Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhoewel je een afbakbrood ook kunt gebruiken bij seks en kip ![]() Maar dat terzijde! Het vochtig maken dient vooral zodat ie een mooi goudbruin kleurtje krijgt, geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Was het wat of dacht je echt van 'omg, wat moet ik hier nu weer mee?' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.youtube.com/watch?v=cm-VA...eature=related
het achtergrond-huuuuuhuuuuhuuuu in dit nummer lijkt een beetje op het supermariomuziekje in de onderwaterlevels ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm ah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij vond het ook fijn dat iedereen zo kwetsbaar durfde te zijn en te zeggen waar hun problemen lagen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag heb ik bij de Xenos doeken gekocht. Ik ga leren tekenen en schilderen. Ik heb op school drie uur lang gezichtsonderdelen (neuzen! ogen! monden!) getekend en zeemeerminverhoudingen bestudeerd en nu ga ik kijken of ik er iets van kan. Of nouja, waarschijnlijk worden het geen kopvoeters, want ik sta meestal wel een acht voor tekenen, maar ik vind het leuk om eens te proberen het beter te leren
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Show je werk eens, misschien kan ik een oordeel vellen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, Noedel, ben je er al over uit wat je voor je logo gaat vragen? Voor als je nog een referentiepunt nodig hebt: een goede bekende van me die specifiek in bandlogo's handelt vraagt meestal tussen de 200 en de 500 euro voor een (band)logo, afhankelijk van hoeveel moeite erin zat. En dat is dan ook voor ongelimiteerd gebruik, zeg maar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het begint wel echt mooi te worden, voor een studenten expo ziet het er denk ik er goed uit. Flinke hal met werk, bioscoop erbij voor de animerende illustratie studenten. Het werk moet nog opgehangen worden en wat mensen hebben grote blokhouten letters gemaakt voor alle werkgedeeltes (experiment, identiteit, stage)
Spoiler
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een beginnend, zelfstandige (freelance) kunstenaar/tekenaar mag gerust uitgaan van een bruto uurloon van minstens 35,- per uur (excl. btw, indien van toepassing). Ik ga zelf uit van 50,- per uur, al besteed ik doorgaans meer uren aan iets dan ingeschat, maar dat komt door mijn eigen trage werkwijze. ![]() Ik heb voor een lifetime gebruikslicentie van die illustratie ong. 700,- gevraagd, misschien iets te gortig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
en we hebben een wethouder die een speech gaat houden en een dj :"D en allemaal kleine dingetjes die je misschien had kunnen vergeten, naambordjes overal enzo. Ik had de letters gedaan voor de achterkant van de flyer en daar heb ik een font van gemaakt en alle naambordjes zijn nu in dat font
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die kunst kopen zijn toch meestal pretentieuze figuren met teveel geld, vraag iets belachelijks en als het niet verkocht wordt, niks verloren toch? Gewoon een strak gezicht erbij trekken en je wordt serieus genomen.
(of je kunt natuurlijk op zijn Jan Cremers een miljoen vragen voor een leeg doek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou wel wat variaties in de prijzen doen, dan spreek je meerdere categorieën mensen aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|