Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2010, 10:58
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn moeders schoonmaakster is er. Ik kan het niet helpen maar ik vind alles dan zo bijzonder awkward. Zo van, hoi, maak jij de vloer en de koelkast en de keuken maar even schoon, dan ga ik boven forummen met een schaaltje cornflakes.
Oud 12-11-2010, 11:04
Miekje*
Miekje* is offline
Daar zijn schoonmaaksters toch voor? Niet om heel de dag koffie te gaan zitten leuten en koekjes te eten.
Oud 12-11-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeders schoonmaakster is er. Ik kan het niet helpen maar ik vind alles dan zo bijzonder awkward. Zo van, hoi, maak jij de vloer en de koelkast en de keuken maar even schoon, dan ga ik boven forummen met een schaaltje cornflakes.
dat vond ik ook altijd een beetje gek als de schoonmaakster van m'n ouders kwam. Dan voelde ik me zo'n verwend prinsesje.
Oud 12-11-2010, 11:09
Verwijderd
Oh en gister heb ik een basisworkshop haken gehad, maar door file waren we te laat ;x we konden het ook niet in één keer vinden maar die tijd die we in de file stonden hadden we precies nodig voor het zoeken.
We hadden dus wat gemist, maar ik weet nu een paar basissteken. Er zaten ook 2 dames die zpaghetti (geloof dat je het zo schrijft) deden, haken met een hele dikke naald en slierten stofresten, dat zag er leuk uit en ze hadden ook heel snel resultaat.
Oud 12-11-2010, 11:12
Verwijderd
(k) voor allemaal!
Oud 12-11-2010, 11:18
Sherlock
Sherlock is offline
http://www.standaard.be/ugc/photospe...3-2a92a734bfc8

Stem even jongens
Oud 12-11-2010, 11:24
Verwijderd
ik heb leuke spullen gekocht \m/
Oud 12-11-2010, 11:24
Verwijderd
want ik moet als een ontzettende dandy rondlopen op de expo natuurlijk. Mmm. misschien moet ik sigaren kopen.
Oud 12-11-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
(k) voor allemaal!
kusje voor jou.

wat slecht.
Oud 12-11-2010, 11:29
Verwijderd
ik ben best wel een beetje verliefd op het internet soms
Oud 12-11-2010, 11:31
Verwijderd
he de moordenaar van milly was een stoner. Nu krijg je natuurlijk weer van die mensen die denken dat je van wiet moordlustig wordt
Oud 12-11-2010, 11:33
Verwijderd
Vanavond naar sint
Oud 12-11-2010, 11:37
Verwijderd
godverdomme waarom snap ik die stomme opzetknoop toch niet

edit : gelukkig is er youtube!
Oud 12-11-2010, 11:43
Verwijderd
Zo, gesport. En ik ga dat maar eens twee keer per week doen, want het is fijn <3
Oud 12-11-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
voor anw zou ik niet gaan
Citaat:
Gaan!
Ik ben toch gegaan! Maar ik had wind tegen en was een kwartier de laat, dus mocht de les niet meer in. Toen heb ik het srookje ingeleverd en ben teruggefietst. Zestien kilometer gefietst voor dat strookje, huuuu. Maar allemaal gratis training
Oud 12-11-2010, 11:45
Allure
Allure is offline
Mijn telefoonabonnement is gisteren ingegaan. Krijg ik mijn nieuwe belminuten dan over een maand of per 1 dec?
Oud 12-11-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
he de moordenaar van milly was een stoner. Nu krijg je natuurlijk weer van die mensen die denken dat je van wiet moordlustig wordt
Haha dat denk jij.
Oud 12-11-2010, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Helleuw
Oud 12-11-2010, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar bleef die storm nou? Ik heb er niks van gemerkt.
Oud 12-11-2010, 12:08
Verwijderd
Het waaide hier hard, maar eigenlijk was er weinig aan. Enige sensatie: voor ons huis staat een boom die al de hele dag langzaam steeds schuiner boven een huis hangt. Niet ons huis. Maar wel een beetje spannend
Oud 12-11-2010, 12:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
die fruit drankjes van fruit to day
...Dennis?
Oud 12-11-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
...Dennis?
Oud 12-11-2010, 12:12
Verwijderd
david bowie heeft echt een fantastisch hoofd zeg
Oud 12-11-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik idd ook altijd bij mijn ouders, maar de schoonmaakster daar was ook vrij awkward, want ze ging altijd een uur koffie met mij drinken en koekjes eten en dan een half uurtje stofzuigen en even met een doekje dingen afvegen en was dan weer weg

Later in ons appartement kwam er altijd een vrouwtje het trappenhuis schoonmaken, en die stofzuigde iedere week alle treden etc, echt rotwerk. Dan vond ik het ook altijd zo lullig als ik dan de trap op of af moest En vaak hoorde ze je ook niet aankomen, want ze was doof aan 1 oor en had dus de stofzuiger aan. Bluh.
Oud 12-11-2010, 12:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
david bowie heeft echt een fantastisch hoofd zeg

Oud 12-11-2010, 12:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn vliegt zeker via de ruimte-tijdvortex boven het kanaal.
Oud 12-11-2010, 12:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het waaide hier hard, maar eigenlijk was er weinig aan. Enige sensatie: voor ons huis staat een boom die al de hele dag langzaam steeds schuiner boven een huis hangt. Niet ons huis. Maar wel een beetje spannend
Ik zou een grote pot thee zetten, een pak koekjes pakken en voor het raam gaan zitten wachten op het moment dat 'ie omvalt
Oud 12-11-2010, 12:18
Verwijderd
Het valt eigenlijk wel mee met die wind hier. Het klinkt vooral heel erg ruig enzo, maar het valt best mee
Oud 12-11-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Het valt eigenlijk wel mee met die wind hier. Het klinkt vooral heel erg ruig enzo, maar het valt best mee
Je zou eens moeten proberen er tegenin te fietsen!
Oud 12-11-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Hier is het vooral harde wind die onvoorspelbaar is, dan blaast hij rechts tegen je aan en stuur je dus wat bij, en dan ineens knalt hij van voren tegen je aan. Vermoeiend. Maar geen storm ofzo.
Oud 12-11-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Je zou eens moeten proberen er tegenin te fietsen!
Dat heb ik gedaan, vanochtend. Ik was bijna te laat voor mijn SE wiskunde, moest heel hard fietsen. En als ik te laat zou zijn mocht ik de klas niet in, en had ik dus een 1 gehaald .
Citaat:
Hier is het vooral harde wind die onvoorspelbaar is, dan blaast hij rechts tegen je aan en stuur je dus wat bij, en dan ineens knalt hij van voren tegen je aan. Vermoeiend. Maar geen storm ofzo.
Ja dat is wel zo.
Oud 12-11-2010, 12:21
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, hier waait het wel wel heel hard, heur. Regenen doet het dan weer niet. ik heb zin om naar het strand te gaan . Ik denk dat ik dan wegwaai.
Oud 12-11-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Nou, hier waait het wel wel heel hard, heur. Regenen doet het dan weer niet. ik heb zin om naar het strand te gaan . Ik denk dat ik dan wegwaai.
Wow ja, het strand zal nu wel echt een belevenis zijn
Oud 12-11-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Stranden zijn leuk met storm! Gewoon doen
Oud 12-11-2010, 12:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wow ja, het strand zal nu wel echt een belevenis zijn
Je moet je even indenken dat het hier (ongeveer 40 km van de kust) al teringhard waait, hoe zou het dan op het strand wel niet zijn? Er zijn vast veel schuimkoppen.
Verwijderd
Ik ben één keer 's avonds op het strand geweest in Normandië, in Frankrijk tijdens een storm. Het begon te bliksemen en onze camping was op een heuvel, en de bliksem sloeg in op de heuvel ernaast. Het was zo ontzettend gaaf om te zien, dat vergeet ik nooit meer
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja eh ik ga geen 40 km fietsen met deze wind .
Oud 12-11-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Je moet je even indenken dat het hier (ongeveer 40 km van de kust) al teringhard waait, hoe zou het dan op het strand wel niet zijn? Er zijn vast veel schuimkoppen.
Op het strand is het dus inderdaad nog veel harder ja
Verwijderd
Citaat:
Ja eh ik ga geen 40 km fietsen met deze wind .
Oh, ik wist niet dat het zo ver was
Verwijderd
Ja 40 km fietsen in deze wind is een beetje veel ja
Oud 12-11-2010, 12:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Voorjaarsvakantie twee jaar geleden wars ik met m'n ouders in Denemarken aan de kust, toen stormde het ook. Het waaide zo hard dat je er tegenaan kon leunen <333. Het was ook ideaal, aangezien mijn tante net was overleden, niets zo fijn als je je rot voelt dan wandelen in heel harde wind.
Oud 12-11-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
...Dennis?
<3

Zo, de werkweek zit er weer op!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was me het dagje wel weer. Op kantoor.
Tink*
Tink* is offline
Verrotte wind. Gisteren ging ik een bult over en ik ben gewoon afgestapt en verder gaan lopen door de wind. :')
Verwijderd
Altijd als ik ergens het woord 'bowlen' lees is mijn eerste gedachte dat het een typo is.
Oud 12-11-2010, 12:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg nu heb ik wel zin om te gaan bowlen................
Oud 12-11-2010, 12:35
Verwijderd
Ik heb het geloof ik één keer gedaan en ik vind het maar een raar verschijnsel. Bowlen dus.
Oud 12-11-2010, 12:37
Verwijderd
Ik vind bowlen zó stom. Het is echt zoiets dat iemand doet op een verjaardag of als jaarsafsluiting als er écht écht écht niets anders te verzinnen valt. Iedereen heeft van die vieze zweet-bowlingschoenen aan (helemaal een ramp als je geen sokken mee had), de laatste letter van mijn naam valt verdacht vaak weg op het puntenschermpje en al het drinken is duur.
Oud 12-11-2010, 12:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind bowlen zó stom. Het is echt zoiets dat iemand doet op een verjaardag of als jaarsafsluiting als er écht écht écht niets anders te verzinnen valt. Iedereen heeft van die vieze zweet-bowlingschoenen aan (helemaal een ramp als je geen sokken mee had), de laatste letter van mijn naam valt verdacht vaak weg op het puntenschermpje en al het drinken is duur.
Dat. Maar het bowlen zelf is wel leuk .

Ik heb maar een thermosfles thee mee naar boven genomen, en lange vingers <3. Omg, het is hierbinnen 16 graden en ik heb voor het eerst dit jaar de verwarming aangezet.
Oud 12-11-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Altijd als ik ergens het woord 'bowlen' lees is mijn eerste gedachte dat het een typo is.
Inderdaad
Oud 12-11-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, waarschijnlijk.

Ze zeggen dat hij 10 joints gerookt had. Nou sorry hoor, maar ik lig na 1 joint al voor pampus, laat staan dat je na 10 joints nog zin hebt om iets te doen!!!
Erg vreemd vind ik het.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten