Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2010, 16:52
Verwijderd
Maar solero wie stem jij vanavond én wie vind jij verdacht als mogelijke wolf?
Want dat lees ik nu niet in je theorie.
Advertentie
Oud 10-11-2010, 16:56
snoopy
snoopy is offline
edit: post van Queasy ertussen, dit ging over post van Solero.

Ik weet niet of je het ook over mij hebt, maar in dat geval:
hoho, ik zei niet dát je geliefde bent! Ik zei alleen dat je wat mij betreft daar niet speciaal niet-verdacht voor bent. En ik moet zeggen dat je met bovenstaande post je daar niet aan onttrekt door er zo ontzettend op te hameren dat jij het niet kunt zijn.

Tevens is het opsporen van de geliefden voor mij niet verheven bóven het opsporen van de wolven, maar volgens jou is het andersom en dát ben ik ook niet met je eens. Ik vond het wel verdacht dat het leek alsof je de aandacht van de geliefden wilde afleiden.

Anyway, mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Lusi Khartoum, maar als iemand met een beter alternatief komt: prima. Gaarne goed onderbouwen

Ik ben het trouwens eens met het commentaar op Onait, al ken ik zijn gevoel wel. Als je eenmaal niet zo lekker in het spel zit en achterloopt met je 'commentaar' kan het lastig zijn om dat weer kwijt te raken.
Oud 10-11-2010, 16:57
Verwijderd
Waarom precies lusi, snoopy?
Oud 10-11-2010, 16:59
snoopy
snoopy is offline
Wat ik vanochtend al zei: omdat ze (samen met Alpha) als enige twee keer op een los iemand gestemd heeft én omdat ze hier overdreven verdedigend op reageert. Nou speel ik niet vaak met haar, dus ik weet niet of dat agressieve normaal is voor haar, maar ik vind het verdacht.
Oud 10-11-2010, 17:05
Dott
Dott is offline
Ik moet nu stemmen, want ik ben vanavond weg.. omdat ik nu moet kiezen ga ik voor Absinthe.
Ik heb niet echt een heel duidelijke reden behalve dat ik eigk van niemand nog overtuigd ben dat hij of zij slecht is en ik nu toch iets moet stemmen.
Oud 10-11-2010, 17:20
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ah kijk er is iets moois gebeurd. De wolven kunnen mij er opeten. De geliefden worden bang. Ik heb er vast al een paar genoemd en nu gaan ze de handen ineen slaan.

Alleen beetje onhandig dat het volgens mij ervaren spelers zijn.

Even een aantal punten:

- Ik heb gezegd dat de geliefden nog niet zo'n gevaar vormden omdat ik eerst nog een wolf eruit wilde knallen en dit ook nu nog de prioriteit is van de geliefden. En wie weet knallen we er een wolf + de geliefden eruit.

Maargoed aangezien iedereen opeens de wolven op het 2e plan heeft gezet en de geliefden eruit wil vind ik het geen probleem.

Punt 2: is het meest rare, opeens ben ik benoemd tot geliefde. Dit komt de wolven én de geliefden goed uit nadat ik hoogstwaarschijnlijk in mijn vorige grote post een wolf en een geliefde heb genoemd.

Het zou niet erg logisch zijn dat Mr.Mark mij opeens geliefde benoemd als hij zijn forumvriendjes ook een ''extra spannende functie'' kan geven. Of de mensne die hij op het forum ''relaxed'' vindt.

Mijn verwachting gaat uit dat etmakas, absinthe of queasy geliefde is en mischien wel 2. Mijn voorkeur om te stemmen gaat naar etmakas of absinthe. Zeker op de rare manier dat Absinthe speelt.

Daboman, jij speelt ook een mooi spelletje ''oh ja solero ik ben het met je eens'' sympathie kweken maar dan: ''maar ik stem je er toch uit want je ben opeens geliefde'' .Dus stel ik ben geen geliefde dan zegt hij dat hij het wel met mij eens is en kan hij zich zo daarna weer vrijpleiten. Ik verwacht dat jij geliefde of evilziener bent.

