Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie al zorgtoeslag gehad? Dat komt toch altijd op de 20e?
http://www.belastingplanet.nl/index....hief&Itemid=22
Komt morgen pas
Advertentie
Oud 21-11-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Begin elk woord met i
Of begin anders elke zin met "en toen"
Oud 21-11-2010, 16:57
Verwijderd
Oke ik schrok al.
Rivka
Rivka is offline
@Uice: Oh, dat is leuk. Maar wat zou dan een goed satirisch element zijn? Want er moet ook enige satire/parodie in zitten.
Verwijderd
Citaat:
Of begin anders elke zin met "en toen"
Oud 21-11-2010, 17:01
Verwijderd
Mhm, toen ik nog een puppy was leed ik volgens mijn leraar aan de ziekte van Toen.
Oud 21-11-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Mhm, toen ik nog een puppy was leed ik volgens mijn leraar aan de ziekte van Toen.
Ik had het ook een keer. Toen had de leraar onder m'n verhaal gezet: En toen?
Oud 21-11-2010, 17:02
Verwijderd
Ik kreeg juist altijd bonussen, of m'n verhaal werd voorgelezen in de klas, omdat ik zo awesome kon schrijven.

Ik was niet echt populair denk ik. ;x
Oud 21-11-2010, 17:03
Verwijderd
Oh, later werd ik ook een begaafd schrijver hoor. Of nou ja, relatief begaafd dan. Beter dan de rest.
Oud 21-11-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Maar het moet echt zo'n Verlichtingsverhaal zijn wat dus tussen 1650-1800 speelt met en een imaginair reisverhaal is ook vaak satirisch en bla bla bla en dat moet er allemaal in .
Schrijf een verhaal over een wereld zonder religie, en dan maak je er een reisverhaal van over de reizen die je met de megawarpdrive maakt tussen de 86 planeten waar de mens woont.
Oud 21-11-2010, 17:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè kut, ik moet weg en mijn oor zit nog steeds dicht. Had bijna een breaktrough in de douche, maar helaas.

Ajuu
Oud 21-11-2010, 17:08
Verwijderd
Ik stond op de tram te wachten, kwam er een hele stoet Marokkaanse jongens voorbij, echt wel een stuk of 7, en ze hadden (bij wijze van lunch?) allemaal een grote zak chips en een blikje/flesje energydrink.
Waar moet het heen.
Oud 21-11-2010, 17:09
Verwijderd
Ging jij nooit in tussenuren naar de supermarkt voor snacks?
Oud 21-11-2010, 17:10
Verwijderd
Nee. Serieus, ik heb heel m'n middelbare schooltijd elke dag netjes m'n bammetjes opgegeten. Af en toe kocht ik op school nog een zakje chips.

Het was ook geen tussenuur denk ik, want het is zondag.
Oud 21-11-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Er werken daar volgens mij alleen maar falers, want ik vroeg gisteren dus aan zo'n billy of de ps/2 aansluiting ook op een laptop zit. Dus hij lachtte al een beetje van 'duh, dom vrouwtje'. Bleek het bij thuiskomst niet zo te zijn, en was ik gedwongen om me vandaag nog een keer in die hel te begeven.
Nodig voor je muis, of...? Ps/2 is toch verouderd, stap over op USB-apparaten.
Oud 21-11-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt, maar die muis was goedkoper, en ik heb nogal eens problemen met m'n USB-poorten, dus zo'n muis leek me wel handig.
Oud 21-11-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ik stond op de tram te wachten, kwam er een hele stoet Marokkaanse jongens voorbij, echt wel een stuk of 7, en ze hadden (bij wijze van lunch?) allemaal een grote zak chips en een blikje/flesje energydrink.
Waar moet het heen.
Dat deden wij vroeger in de brugklas ook, niks nieuws.
Oud 21-11-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Het heeft járen geduurd voor we van die legacybagger af waren op mobo's, niet zo snel jij nare revolutionair
Oud 21-11-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik had het ook een keer. Toen had de leraar onder m'n verhaal gezet: En toen?
Nice.
Oud 21-11-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Het heeft járen geduurd voor we van die legacybagger af waren op mobo's, niet zo snel jij nare revolutionair
legacybagger, wat bedoel je?
Oud 21-11-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
legacybagger, wat bedoel je?
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Legacy_hardware

Verwijderd
Citaat:
Dat deden wij vroeger in de brugklas ook, niks nieuws.
Vind ik niet normaal. Je gaat toch niet bij wijze van maaltijd een zak chips eten? Bijna elke dag?!
Carn
Carn is offline
koop gewoon een fatsoenlijke muis/keyboard. snap sowieso niet dat mensen daarop willen besparen.
Oud 21-11-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Vind ik niet normaal. Je gaat toch niet bij wijze van maaltijd een zak chips eten? Bijna elke dag?!
Je weet toch niet of ze het elke dag doen? Misschien was een van die jongens jarig of zo
Oud 21-11-2010, 17:15
Verwijderd
Sommige mensen hebben nou eenmaal niet veel geld hè. Dikke lul, een muis is een muis hoor, ik ga daar inderdaad op besparen.
Oud 21-11-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Je weet toch niet of ze het elke dag doen? Misschien was een van die jongens jarig of zo
Jaaa, weet ik ook allemaal wel, maar het zag er gewoon zo stom uit. Zo'n hele stoet jongens met allemaal een zak chips en ongezonde troep om te drinken.
Ik geloof trouwens niet dat een van die jongens jarig was, dat soort types halen elke dag ongezond voer bij de supermarkt.
Oud 21-11-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je toch echt hogeropgeleiden voor aanspreken /mavo

Etmakas Geel andere slimme schoolgaanders naamzoek
Wat een leuke naamzoek.
Oud 21-11-2010, 17:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sommige mensen hebben nou eenmaal niet veel geld hè. Dikke lul, een muis is een muis hoor, ik ga daar inderdaad op besparen.
stoer hoor, besparen op iets wat je dagelijks ongeveer het meest gebruikt qua gebruiksvoorwerpen
Oud 21-11-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
stoer hoor, besparen op iets wat je dagelijks ongeveer het meest gebruikt qua gebruiksvoorwerpen
Wat nou stoer, mag ik zelf bepalen waar ik hoeveel geld aan uitgeef?
Oud 21-11-2010, 17:20
Verwijderd
Ahja, ik ken het principe ja

Mijn computer heeft nog een floppy, en een PS/2 poort.

En ik herinner me nog dat de videokaart een ISA-kaart was
Oud 21-11-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Als je geen gamer bent zie ik ook niet in wat je met een dure Logitech/Razer moet, hoor.

Het is natuurlijk wel lame als je anno nu nog met een balmuis werkt
Oud 21-11-2010, 17:21
Verwijderd
Die worden volgens mij niet eens meer verkocht! Heb ze iig niet gezien.
Oud 21-11-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ahja, ik ken het principe ja

Mijn computer heeft nog een floppy, en een PS/2 poort.

En ik herinner me nog dat de videokaart een ISA-kaart was
Ik ga binnenkort eens kijken of ik een heuse 486 kan opzetten hier, inclusief een 15" CRT-scherm én een IBM Model M toetsenbord. En dan hardcore oldschool games spelen. <3
Oud 21-11-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat eigenlijk, een balmuis?
Oud 21-11-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat eigenlijk, een balmuis?
Een muis die werkt met zo'n draaiend balletje aan de onderkant.
Oud 21-11-2010, 17:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je geen gamer bent zie ik ook niet in wat je met een dure Logitech/Razer moet, hoor.

true hoor, maar dan snap ik alsnog niet dar mensen die veel achter een computer zitten een of andere bagger-muis kopen van een tientje terwijl je voor 20 euro al iets significant beters heb.
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, weet ik ook allemaal wel, maar het zag er gewoon zo stom uit. Zo'n hele stoet jongens met allemaal een zak chips en ongezonde troep om te drinken.
Ik geloof trouwens niet dat een van die jongens jarig was, dat soort types halen elke dag ongezond voer bij de supermarkt.
Ja, ik vind het ook een beetje vreemd/stom om elke dag chips te eten. Maar goed, als zij dat zo willen
Verwijderd
Citaat:
Een muis die werkt met zo'n draaiend balletje aan de onderkant.
Oh, dat hadden wij eerst. Dat is stom, want het balletje draait vaak niet goed/blijft haken/overkomt narigheid.
Oud 21-11-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
true hoor, maar dan snap ik alsnog niet dar mensen die veel achter een computer zitten een of andere bagger-muis kopen van een tientje terwijl je voor 20 euro al iets significant beters heb.
Maar wat kan een muis van 20 euro dan wat een 'baggermuis' van 10 euro niet kan? Heeft die nog wat geheime functies?
Praat toch geen onzin.
Oud 21-11-2010, 17:30
Carn
Carn is offline
iets van betere kwaliteit(dus langer mee kan) en wat ergonomisch wat beter in de hand ligt?
Oud 21-11-2010, 17:31
Verwijderd
Sommige extreem goedkope muizen hadden bijv. geen scrollwiel Ik weet niet meer hoe ik hiervoor heb overleefd zonder scrollwieltje...Oja, middelste muisknop en dan klikken zodat je een scrollicoontje zag. Maar sommige muizen hadden vroeger maar twee knoppen
Oud 21-11-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:

ik game wel eens, maar ik heb gewoon een logitechmuis van 15 euro ofzo
Oud 21-11-2010, 17:32
Verwijderd
Ik zweer bij de Logitech Optical Wheelmouse Black. Elke duurdere muis is imho een waste of money, tenzij je professioneel gamer bent.
Oud 21-11-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
ik game wel eens, maar ik heb gewoon een logitechmuis van 15 euro ofzo
Hmh, maar ik stel dan ook niet dat gamer zijn inherent is aan een dure muis En natuurlijk hangt de soort game ook af van een eventuele "noodzaak" voor een dure muis.

Overigens muis ik al jaren met een Logitech G5 en dat bevalt me nog steeds uitstekend.
Oud 21-11-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zweer bij de Logitech Optical Wheelmouse Black. Elke duurdere muis is imho een waste of money, tenzij je professioneel gamer bent.
zoals een draadloze van Apple die 40,- a 60,- kost en je hebt er geen ene ruk aan want als je de linker knop indrukt doet de rechter net zo gezellig mee.

Uber fail
Oud 21-11-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
zoals een draadloze van Apple die 40,- a 60,- kost en je hebt er geen ene ruk aan want als je de linker knop indrukt doet de rechter net zo gezellig mee.

Uber fail
Bracing for flamewar!

Oud 21-11-2010, 17:36
Rivka
Rivka is offline
Ik ben nu bezig met een verhaal over een ruimtedeskundige die de bevolking van de planeet Hooch Hes Or onderzoekt (Oh Oh Cherso).
Oud 21-11-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Bracing for flamewar!

meh, gekregen van mijn broer en een paar dagen erna een muis halen van 10,- die ik alleen gebruik en die prachtige dure tiefmuis ligt in een la weg te rotten en eenzaam te zijn.
Oud 21-11-2010, 17:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sommige extreem goedkope muizen hadden bijv. geen scrollwiel Ik weet niet meer hoe ik hiervoor heb overleefd zonder scrollwieltje...Oja, middelste muisknop en dan klikken zodat je een scrollicoontje zag. Maar sommige muizen hadden vroeger maar twee knoppen
dat, en forward/backward voor in browers en explorers vind ik ook handig
Oud 21-11-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:

Uber fail
Maar Apple is sowieso faal.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten