Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2010, 22:24
Verwijderd
ik vind het leuk
Advertentie
Oud 24-11-2010, 22:32
Verwijderd
ha mijn vader stuurde een email. 'je hebt er al vier!'
Oud 24-11-2010, 22:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
wat de fuck, mijn vader heeft gewoon MIJN email adres gebruikt voor linkedin nu kan ik mijn professionele emailadres niet meer gebruiken daarvoor. BEDANKT PA.
kun je je mailadres niet wijzigen?
Oud 24-11-2010, 22:35
Verwijderd
allemaal al gefixed, je weet
Oud 24-11-2010, 22:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
euj!
Oud 24-11-2010, 22:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
allemaal al gefixed, je weet
Oud 24-11-2010, 22:56
Verwijderd
O ik wil ook LinkedIn-vriendjes zijn met egon
Oud 24-11-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
De operatie begint!

chippie derbij.
ah godver dit heb ik dus gemist, nou dan ga ik maar naar bed
Oud 24-11-2010, 23:01
Verwijderd
Citaat:
O ik wil ook LinkedIn-vriendjes zijn met egon
als het goed is heb ik je proberen toe te voegen!
Oud 24-11-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
als het goed is heb ik je proberen toe te voegen!
Ah, ik stond op het punt om hetzelfde te doen. Je bent toegevoegd, hoera!
Oud 24-11-2010, 23:07
Verwijderd
Ik moet m'n profiel wel wat vaker updaten zeg, er staat nu iets wat in principe al heel lang niet meer geldig is
Oud 24-11-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
*stiekem topic binnen sluipt*

Medeia, ik vond het leuk je te ontmoeten.

*topic weer uit sluipt*
Hihi

*zo hard roept dat 't op Onzin te horen is*

Ik vond het ook erg leuk jou te zien, was gezellig!

Laatst gewijzigd op 24-11-2010 om 23:36.
Oud 24-11-2010, 23:19
Verwijderd
status quo - ol' rag blues <3
Oud 24-11-2010, 23:36
Verwijderd

ik vond plasterk eigenlijk best wel leuk :"(

leuker dan die verpleegkundige die nu op cultuur en onderwijs zit.
Oud 24-11-2010, 23:41
Verwijderd
Ik vind Plasterk een lul, want door hem is het nu veel moeilijker, zo niet onmogelijk, om een tweede studie te gaan doen.
Oud 24-11-2010, 23:41
Verwijderd
oh is hij daar de bron van. Dan vind ik hem vanaf nu ook maar een eikel met een hoed.
Oud 24-11-2010, 23:45
Verwijderd
Ik vind die Plasterk sowieso een naar mannetje. Dat hoofd, die eeuwige hoed, dat eeuwige pro-homo-gewhine, en wat had ie nou ook weer voor debiele regel voor een tweede studie doorgevoerd?
Oud 24-11-2010, 23:46
Verwijderd
Voor de verkiezingen kwam hij bij ons op de UvA, beetje zieltjes werven. Het is dat ik op dat moment midden in een vergadering zat, anders zou ik naar 'm toe zijn gegaan om te vragen of hij zich niet schaamde. Een legitieme, oprechte vraag. Kom nou, beetje het leven van hardwerkende studenten zuur maken en vervolgens de vriendelijkheid zelve komen uithangen op universiteiten :')
Oud 24-11-2010, 23:49
Verwijderd
Oehlala op school slapen vanavond, dat kan dan zomaar <3
Oud 24-11-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
serieus? ik ben erg jaloers
Oud 24-11-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
en wat had ie nou ook weer voor debiele regel voor een tweede studie doorgevoerd?
Je mag maar één bachelor en één master doen. Of nouja, je mág er wel meer, maar voor de meeste mensen is het onbetaalbaar. Na je eerste diploma moet je namelijk verhoogd collegegeld betalen, wat bij sommige opleidingen zo hoog kan zijn als 16.000 per jaar. De lambal uithangen en negen jaar doen over één studie is overigens nog steeds prima, dan betaal je nog steeds gewoon 1600,- per jaar, maar als je op schema blijft, snel een opleiding afrondt en daarna een tweede wil gaan doen, waarbij je dus in totaal acht jaar bezig zou zijn, dan ben je genaaid.
Verwijderd
Waarom zou je op school WILLEN slapen?
Verwijderd
Citaat:
Wat gaaf dat dat mag bij jullie.
Oud 24-11-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
serieus? ik ben erg jaloers
hmhm, mooi doorwerken en dit gebouw is zo gigantisch open en groot, zo heerlijk als er niemand is, donker, groot en leeg <3

Natte droom!
Oud 24-11-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Je mag maar één bachelor en één master doen. Of nouja, je mág er wel meer, maar voor de meeste mensen is het onbetaalbaar. Na je eerste diploma moet je namelijk verhoogd collegegeld betalen, wat bij sommige opleidingen zo hoog kan zijn als 16.000 per jaar. De lambal uithangen en negen jaar doen over één studie is overigens nog steeds prima, dan betaal je nog steeds gewoon 1600,- per jaar, maar als je op schema blijft, snel een opleiding afrondt en daarna een tweede wil gaan doen, waarbij je dus in totaal acht jaar bezig zou zijn, dan ben je genaaid.
Waarom maakt Plasterk die tweede studie dan zo duur?
Oud 24-11-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je op school WILLEN slapen?
Doorwerken, stilte, fijn, kofffieaparaat, niet een uur onderweg zijn naar huis en morgenmvroeg wakker worden en meteen de les in rollen en geen gezeik over de bus net op tijd halen

fuuu ik ga dit vaker doen, met name in den winter
Oud 24-11-2010, 23:53
Verwijderd
Ik heb inspiratie nodig jongens, help me
Oud 24-11-2010, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom maakt Plasterk die tweede studie dan zo duur?
Omdat onderwijs een uitstekend ding is om op te bezuinigen, jeweet.
Verwijderd
Citaat:
Doorwerken, stilte, fijn, kofffieaparaat, niet een uur onderweg zijn naar huis en morgenmvroeg wakker worden en meteen de les in rollen en geen gezeik over de bus net op tijd halen

fuuu ik ga dit vaker doen, met name in den winter
Maar hoezo mag dat zomaar?
Verwijderd
Citaat:
Voor je gameachtergrond?
Verwijderd
Citaat:
Volgens de heer 3D bestaat inspiratie niet maar hier ben ik nog niet helemaal over uit.

Voor wat heb je inspiratie nodig N00dles?!
Oud 24-11-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Maar hoezo mag dat zomaar?
Omdat het de meest vrije school is van Nederland (Denk ik dan)

We hebben nu pasjes waarmee we ongeacht welk tijdstip naar binnen of buiten kunnen.

Vaak werk je wel door tot in de late uurtjes.
Oud 24-11-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Omdat onderwijs een uitstekend ding is om op te bezuinigen, jeweet.
Voorheen mocht je wel gewoon meerdere studies doen voor hetzelfde collegegeld?

En er zal toch wel meer achter zitten dan enkel bezuinigen? Bovendien is dat niets voor de PvdA, bezuinigen op onderwijs.
Oud 24-11-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Voorheen mocht je wel gewoon meerdere studies doen voor hetzelfde collegegeld?
Ja.

Citaat:
En er zal toch wel meer achter zitten dan enkel bezuinigen? Bovendien is dat niets voor de PvdA, bezuinigen op onderwijs.
Voor zo ver ik weet was dat de enige reden.
Oud 24-11-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Voor je gameachtergrond?
Ja, hoe raad je het zo
Oud 24-11-2010, 23:58
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/1214..._pvc_pijp.html

meester
Oud 24-11-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Volgens de heer 3D bestaat inspiratie niet maar hier ben ik nog niet helemaal over uit.

Voor wat heb je inspiratie nodig N00dles?!
De heer 3D?
Oud 24-11-2010, 23:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ze willen er nu toch ook doordrukken dat je moet gaan dokken als je meer dan een jaar studievertraging oploopt?
Oud 25-11-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
ze willen er nu toch ook doordrukken dat je moet gaan dokken als je meer dan een jaar studievertraging oploopt?
ja. wat dat betreft is mijn ex de sjaak want die heeft nu uh, drie jaar studievertraging? hij is not amused vertelde hij vanavond.
Oud 25-11-2010, 00:00
Verwijderd
3000 euro boete per jaar
Oud 25-11-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
De heer 3D?
Ben even zijn naam kwijt.
Oud 25-11-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, hoe raad je het zo
Schetsen maken zonder nadenken Hoewel dit niet kan helpt het wel vaak
Oud 25-11-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
ja. wat dat betreft is mijn ex de sjaak want die heeft nu uh, drie jaar studievertraging? hij is not amused vertelde hij vanavond.
Als dat zo is, dan zal dat nog wel ff duren hoor.
Oud 25-11-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ja Omdat iedereen nu natuurlijk gewoon expres vier jaar studievertraging oploopt om alsnog een tweede studie te kunnen doen, zogenaamd tegelijkertijd met de eerste. Maar die nieuwe regeling gaat niet echt helpen, want dan wordt het gewoon een simpelrekensommetje. Welke kosten er hoger zijn, die van het nieuwe collegegeld of die van de boete, en dan voor de goedkoopste optie kiezen.

Hoewel ik ook hoorde dat die boete wellicht wordt opgelegd aan de universiteiten, dat is wel kut want dan kunnen ze je zelf uitschrijven zodra je het verplichte aantal studiepunten hebt behaald. Wat ook weer naadje is voor alle ijverige mensen die géén tweede studie willen, want dan kun je bijvoorbeeld geen extra keuzevakken doen, terwijl dat wel extreem nuttig kan zijn voor je kansen op de arbeidsmarkt.
Oud 25-11-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Als dat zo is, dan zal dat nog wel ff duren hoor.
2011!
Oud 25-11-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ben even zijn naam kwijt.
Wie bedoel je uberhaupt?

@ schetsen: ja, ik heb nu wel een soortement van basis WIP'je, maar veel verder kom ik niet.
Oud 25-11-2010, 00:10
Verwijderd
Ik snap al die regelingen sowieso niet. Je krijgt nu bijvoorbeeld je eerste halfjaar studiefinanciering cadeau als je binnen een halfjaar stopt met een studie. Dat kost veel geld én moedigt mensen aan om niet na te denken over hun studiekeuze. Bezuinig daar dan lekker op. En de termijn waarop je één diploma gehaald moet hebben voordat je prestatiebeurs wordt omgezet in een lening is nu tien jaar, terwijl één universitaire bachelor maar drie jaar duurt. Als je die termijn nou omlaag schroeft naar zeven jaar dan bespaart dat ook enorm veel geld, én het moedigt mensen aan om niet meer dan vier jaar studievertraging te hebben, wat al behoorlijk veel is.

Al die nieuwe regelingen pakken vooral mensen aan die juist heel hard doorwerken, terwijl de studenten die overal een beetje schijt aan hebben worden gematst. Nare boel.
Oud 25-11-2010, 00:11
Verwijderd
Noedel, mail je WIP eensch? En dan ook iets wat je al af hebt, want dan kan ik zien hoe het moet worden, qua stijl enzo. Dan opper ik wel wat suggesties, als je wil
Oud 25-11-2010, 00:13
Verwijderd
Kwart over 1 en net m'n studieboeken dichtgeslagen. Verbazingwekkend hoeveel en hoe lang ik kan leren als ik nog maar kort de tijd heb.
Oud 25-11-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Noedel, mail je WIP eensch? En dan ook iets wat je al af hebt, want dan kan ik zien hoe het moet worden, qua stijl enzo. Dan opper ik wel wat suggesties, als je wil
je krijgt pm zometeen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten