Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 15:27
Verwijderd

Johnney Mc Kauw
Advertentie
Oud 23-11-2010, 15:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik had eerst last.fm, maar ik snapte er niks van en ik wilde eigenlijk vooral gewoon het hele songfestival in een soort afspeellijst. Dat lukte alleen niet, dus nu heb ik gewoon een youtube-account, dat is ook leuk.
last.fm is dan primair ook geen mediaspeler, maar een weergave van luistergedrag.
Oud 23-11-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik had eerst last.fm, maar ik snapte er niks van en ik wilde eigenlijk vooral gewoon het hele songfestival in een soort afspeellijst. Dat lukte alleen niet, dus nu heb ik gewoon een youtube-account, dat is ook leuk.
Last.fm is vooral bedoeld om bij te houden waar je naar luistert (via WMP, winamp, itunes, ipod), zodat als iemand vraagt welke muziek je leuk vindt je alleen die link hoeft te geven!
Verwijderd
Spuit 11.
Verwijderd
Ik ging vandaag in mijn eentje een patatje bij de belg halen omdat het kan. Nu voelde ik me wel een beetje een vreetzak omdat ik daar alleen stond, maar dat was niet het ergste. Ik at hem bij de bushalte op en ik nam net een te hete hap dus ik hoesten, proesten en tranende ogen en al, lacht zo'n heel klein snotaapje naar me. Ik heb nu wel een heel dikke brandwond in mijn gehemelte.
Oud 23-11-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Last.fm is vooral bedoeld om bij te houden waar je naar luistert (via WMP, winamp, itunes, ipod), zodat als iemand vraagt welke muziek je leuk vindt je alleen die link hoeft te geven!
Eerst kon je op last.fm ook gratis luisteren. Helaas nu niet meer.
Oud 23-11-2010, 15:35
Verwijderd
Heb jij het Wheezle?
Oud 23-11-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
last.fm is dan primair ook geen mediaspeler, maar een weergave van luistergedrag.
Citaat:
Dat is ja, daar kwam ik achter. En nu hoeft het niet meer zo
Oud 23-11-2010, 15:37
Verwijderd
Ik heb ook last fm: kuunuberkampf
Oud 23-11-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ohja, volgens mij ben jij mijn enige vriend :')
Oud 23-11-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
We hebben Very High.
Oud 23-11-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ohja, volgens mij ben jij mijn enige vriend :')
Wij hebben Low, maar je hebt ook nog niet zoveel geluisterd.
Oud 23-11-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
vandaag op mijn werk vroeg iemand waar z.m. voor stond, en het eerste dat in me opkwam (en dat zei ik ook) was zelfmoord. stom forum ;x
Carn
Carn is offline
ik ben Carn.
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben Low, maar je hebt ook nog niet zoveel geluisterd.
En het is ook niet echt wat ik normaal luister mijn youtube-afspeellijst is meer een afdruk van mijn smaak.
Verwijderd
Ik ben Stefenootje.
Oud 23-11-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
En het is ook niet echt wat ik normaal luister mijn youtube-afspeellijst is meer een afdruk van mijn smaak.
Niks mis met Yann Tiersen hoor
Oud 23-11-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
ik ben Carn.
Goede smaak!
Your musical compatibility with Carn is SUPER
Music you have in common includes Rome, Kyuss, Oceansize, Black Stone Cherry and Dimmu Borgir.
Citaat:
Ik ben Stefenootje.
Your musical compatibility with Stefenootje is VERY HIGH
Music you have in common includes Ulver, Porcupine Tree, Dire Straits, Hans Zimmer and Ayreon.
Hmmzzzz Ulver
Verwijderd
Citaat:
Heb jij het Wheezle?
Meanso
Verwijderd
Citaat:
Niks mis met Yann Tiersen hoor
Nee, het is ook niet allemaal troep, maar normaal gesproken luister ik meer verschillende dingen dan Nederpop, chansons en Dima Bilan.
Oud 23-11-2010, 15:44
Carn
Carn is offline
dingen luisteren via youtube.
-rilling over rug-
Oud 23-11-2010, 15:45
Verwijderd
Ik ga spotify weer eem downloaden.
Verwijderd
Citaat:
dingen luisteren via youtube.
-rilling over rug-
Verwijderd
Ik ben sinds gisteren weer into Dire Straits, wat een fijne muziek is dat toch.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben sinds gisteren weer into Dire Straits, wat een fijne muziek is dat toch.
Oud 23-11-2010, 15:46
Verwijderd
niet mijn ding.
Oud 23-11-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Meanso
Your musical compatibility with Meanso is Very High

Music you have in common includes Blondie, Benny Benassi, Paolo Nutini, Regina Spektor and Yann Tiersen.

JIj hebt ook Benny Benassi

Ja, dat is mijn guilty pleasure.
Oud 23-11-2010, 15:47
Verwijderd
I MADEZ

Verwijderd
Ohja Para, ik zat gister in de trein en keek naar buiten. Het was nat en ik dacht: regen, regens, een regen, twee regens. Ze heeft gelijk, een vreemd woord is het
Verwijderd
Citaat:
Oud 23-11-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ohja Para, ik zat gister in de trein en keek naar buiten. Het was nat en ik dacht: regen, regens, een regen, twee regens. Ze heeft gelijk, een vreemd woord is het
Ik vind 'het regent' vooral raar. Wat is 'het'? Wat regent er?
Verwijderd
Citaat:
Waw. Heb je ook die rompertjes helemaal zelf in elkaar gevouwen?
Verwijderd
Citaat:
Omg
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'het regent' vooral raar. Wat is het? Wat regent er?
Dat is ook raar, ja. Vroeger zei ik ook 'het zont'.
Oud 23-11-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook raar, ja. Vroeger zei ik ook 'het zont'.
Dat klinkt pas gaaf
Oud 23-11-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Exact. Grammaticaal correct, maar niettemin een raar woord.
Oud 23-11-2010, 15:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo
Verwijderd
Your musical compatibility with blorkbob is Very High

Music you have in common includes Booker T. & The MG's, Ulver, Scott Joplin, Herman van Veen and Porcupine Tree.

Ik vind Scott Joplin echt awesome, hoewel ik begrijp dat mensen er de zenuwen van krijgen.
Verwijderd
Citaat:
Waw. Heb je ook die rompertjes helemaal zelf in elkaar gevouwen?
Gemaakt met dingen waarvan ik het blitse bakjargon vergeten ben. Een soort plastic matje met het reliëf erop, daar druk je dan dat (die?) fondant op uit, en dan steek je ze uit met zo'n cookie cutter. Alles op elkaar geplakt met glazuur.
Oud 23-11-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with Meanso is Very High

Music you have in common includes Blondie, Benny Benassi, Paolo Nutini, Regina Spektor and Yann Tiersen.

JIj hebt ook Benny Benassi

Ja, dat is mijn guilty pleasure.
Had ik wel een beetje verwacht. Blondie is retegaaf vind ik en Benny Bennassi, satisfaction blijft wel een beetje de bom.
Oud 23-11-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with blorkbob is Very High

Music you have in common includes Booker T. & The MG's, Ulver, Scott Joplin, Herman van Veen and Porcupine Tree.

Ik vind Scott Joplin echt awesome, hoewel ik begrijp dat mensen er de zenuwen van krijgen.
Ja dat is altijd leuk voor eventjes, dan begint het op je zenuwen te werken. En o ja, Booker T, dat heb ik al een tijdje niet geluisterd.
Oud 23-11-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Gemaakt met dingen waarvan ik het blitse bakjargon vergeten ben. Een soort plastic matje met het reliëf erop, daar druk je dan dat (die?) fondant op uit, en dan steek je ze uit met zo'n cookie cutter. Alles op elkaar geplakt met glazuur.
Moz waarom ben jij geen banketbakker? je bent er wel heel erg goed in.
Oud 23-11-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Moz waarom ben jij geen banketbakker? je bent er wel heel erg goed in.
Helemaal niet ik ben veel te ongeduldig en slordig. Met de juiste tools kan iedere kleuter dit doen
Oud 23-11-2010, 15:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Alle computers in de UB waren weer eens bezet, en toen kwam er natuurlijk niks van mijn studeerplannen terecht
Oud 23-11-2010, 15:54
Carn
Carn is offline
spotify .
Oud 23-11-2010, 15:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar nu heb ik thee en truffelkruidnoten
Oud 23-11-2010, 15:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spotify?
Oud 23-11-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
spotify .
Hoe koppel ik hem aan mijn last fm Carn?
Oud 23-11-2010, 15:57
Verwijderd
Your musical compatibility with Meanso is Very Low

Music you have in common includes Yann Tiersen, The Beatles and The Prodigy.

Lulz. Wel gek dat Blondie er niet tussen staat, daar heb ik meer plays van dan van Yann Tiersen.
Oud 23-11-2010, 16:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind 'het regent' vooral raar. Wat is 'het'? Wat regent er?
Dat komt omdat het ook raar is. "Het" is een betekenisloos woord dat er alleen maar bij is gezet omdat elke Nederlandse zin een onderwerp móet hebben. Regenen is echter een 0-plaatsig werkwoord, en heeft dus van zichzelf geen onderwerp, lijdend voorwerp, etc nodig (in tegenstelling tot bijvoorbeeld "slapen" dat 1 extra rol ('plaats') nodig heeft (namelijk de slaper) of "geven" dat 3 extra rollen nodig heeft, namelijk de gever, het gegevene en de ontvanger).

Jeetje, t is nog best wel lastig om zoiets uit te leggen zonder de precieze termen ervoor te gebruiken. Hopelijk is het een beetje duidelijk

Regels voor berichten