De rest van de reacties doe ik straks pas als ik meer tijd heb (ik typ dit even snel ertussendoor).

Dus ik hoop dat de mensen die wel goed zijn inzien dat mensen mij eruit willen krijgen omdat ik met weerwolfspelen vaak gelijk heb over functies van mensne en de wolven en geliefden nu bang en een beetje in het nauw komen. Zodat ze nu de handen ineenslaan.

Ik vrees wel dat de geliefden 2 goede zijn
Best wel kortzichtig eigenlijk om mij maar direct evilziener of geliefde te gaan noemen als ik aangeef dat ik je niet meer vertrouw. Ik gaf sowieso al nog voor Furby dood ging aan dat je voor mij een bepaalde grens over was gegaan, waardoor ik me ben gaan afvragen waarom je je zo gedraagt. En ik roep al sinds ronde 1 dat Lusi een wolf is. Dus dat is helemaal niet "opeens", daar is een gedachteproces aan vooraf gegaan.

En als je wil gaan krachtpatsen: ik heb ook vaak genoeg gelijk.
Oud 10-11-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Maar solero wie stem jij vanavond én wie vind jij verdacht als mogelijke wolf?
Want dat lees ik nu niet in je theorie.
Citaat:
De Wolven

Lusi Khartoum & Alpha_Omega zijn mijn verdachten voor deze ronde als we de wolven zoeken. Beide nog niks nuttigs bijgedragen aan het spel en enkel op losse spelers gestemd.

én van Lusi Khartoum weet ik dat ze, ook al komt ze dadelijk met het argument dat ze in het begin weinig zegt, altijd wel íets toevoegt aan het spel. Nu ontkracht ze geen argumenten/theorieen en heeft ze geen theorieen.

Alpha Omega is daarnaast mijn 2e verdachte, ik ken zijn speelwijze niet maar hetzelfde verhaal. Enkel weet ik niet of hij normaal ook zo speelt.

Nu kan jij ook met dit argument komen ,maar je voegt niks toe en je post zijn inhoudsloos, itt tot andere spelers die wel íets proberen te zeggen. Ook al is dat goed, minder goed of te idioot voor woorden, die rare scouting ook altijd.

Mijn stem gaat vooralsnog naar Lusi Khartoum maar ik zou ook graag jullie theorieen en argumenten horen over deze én andere spelers!

De Geliefden

Even de andere onvoorspelbare factor. Mr.Mark speelt nog niet zo lang het weerwolfspel en mocht de geliefden kiezen en vaak is gebleken dat je dit dan aan een van de forummers geeft die je aardig vindt of je ligt. Want die krijgen dan een extra spannende functie. (vandaar dat ik nooit geliefde mag spelen )

Ik zie 3 opties kijkende naar het postgedrag: Etmakas is mijn nummer 1 gedachte, Absinthe en Queasy zijn mijn andere opties. Maar ik stel voor dit pas over 1 á 2 hangrondes te gaan bekijken omdat de onvoorspelbare factor nu nog verwaarloosbaar is. (je moet ze wel niet vergeten!)

Zeg het maar hoor. Willen jullie voor een geliefde gaan of voor de wolven. Het maakt mij niet uit. Ik denk wel dat jullie zonder mij kapot gespeeld worden door de wolven. Aangezien er dan weinig ervaren spelers overblijven.

Daboman vertrouw ik ook niet helemaal trouwens.
Oud 10-11-2010, 17:46
Verwijderd
Ik stem vooralsnog op de wolven: Lusi Khartoum

Maar ik kom straks pas terug! Geen tijd.
Oud 10-11-2010, 17:47
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik ga mee met solero, Lusi Khartoum.
Want: Ik vertrouw hem (solero) nu en het is ook een logishe keuze.
Oud 10-11-2010, 17:48
Verwijderd
De geliefden en wolven moeten er allebei uit.
Ik vertrouw onait niet eigenlijk. Zie eerdere post terug.
Mijn stem gaat naar hem.
Oud 10-11-2010, 17:49
Verwijderd
Ik moet binnen nu en een halfuur stemmen, denk ik, want ik heb vanavond niet veel tijd. En dan gaat mijn stem naar Onait. Niet alleen omdat hij mij zo als verdacht bestempelt, maar vooral omdat hij er nergens op ingaat waarom dan.

Citaat:
Onait, waarom verdenk je me zo van allerlei narigheid? Is het alleen je pitabroodjesonderbuikgevoel of heb je meer redenen dan wat onhandige posts en een stem op jou?
Citaat:
Zeg - ik heb Onaits posts eens langsgelezen, en hij spuit een heleboel verdenken tegen allerlei deelnemers, maar ik heb hem op niet één argument kunnen betrappen. Ik zou hem niet meteen als wolf zien (Furby Feeder heeft op hem gestemd in hangronde één), maar ik vind het wel een beetje verdacht. Hij zou op zijn minst kunnen uitleggen waarom hij vindt wat hij vindt. Maar dat doet hij niet of nauwelijks ('onderbuikgevoelens').
Geen reactie op gekregen. En dat is vreemd; als hij daar openlijke redenen voor heeft (andere redenen kon hij nauwelijks hebben, daar ik niets te verbergen heb), had hij die gerust neer kunnen zetten. Daarom ga ik over enkele minuten mijn stem naar hem uitbrengen .
Oud 10-11-2010, 17:50
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Zeg het maar hoor. Willen jullie voor een geliefde gaan of voor de wolven. Het maakt mij niet uit. Ik denk wel dat jullie zonder mij kapot gespeeld worden door de wolven. Aangezien er dan weinig ervaren spelers overblijven.

Daboman vertrouw ik ook niet helemaal trouwens.
Dat kan en mag natuurlijk, alleen het argument dat je aandraagt klopt dus niet.
Oud 10-11-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Dat kan en mag natuurlijk, alleen het argument dat je aandraagt klopt dus niet.
Weet je wat het is. Ik vind je ook een goede speler én je maakt vaak goede beslissingen. Maar ik begrijp niet waarom je mij ineens een geliefde vind?

Je weet hoe ik speel? Als ik iemand een wolf vind, en ik zit er niet vaak naast, dan pak ik die persoon ook aan en blijf ik erop ''inhakken'' wat ik bij Furby deed.

Ik denk dat je óf een domme keuze maakt door mij eruit te willen gooien óf dat het een bewuste keuze is en als dat het is ben je voor mij een evilziener of een geliefde die ik bedreig.

Ik hoop voor ons het eerste.
Oud 10-11-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nu stemmen, want ik ben vanavond weg.. omdat ik nu moet kiezen ga ik voor Absinthe.
Ik heb niet echt een heel duidelijke reden behalve dat ik eigk van niemand nog overtuigd ben dat hij of zij slecht is en ik nu toch iets moet stemmen.
Ik heb niet het gevoel dat ze aan de wolvenkant staat wél aan de geliefdekant.

Voor mij zijn er 2 keuzes voor wolven:

Lusi Khartoum & Alpha Omega.

Over de eerste ben ik meer overtuigt dan over de laatste omdat die onervarener is.

Voor mij zijn er ook 2 keuzes voor de geliefde:

Absinthe & Etmakas.

Jullie zeggen maar wat je wilt, wil je de geliefden eruit stem ik op een van die 2. Willen jullie de wolven eruit stem ik op Lusi Khartoum.

Mijn voorlopige stem gaan naar: Lusi Khartoum.

