Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2010, 18:41
MrKLfR
MrKLfR is offline
Hi iedereen, first time poster dus blijf aardig aub
Ik twijfel tussen een paar spellen die ik met sinterklaas kan krijgen (zoo leuk als je zusje nog gelooft ). Ik heb de keuze uit James Bond Blood Stone, Medal of Honor en Batlle Field Bad Company 2. Iemand die een van deze heeft gespeeld en kan aanraden? Ik zoek naar een goede single player. 't Liefst realistisch dus niks zoals Fallout.

thanx in advance

PS het is voor PS3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2010, 20:12
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Geen van allen als je singleplayer wilt; allemaal zit het rond de 6-8 uur. (en een shooter met regenerating health is nog onrealistischer als het oude healthpack systeem btw. )
Een leuke RPG of singleplayer-only shooter zou dan beter zijn.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 20:55
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Medal of Honor (T1 neem ik aan) is ook op hard in 4 uur tops wel uitgespeeld, dus als je voor langdurige singleplayer gaat, skip die. Bad company 2 trouwens ook. Allebei zijn meer voor de multiplayer. Medal of Honor is kort, maar ik vond persoonlijk de singleplayer wel ontzettend tof, heel veel verschillende soorten missies, meerdere verhaallijnen in dezelfde setting en cutscenes en scripted events die een hele gave sfeer neerzetten.

Oftewel, voor mij persoonlijk de 60 euro waard ook zonder multiplayer.
Bad company 2, singleplayer is een beetje 'meh'. Die draait veel meer om de multiplayer, dus die zou ik gezien je wensen afraden.
James Bond heb ik geen ervaring mee, dus kan ik niets over zeggen. Al twijfel ik of het realistischer is dan MoH
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 10:16
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Tja, ik het Vraag en Aanbod Topic biedt ik MOH Tier 1 aan (Xbox). Aanrader voor de Sint, mooie Single Player.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.