog, dus ik blijf ook niet lang maar was zo benieuwd naar de uitslag ![]() Ik moet zeggen dat ik vind dat je ontzettend op mij hamert de hele tijd en ik snap niet zo goed waarom. Kun je dat toelichten? Verder echt cool dat we nu al een wolf te pakken hebben! Tot morgen *zwaait*
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
de reden dat ik bijna niks heb geschreven is dat het voor mij het eerste spel is en het gaat allemaal echt super snel. het is voor mij dus ff wennen maar het komt vanzelf wel. even over het verdachte lijstje dat ik had. daar staat solero (zelfs na zijn goede actie om de wolf op te hangen) nog steeds boven aan. ik zal het even uitleggen. wij hebben op scouting het kaartspel hiervan. we spelen daar met 2 wolven en ik heb meegemaakt dat in de hangronde een wolf op een andere stemt alleen om zelf minder optevallen. dat vind ik wel een actie voor solero als wolf of verrader. ik zal wel weer gek staan te kijken als het straks niet klopt maar daar denk ik nu zo over. dus als jij mij nu gaat verdenken omdat ik jou verdenk prima, maar jij staat bij mij nog steeds boven aan. mijn stem in de vorige ronde ging ook naar jou als je dat wil weten. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 14:10 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 3 Verwijderd | 423 | 28-11-2010 00:08 | |