(ik kan deze nog wijzigen uit lijfsbehoud)
Oud 10-11-2010, 17:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan het spel: wat me opvalt is o.a. dat Little Phoebe enorm aanvallend reageert op iemand-8000 als die een theorie spuit. Ja, z'n theorie is onwaarschijnlijk, maar er zijn wel meer mensen met een onwaarschijnlijke theorie.
Ik zou het verdacht vinden dat ze hem zo aanvalt, maar de enige die iemand-8000 verdacht noemt is Solero en hém vind ik dan weer niét verdacht (als wolf, eventueel wel als geliefde, dus dat vind ik wel iets om te onthouden: LP en Solero?). Hetzelfde geldt eigenlijk voor Röps.
Enorm aanvallen? Ehh..:

Citaat:
Natuurlijk is het een mogelijkheid. Je zou ook kunnen kijken wie furby heeft gestemd, misschien heeft zij wel op een wolf gestemd om die vrij te pleiten.

En zo kunnen we nog wel meer theorieën verzinnen die onwaarschijnlijk lijken.
is alles wat ik erover gezegd heb.

Waarom probeer je mij zo wanhopig verdacht te maken? Toen ik 2x zei dat jouw geswitch in de eerste ronde me was opgevallen, zei je ook dat ik 'op je zat te hameren'.. Je hebt eerder met mij gespeeld, als dorpeling én als wolf, je weet nu toch wel dat, als ik hamer, dat ik net zolang doorga tot die persoon hangt.
En nu reageer ik 'enorm aanvallend'? Right.

Het lijkt me gewoon onwaarschijnlijk dat Solero op zijn eigen team 'hamert'. Het zou uiteraard kunnen, daarom zeg ik, kijk eens wat Furby heeft gestemd. Misschien heeft ze wel op een wolf gestemd, weten wij veel.

Nu ik het even na heb gekeken, zou dit nog best wel eens kunnen ook

Citaat:
Als ik naar dit MrMark's rijtje kijk ben je denk ik ook geen wolf nee. Hmm. De rest zou ook moeilijk zijn. Zou Etmakas dan toch verrader zijn of een van de andere om Furby te ondersteunen.

Mr.Mark
iemand-8000
Onait Sirch
Hanneke
Absinthe
snoopy

Onait Sirch
Furby Feeder
Daboman
Mr.Mark
Eye of Sauron
Etmakas
We weten dat furby de wolf is, de rest ik puur op gevoel en verdenking.

Mr.Mark
iemand-8000
Onait Sirch (wolf)
Hanneke
Absinthe
snoopy

Onait Sirch
Furby Feeder (wolf)
Daboman
Mr.Mark
Eye of Sauron
Etmakas (verrader)

Als je de wolven weghaalt, zou het gelijkspel zijn geworden. Maar de verrader Etmakas blijft natuurlijk niet op een wolf (Soija) staan en wisselt naar Mr. Mark, waar ze hem kan coveren. De mogelijkheid dat snoopy wolf is ipv Soija is ook aanwezig, misschien dat ze me daarom zo in de spotlights wil hebben als aanvaller.

Solero moet dit toch ook gezien hebben als mogelijkheid, aangezien hij reageerde op de 'ik ben dorpeling, konjo' van Soija.

Ik zeg eerlijk, deze theorie schud ik net even uit mijn mouw, en hij staat heel gammel, zelfs bij mij.
Oud 10-11-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Jammer als je er vanavond uit ligt dan. Ik denk dat mijn stem naar jou gaat. Ik vind je niet zo irritant spelen, en dat is altijd verdacht En verder hebben we nog maar vrij weinig aan je + daarbij de theorie die ik al eerder had.

Ik moet toch binnen korte tijd beslissen, want ik moet straks weg.
Vooral doen wat je wilt.

Citaat:
Maar je kan het spel niet eens bijbenen. Doe eens wat beter je best en gebruik die intelligentie dan ook! Ik wil eigenlijk wel eens van je horen wie je nou echt verdacht vind, want meestal zit je wel op een goed spoor en van jou ben ik wel een zekere opdringerigheid gewend. Er zijn genoeg ontwikkelingen om iets over te zeggen.
Ik heb al enkele verdachten genoemd.

