Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en gister heb ik een basisworkshop haken gehad, maar door file waren we te laat ;x we konden het ook niet in één keer vinden maar die tijd die we in de file stonden hadden we precies nodig voor het zoeken.
We hadden dus wat gemist, maar ik weet nu een paar basissteken. Er zaten ook 2 dames die zpaghetti (geloof dat je het zo schrijft) deden, haken met een hele dikke naald en slierten stofresten, dat zag er leuk uit en ze hadden ook heel snel resultaat. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Later in ons appartement kwam er altijd een vrouwtje het trappenhuis schoonmaken, en die stofzuigde iedere week alle treden etc, echt rotwerk. Dan vond ik het ook altijd zo lullig als ik dan de trap op of af moest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind bowlen zó stom. Het is echt zoiets dat iemand doet op een verjaardag of als jaarsafsluiting als er écht écht écht niets anders te verzinnen valt. Iedereen heeft van die vieze zweet-bowlingschoenen aan (helemaal een ramp als je geen sokken mee had), de laatste letter van mijn naam valt verdacht vaak weg op het puntenschermpje en al het drinken is duur.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb maar een thermosfles thee mee naar boven genomen, en lange vingers <3. Omg, het is hierbinnen 16 graden en ik heb voor het eerst dit jaar de verwarming aangezet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zeggen dat hij 10 joints gerookt had. Nou sorry hoor, maar ik lig na 1 joint al voor pampus, laat staan dat je na 10 joints nog zin hebt om iets te doen!!! Erg vreemd vind ik het. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|