Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het vrij logisch dat een autistisch kind, adhdkind of met een andere gedrags of sociale stoornis theaterlessen moeilijk en verwarrend vindt als daar geen duidelijke regels, structuur of consequentie in zit. Nu stop ik weer met posten hier, maar bij zulke onderwerpen kan ik het niet laten ![]() *loopt weer naar wwspel* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe laat ben je hier vrijdag??? Ik moet werken tot 9 uur of tot 10 uur in de schilders.h. anne moet tot 23 uur werken dus half 12 is misschien wat vroeg om dan al te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
kak. Wat is die Myles Kennedy toch een held. (taait nu af want fles is eindelijk leeg.)
Maandag toch maar moeten gaan ![]()
Spoiler
Laatst gewijzigd op 09-11-2010 om 23:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nou ehm, long story short: sommige mannen hebben zo'n groot ego dat ze geen kritiek kunnen verdragen en dan maar besluiten dat ze je liever niet meer spreken. Overigens is dit niet iemand die me nauw aan het hart ligt, dus ik kan er eigenlijk alleen maar hard om lachen. |
![]() |
|
|