Ben ene hele dag weggeweest, er is veel gepost, ik ben hierdoor gedemotiveerd alles bij te lezen. Dit ga ik ook niet doen.
Daarnaast heb ik het inmiddels drukker dan toen ik me inschreef.
Oud 10-11-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik moet binnen nu en een halfuur stemmen, denk ik, want ik heb vanavond niet veel tijd. En dan gaat mijn stem naar Onait. Niet alleen omdat hij mij zo als verdacht bestempelt, maar vooral omdat hij er nergens op ingaat waarom dan.

Geen reactie op gekregen. En dat is vreemd; als hij daar openlijke redenen voor heeft (andere redenen kon hij nauwelijks hebben, daar ik niets te verbergen heb), had hij die gerust neer kunnen zetten. Daarom ga ik over enkele minuten mijn stem naar hem uitbrengen .
Jouw citaten bevatten incorrecte informatie en zijn suggestief.
Oud 10-11-2010, 18:43
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Enorm aanvallen? Ehh..:

is alles wat ik erover gezegd heb.

Waarom probeer je mij zo wanhopig verdacht te maken? Toen ik 2x zei dat jouw geswitch in de eerste ronde me was opgevallen, zei je ook dat ik 'op je zat te hameren'.. Je hebt eerder met mij gespeeld, als dorpeling én als wolf, je weet nu toch wel dat, als ik hamer, dat ik net zolang doorga tot die persoon hangt.
En nu reageer ik 'enorm aanvallend'? Right.
Ik heb het net ook al uitgelegd aan Röps: ik vond het gewoon niet zo leuk voor een nieuweling dat hij meteen zo onderuit geschoffeld werd, ook al was zijn theorie niet erg logisch (wat ik ook meteen met jullie eens was). Ik heb ook meteen erbij gezegd dat ik het niet verdacht vond dat jullie het deden, alleen niet zo aardig.

Voelt iemand zich geroepen om een stemlijstje te maken trouwens?
Oud 10-11-2010, 18:45
Verwijderd
Wie maakt de stemlijstjes?!

Etmakas, volgens mij had jij de vorige keer wel een aardige gemaakt?

Helaas heb ik vanavond niet veel tijd want er valt mij veel op. Van die kleine dingen zoals mij Archont noemen ipv Solero.

Waarom zou iemand dat doen? Omdat Archont bij veel mensen geen ''positief'' gevoel geeft. En Solero minder bekend is. Allemaal sympathie kweken voor de ander.

Ik heb voor de wolven al mijn keus gemaakt: Lusi Khartoum. (daar stem ik ook op)

Máár als ik voor de geliefden moest stemmen zou ik denk ik Absinthe stemmen.
Oud 10-11-2010, 18:56
Verwijderd
Ik was vergeten hierop te reageren!

Citaat:
Ik vertrouw Solero ook niet meer eigenlijk. Nogal frustrerend, aangezien hij wel hetzelfde denkt als ik. Maar die opdringerigheid zie ik niet zo zitten. Wat dat betreft sluit ik me bij snoopy aan, hij zou best geliefde kunnen zijn. die misschien nog wel wolvenkennis heeft ook.

Misschien is hij dan geliefde-verrader. Hij moet haast wel gesteund zijn door enige vorm van kennis, als je ziet hoe overtuigd hij was van zijn gelijk. Zelfs voor zijn doen! Ik zou heel graag Lusi willen ophangen, maar ik ben eigenlijk van mening dat een verrader-geliefde er z.s.m. uit moet, want die heeft veel meer kennis dan de wolven, heeft dubbel stemrecht, kan moeilijk gegeten worden omdat de tovenaar doorgaans wel fan van hem wordt (omdat die denkt dat het de ziener is) en is dus 5 keer zo gevaarlijk. Ik ben wel een beetje bang hem in de kaart te spelen. Prima als hij dorpeling is, maar ik wil een verrader-geliefde die van plan is alle wolven eruit te werken niet in de kaart spelen. Wat dat betreft ben ik het wel heel erg met snoopy eens.
De eerste ronde was dit de meest logische keuze die ik ook helemaal heb uitgelegd. Nog sterker is dat ik ontzettend heb getwijfeld om mijn stem niet te veranderen omdat ik op het laatst zelfs nog door slim manipuleerwerk van Furby dacht dat ze Ziener was.

