| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dat tweede paar zou ik alleen doen als je die schoenen vaker van plan bent te dragen onder een spijkerbroek in plaats van onder een nette broek. Ze zijn wel mooi maar ze zijn (lijken?) grijs dus ze passen niet goed bij een zwart pak. Hoewel, misschien draag je wel grijze pakken. Dan kan het wel.
|
|
|
|
|
Zo, zojuist gesprek gehad op de afdeling met mn leidinggevende. Hij is gelukkig heel begripvol, en hij wil me heel graag helpen met het zoeken naar een oplossing want hij wil me niet kwijt.
Nu troost ik mezelf met cappuccino en een chocolademuffin.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is het afstudeerproject eigenlijk vroegtijdig gestopt? Door die te laat komende partner van je? |
|
|
|
|
|
Nouja, het gaat geen leuke tijd worden want ik moet weer helemaal vanaf het begin beginnen en zal het naast mijn normale werk moeten doen, maar ik ben al lang blij dat hij het zo goed opvatte. Maar we gaan nu kijken of er een project is waarbij ik een beetje wat werkdruk van de afdeling kan afhalen, zodat zij er ook profijt van hebben. Maargoed, als ik daar niet kan afstuderen, moet ik in een ander ziekenhuis gaan afstuderen en dan kan ik niet meer blijven werken...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|