| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zeg het maar hoor. Willen jullie voor een geliefde gaan of voor de wolven. Het maakt mij niet uit. Ik denk wel dat jullie zonder mij kapot gespeeld worden door de wolven. Aangezien er dan weinig ervaren spelers overblijven. Daboman vertrouw ik ook niet helemaal trouwens. |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Ik moet binnen nu en een halfuur stemmen, denk ik, want ik heb vanavond niet veel tijd. En dan gaat mijn stem naar Onait. Niet alleen omdat hij mij zo als verdacht bestempelt, maar vooral omdat hij er nergens op ingaat waarom dan.
Citaat:
Citaat:
.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet hoe ik speel? Als ik iemand een wolf vind, en ik zit er niet vaak naast, dan pak ik die persoon ook aan en blijf ik erop ''inhakken'' wat ik bij Furby deed. Ik denk dat je óf een domme keuze maakt door mij eruit te willen gooien óf dat het een bewuste keuze is en als dat het is ben je voor mij een evilziener of een geliefde die ik bedreig. Ik hoop voor ons het eerste. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij zijn er 2 keuzes voor wolven: Lusi Khartoum & Alpha Omega. Over de eerste ben ik meer overtuigt dan over de laatste omdat die onervarener is. Voor mij zijn er ook 2 keuzes voor de geliefde: Absinthe & Etmakas. Jullie zeggen maar wat je wilt, wil je de geliefden eruit stem ik op een van die 2. Willen jullie de wolven eruit stem ik op Lusi Khartoum. Mijn voorlopige stem gaan naar: Lusi Khartoum. (ik kan deze nog wijzigen uit lijfsbehoud) |
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Waarom probeer je mij zo wanhopig verdacht te maken? Toen ik 2x zei dat jouw geswitch in de eerste ronde me was opgevallen, zei je ook dat ik 'op je zat te hameren'.. Je hebt eerder met mij gespeeld, als dorpeling én als wolf, je weet nu toch wel dat, als ik hamer, dat ik net zolang doorga tot die persoon hangt. En nu reageer ik 'enorm aanvallend'? Right. Het lijkt me gewoon onwaarschijnlijk dat Solero op zijn eigen team 'hamert'. Het zou uiteraard kunnen, daarom zeg ik, kijk eens wat Furby heeft gestemd. Misschien heeft ze wel op een wolf gestemd, weten wij veel. Nu ik het even na heb gekeken, zou dit nog best wel eens kunnen ook ![]() Citaat:
Mr.Mark iemand-8000 Onait Sirch (wolf) Hanneke Absinthe snoopy Onait Sirch Furby Feeder (wolf) Daboman Mr.Mark Eye of Sauron Etmakas (verrader) Als je de wolven weghaalt, zou het gelijkspel zijn geworden. Maar de verrader Etmakas blijft natuurlijk niet op een wolf (Soija) staan en wisselt naar Mr. Mark, waar ze hem kan coveren. De mogelijkheid dat snoopy wolf is ipv Soija is ook aanwezig, misschien dat ze me daarom zo in de spotlights wil hebben als aanvaller. Solero moet dit toch ook gezien hebben als mogelijkheid, aangezien hij reageerde op de 'ik ben dorpeling, konjo' van Soija. Ik zeg eerlijk, deze theorie schud ik net even uit mijn mouw, en hij staat heel gammel, zelfs bij mij.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ben ene hele dag weggeweest, er is veel gepost, ik ben hierdoor gedemotiveerd alles bij te lezen. Dit ga ik ook niet doen. ![]() Daarnaast heb ik het inmiddels drukker dan toen ik me inschreef.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Voelt iemand zich geroepen om een stemlijstje te maken trouwens?
|
|
|
Verwijderd
|
Wie maakt de stemlijstjes?!
Etmakas, volgens mij had jij de vorige keer wel een aardige gemaakt? Helaas heb ik vanavond niet veel tijd want er valt mij veel op. Van die kleine dingen zoals mij Archont noemen ipv Solero. Waarom zou iemand dat doen? Omdat Archont bij veel mensen geen ''positief'' gevoel geeft. En Solero minder bekend is. Allemaal sympathie kweken voor de ander. Ik heb voor de wolven al mijn keus gemaakt: Lusi Khartoum. (daar stem ik ook op) Máár als ik voor de geliefden moest stemmen zou ik denk ik Absinthe stemmen. |
|
|
|||
Verwijderd
|
Ik was vergeten hierop te reageren!
Citaat:
Citaat:
![]() Even een ander puntje, waarom zou ik eerder op Absinthe stemmen voor de geliefde dan op Etmakas. Etmakas vertrouw ik het hele spel al niet MAAR Zoals jullie in de eerste ronde gezien hebben dacht Mr.Mark dat Absinthe verrader was. Als ik de geliefde zou mogen kiezen zou ik daarbij ook de verrader kiezen omdat dat natuurlijk iets extra's meebrengt bij het spel. Daarnaast is Absinthe een forummer die iedereen lief en aardig vind en die je snel een extra functie gunt. |
||
|
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben dat het blijkbaar leuk is om geliefde te zijn
Ik zou er zelf niet op zitten te wachten eerlijk gezegd (werd er ook compleet para van toen Moz en ik geliefden waren, een paar spellen geleden. We waren toen idd wolf, voor de mensen die zich afvroegen of wolven wel geliefden konden zijn)
|
|
|
|
Ik denk dat ik toch voor Soija ga, het zit me niet lekker. Etmakas zit me ook niet lekker, maar als ik gelijk heb en ze is verrader, zijn we onze leerling kwijt. Plus dat ze nog geen stemmen heeft en ik geen loze stem wil uitbrengen in de hoop dat er iemand met me meegaat.
Dus. Soija/Onait.
|
|
|
|
Voorlopig stemlijstje Hangronde 3:
Lusi Khartoum Solero Snoopy Alpha Omega Onait Sirch Daboman Onait Absinthe Queasy Etmakas Little Phoebe iemand-8000 Solero Daboman (*) Absinthe Dott
Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 20:02. Reden: Toevoeging stemmen |
|
|
|
|
|
Zou leuk zijn als de mensen die nog niks van zich hebben laten horen ook even wat zeggen...
Twinkelbel, Eye of Sauron, Rode Panda? En de mensen die nog niet gestemd hebben natuurlijk ook: iemand-8000, Alpha_Omega...? Volgens mij vergeet ik er nog één, maar kan er zo gauw niet opkomen... edit: oh ja... Lusi Khartoum zelf natuurlijk
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind Dotts eenzame stem op mij trouwens ook best vreemd. Ze heeft niet echt een duidelijke reden, en ze ziet nog niet echt wie goed en wie slecht zijn, en vervolgens stemt ze dus als enige op mij. Erg veilig, als er twee personen zijn waarop veel gestemd wordt en het misschien wel eens gelijkspel zou kunnen worden...
WTF, ik was gewoon vergeten dat EoS meedeed! Waarom hij zo inactief is...? Hetzelfde geldt overigens voor Rode Panda. Twinkebel is wel vaker inactief, irritant en wel. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh trouwens, ik heb natuurlijk niet express dat (*) bij daboman gezet maar ik wist het niet zeker. Niet omdat hij op mij wilde stemmen. Ik zou het wel fijn vindne als meer mensen in het hele ww-spel eens wat meer stemmen doorgeven voor de stemlijstjes. Anders is het spelverderf en dan moet je eruit. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Onait
Absinthe Queasy Etmakas Mijn verdachte geliefden gaan ook stemmen Citaat:
Maar ergens hoop ik nog dat je een helft van de geliefden bent dan ben ik van dat idiote gezeik af. ![]() edit: Mensen, jullie snappen hoop ik toch ook wel dat als Onait eruit gaat de verrader, ziener en de geliefden een slim spel hebben gespeeld om Lusi de Wolf erin te houden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga mee met solero op Lusi.
|
|
||
|
Citaat:
Anyway, mijn stem is doorgegeven.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik stem op Lusi Khartoum. Soija vind ik ook wel verdacht maar goed dat komt nog wel.
Solero is waarschijnlijk geliefde-wolf denk ik zo, dus lijkt me een goed idee om die de volgende ronde maar eens eruit te gooien.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je kijkt naar de eerste 2 stemlijstjes is het onmogelijk dat ik wolf ben want dan kloppen de lijstjes niet meer. Wat een geroep van de slechte en geliefden weer in het duister! edit: En onderbouw je verhaaltje eens, je post 1x per ronde, alleen op wie je stemt zonder onderbouwingen etc.. Mag ik je eraan herinneren dat je al 2x in het verkeerde rijtje staat. Citaat:
Het maakt mij niet uit, als er maar geen goede functie verloren gaat. Daarnaast ben jij de meest logische verdachte voor geliefde als je kijkt naar wat Mr.Mark zou kunnen stemmen. - Je krijgt een extra functie. - Mr.Mark post ook in topics op WSZ - Je bent een forummer die veel mensen aardig vinden - Mr.Mark denkt dat jij de verrader bent en dat is leuk voor het spel een geliefde-verrader. Geef eens 1 goede reden voor mij mensen. Ik ben alleen nog maar bezig geweest die ervaren wolven eruit te knallen en heb de jacht geopend op de geliefden. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|