Citaat:
Omdat niet iedereen even intelligent is. Ik ben een van de intelligenteren.
Tja, en ik ben een van de betere weerwolfspelers

Even een ander puntje, waarom zou ik eerder op Absinthe stemmen voor de geliefde dan op Etmakas.
Etmakas vertrouw ik het hele spel al niet MAAR Zoals jullie in de eerste ronde gezien hebben dacht Mr.Mark dat Absinthe verrader was.
Als ik de geliefde zou mogen kiezen zou ik daarbij ook de verrader kiezen omdat dat natuurlijk iets extra's meebrengt bij het spel. Daarnaast is Absinthe een forummer die iedereen lief en aardig vind en die je snel een extra functie gunt.
Oud 10-11-2010, 18:58
snoopy
snoopy is offline
Ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben dat het blijkbaar leuk is om geliefde te zijn Ik zou er zelf niet op zitten te wachten eerlijk gezegd (werd er ook compleet para van toen Moz en ik geliefden waren, een paar spellen geleden. We waren toen idd wolf, voor de mensen die zich afvroegen of wolven wel geliefden konden zijn)
Oud 10-11-2010, 19:01
Verwijderd
Ik heb even een stemlijstje gemaakt voor wat ik zo 1,2,3 kon vinden. Alles met een sterretje (*) erachter is nog niet definitief volgens mij.

Voorlopig stemlijstje Hangronde 3:

Lusi Khartoum
Solero
Snoopy
Alpha Omega

Onait
Queasy
Etmakas

Solero
Daboman (*)

Absinthe
Dott
Oud 10-11-2010, 19:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat ik toch voor Soija ga, het zit me niet lekker. Etmakas zit me ook niet lekker, maar als ik gelijk heb en ze is verrader, zijn we onze leerling kwijt. Plus dat ze nog geen stemmen heeft en ik geen loze stem wil uitbrengen in de hoop dat er iemand met me meegaat.

Dus. Soija/Onait.
Oud 10-11-2010, 19:15
Verwijderd
Ik stem dan uiteraard op Lisa.
Oud 10-11-2010, 19:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Voorlopig stemlijstje Hangronde 3:

Lusi Khartoum
Solero
Snoopy
Alpha Omega
Onait Sirch
Daboman

Onait
Absinthe
Queasy
Etmakas
Little Phoebe
iemand-8000

Solero
Daboman (*)

Absinthe
Dott

Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 20:02. Reden: Toevoeging stemmen
Oud 10-11-2010, 19:18
Verwijderd
Ehm, ik had al mijn stem op Onait Sirch doorgegeven, toch? Volgens mij als eerste, óf na Queasy.
edit: ik zie dat dat een 'misschien', dus een voorlopige stem, was. Maar ik heb hem toen wel meteen doorgegeven. Ik heb dus op Onait Sirch gestemd.
Oud 10-11-2010, 19:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ehm, ik had al mijn stem op Onait Sirch doorgegeven, toch? Volgens mij als eerste, óf na Queasy.
'ik denk dat mijn stem naar jou gaat' had je gezegd.

Edit: Done.
Oud 10-11-2010, 19:23
snoopy
snoopy is offline
Zou leuk zijn als de mensen die nog niks van zich hebben laten horen ook even wat zeggen...

Twinkelbel, Eye of Sauron, Rode Panda?

En de mensen die nog niet gestemd hebben natuurlijk ook: iemand-8000, Alpha_Omega...? Volgens mij vergeet ik er nog één, maar kan er zo gauw niet opkomen...
edit: oh ja... Lusi Khartoum zelf natuurlijk
Oud 10-11-2010, 19:23
Verwijderd
Ik vind Dotts eenzame stem op mij trouwens ook best vreemd. Ze heeft niet echt een duidelijke reden, en ze ziet nog niet echt wie goed en wie slecht zijn, en vervolgens stemt ze dus als enige op mij. Erg veilig, als er twee personen zijn waarop veel gestemd wordt en het misschien wel eens gelijkspel zou kunnen worden...

WTF, ik was gewoon vergeten dat EoS meedeed! Waarom hij zo inactief is...? Hetzelfde geldt overigens voor Rode Panda. Twinkebel is wel vaker inactief, irritant en wel.
Oud 10-11-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Het is maar een idee. Ik heb verder vandaag écht geen tijd meer dus kies heel snel iemand om op te gaan stemmen. Ik verzuipv andaag in de verplichtingen.
Niet gestemd.

Oh trouwens, ik heb natuurlijk niet express dat (*) bij daboman gezet maar ik wist het niet zeker. Niet omdat hij op mij wilde stemmen.

Ik zou het wel fijn vindne als meer mensen in het hele ww-spel eens wat meer stemmen doorgeven voor de stemlijstjes. Anders is het spelverderf en dan moet je eruit.
Oud 10-11-2010, 19:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
WTF, ik was gewoon vergeten dat EoS meedeed! Waarom hij zo inactief is...? Hetzelfde geldt overigens voor Rode Panda. Twinkebel is wel vaker inactief, irritant en wel.
Dit. Ik weet niks van Twinkebel, nooit mee gespeeld, maar hallo, dit is ook niet de bedoeling
Oud 10-11-2010, 19:35
iemand-8000
iemand-8000 is offline
ik heb gestemd op onait
Oud 10-11-2010, 19:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb gestemd op onait
Omdaaaaat?

Gefeliciteerd met je verjaardag btw
Oud 10-11-2010, 19:38
Verwijderd
Daar gaat mijn voordelige functie.
Oud 10-11-2010, 19:41
Verwijderd
Onait
Absinthe
Queasy
Etmakas

Mijn verdachte geliefden gaan ook stemmen

Citaat:
Dat vrees ik ook..

Maar ergens hoop ik nog dat je een helft van de geliefden bent dan ben ik van dat idiote gezeik af.

edit: Mensen, jullie snappen hoop ik toch ook wel dat als Onait eruit gaat de verrader, ziener en de geliefden een slim spel hebben gespeeld om Lusi de Wolf erin te houden.
Oud 10-11-2010, 19:48
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Zou leuk zijn als de mensen die nog niks van zich hebben laten horen ook even wat zeggen...

Twinkelbel, Eye of Sauron, Rode Panda?

En de mensen die nog niet gestemd hebben natuurlijk ook: iemand-8000, Alpha_Omega...? Volgens mij vergeet ik er nog één, maar kan er zo gauw niet opkomen...
edit: oh ja... Lusi Khartoum zelf natuurlijk
Ik heb allang gezegd wat ik ging stemmen, lees maar eens omhoog.
Ik ga mee met solero op Lusi.
Oud 10-11-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Tenzij je de wolfsbane bent, is het ook niet heel ernstig wanneer je écht een voordelige functie hebt (wat ik overigens niet geloof), want dan hebben we daar de leerling voor!
Oud 10-11-2010, 19:55
Daboman
Daboman is offline
Ik stem op Lusi. Op Solero stemmen kan altijd nog.
Oud 10-11-2010, 19:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb allang gezegd wat ik ging stemmen, lees maar eens omhoog.
Ik ga mee met solero op Lusi.
Sorry, overheen gelezen. Vind het trouwens wel opvallend dat je steeds benadrukt dat je met Solero meegaat. Hij is toch niet de enige/eerste die op Lusi stemt?

Anyway, mijn stem is doorgegeven.
Oud 10-11-2010, 20:04
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Sorry, overheen gelezen. Vind het trouwens wel opvallend dat je steeds benadrukt dat je met Solero meegaat. Hij is toch niet de enige/eerste die op Lusi stemt?
nee, maar vorige ronde twijelfde ik tussen hem en <persoon die wolf was ik kom eventjes niet op de naam> en mijn gevoel zegt nu dat hij geen wolf is; en het is een goede speler.
Oud 10-11-2010, 20:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dabo's stem is erbij gezet.

(Ik ga even eten, dus mocht er nog iemand een stem(wijziging) doorgeven; copy paste even of gebruik je fantasie )
Oud 10-11-2010, 20:06
Röps
Röps is offline
Ik heb ook op Lusi gestemd, schaap lekker met Solero mee, mede omdat hij eergisteren goed zat. Ik vind wel meer verdachte mensen in het Lusi rijtje staan dan in het Onait rijtje maar ok we zien wel wat er uit komt dan.
Oud 10-11-2010, 20:08
twinkebel
twinkebel is offline
Jongens ik ben op stageweek, ik ben heel erg druk. ik probeer me steeds in te lezen. Ik hoop op jullie begrip.
Oud 10-11-2010, 20:09
Verwijderd
Je wist toch wel van tevoren dat je die stageweek zou hebben? Dan wacht je toch op een volgend spel?
Oud 10-11-2010, 20:09
Verwijderd
Inlezen leuk, maar even vertellen wat jij doet zou ook wel fijn zijn
Oud 10-11-2010, 20:12
twinkebel
twinkebel is offline
Ik wist dat ik die stageweek had. niet dat ik er zo druk en moe van werd. Normaal is dat namelijk minder.
Oud 10-11-2010, 20:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik stem op Lusi Khartoum. Soija vind ik ook wel verdacht maar goed dat komt nog wel.
Solero is waarschijnlijk geliefde-wolf denk ik zo, dus lijkt me een goed idee om die de volgende ronde maar eens eruit te gooien.
Oud 10-11-2010, 20:22
Verwijderd
En je ziet Solero en Soija niet als geliefde-stel?
Oud 10-11-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Lusi Khartoum. Soija vind ik ook wel verdacht maar goed dat komt nog wel.
Solero is waarschijnlijk geliefde-wolf denk ik zo, dus lijkt me een goed idee om die de volgende ronde maar eens eruit te gooien.
Wat een complete onzin. Waarom zou Mr.Mark mij in godsnaam geliefde maken? En dan ben ik ook nog eens wolf?

Als je kijkt naar de eerste 2 stemlijstjes is het onmogelijk dat ik wolf ben want dan kloppen de lijstjes niet meer.

Wat een geroep van de slechte en geliefden weer in het duister!

edit: En onderbouw je verhaaltje eens, je post 1x per ronde, alleen op wie je stemt zonder onderbouwingen etc..
Mag ik je eraan herinneren dat je al 2x in het verkeerde rijtje staat.

Citaat:
En je ziet Solero en Soija niet als geliefde-stel?
Dan knal je er toch Soija uit

Het maakt mij niet uit, als er maar geen goede functie verloren gaat. Daarnaast ben jij de meest logische verdachte voor geliefde als je kijkt naar wat Mr.Mark zou kunnen stemmen.

- Je krijgt een extra functie.
- Mr.Mark post ook in topics op WSZ
- Je bent een forummer die veel mensen aardig vinden
- Mr.Mark denkt dat jij de verrader bent en dat is leuk voor het spel een geliefde-verrader.

Geef eens 1 goede reden voor mij mensen. Ik ben alleen nog maar bezig geweest die ervaren wolven eruit te knallen en heb de jacht geopend op de geliefden.
Oud 10-11-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je het vandaan dat Solero wolf is? Hij heeft Furdy Feeder er met zo'n kracht uitgewerkt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten