Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 00:17
Verwijderd
Als je mandarijntjes eet weet je dat het weer winter is. Echt wintervoedsel vind ik het.
Advertentie
Oud 26-11-2010, 00:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vorige week stond ik voor het eerst, in jaren, weer eens vooraan te springen bij een concert. Ik weet alleen niet of het de 1,5 fles wijn was en overdaad aan drankmuntjes, of het zowaar aardige optreden.
Waarbij was dat? Ook STRP toch?
Zijn die zalen daar een beetje ok? Ben er nog nooit geweest.
(Sowieso word dit pas m'n 2e keer Eindhoven EVAR)
Oud 26-11-2010, 00:18
Uice
Uice is offline
Ik vind mandarijntje een vies woord. Geef mij maar een mandarijn.

Ik vind het best erg als citrusvruchten in een net zitten.
Oud 26-11-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Als je mandarijntje eet weet je dat het weer winter is. Echt wintervoedsel vind ik het.
Als het écht weer koud wordt zijn de mandarijntjes op z'n lekkerst
Oud 26-11-2010, 00:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarbij was dat? Ook STRP toch?
Zijn die zalen daar een beetje ok? Ben er nog nooit geweest.
(Sowieso word dit pas m'n 2e keer Eindhoven EVAR)
Bloody Beetroots @ STRP idd.

En 'mwah', voor elektronische muziek leent het zich iig beter dan livemuziek. Maar het wordt wel steeds beter, het begint zowaar op een soort concertgebouw te lijken .
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Net als krabben.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Meer of minder erg dan dood-geplette konijntjes?
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Oud 26-11-2010, 00:20
Carn
Carn is offline
Ik heb nu een beeld van Uice die als een ware activist een campagne bedenkt die gelijkgestemden oproept om citrussen?citrii? te bevrijden uit netten
Oud 26-11-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Meer of minder erg dan dood-geplette konijntjes?
Wat is up met dat echt, gekke Japanners

En een voor de zielige geplette konijntjes natuurlijk
Oud 26-11-2010, 00:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat is up met dat echt, gekke Japanners

En een voor de zielige geplette konijntjes natuurlijk
Chinezen blijkbaar! Maar het is blijkbaar een heel genre/fetish:http://en.wikipedia.org/wiki/Crush_film

ik begin echt een beetje afgestompt te raken door 'het Internet'; mijn enig reactie was een gefronste wenkbrauw en de klank "hmm".
Verwijderd
Ik zit allerlei v-lid posts in te houden!

/v-lid.
Verwijderd
Citaat:
Chinezen blijkbaar! Maar het is blijkbaar een heel genre/fetish:http://en.wikipedia.org/wiki/Crush_film

ik begin echt een beetje afgestompt te raken door 'het Internet'; mijn enig reactie was een gefronste wenkbrauw en de klank "hmm".
Chinezen zijn ook raar natuurlijk. Hm, ik denk niet dat ik zo'n filmpje kan/wil kijken, maar ik haalde ook een beetje half mijn schouders op
Oud 26-11-2010, 00:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom?
Waarom moeten ze in een net? Het zijn geen vissen.

Het net is alleen open te maken door het kapot te scheuren, een vervelend werkje. En dan is het net ook niet meer goed, want alle citrusvruchten vallen eruit, zou je het net optillen.

Zo'n net zou op zijn minst een betere sluiting moeten hebben. Dáár zouden ze in Den Haag nou iets aan moeten doen.
Oud 26-11-2010, 00:23
Verwijderd
Ik heb mezelf tot nu toe heel goed weten te beschermen tegen internetgruwelijkheden en 2 girls 1 cup-taferelen!
Oud 26-11-2010, 00:24
Verwijderd
Oke als ik die wikipedia lees vind ik het toch wel heel naar. Ik ben iets minder afgestompt dan Carn
Carn
Carn is offline
Citaat:
Chinezen zijn ook raar natuurlijk. Hm, ik denk niet dat ik zo'n filmpje kan/wil kijken, maar ik haalde ook een beetje half mijn schouders op
mjah ik ben dan toch altijd te nieuwsgierig maar in dit geval was het extra morbide omdat het 'schattige' Chinese meisjes zijn.
Verwijderd
Citaat:
Oh, ja. Zo gaan die dingen. Maar dat is wel leuk, denk ik.

Ken je het werk van Charles Burns een beetje?
Ja ik wist dat hij ooit voor RAW dingen deed, net als spiegelman enzo. Toen was ik hem weer vergeten en laatst stond ik met een plaat van fever ray in mijn handen, deze:

http://zincopy.files.wordpress.com/2...er_medium1.jpg

toen dacht ik, ah, van wie is dat ook alweer? En nu wil ik het herontdekken.
Verwijderd
Citaat:
Ik zit allerlei v-lid posts in te houden!

/v-lid.
's up dan?

Citaat:
Waarom moeten ze in een net? Het zijn geen vissen.

Het net is alleen open te maken door het kapot te scheuren, een vervelend werkje. En dan is het net ook niet meer goed, want alle citrusvruchten vallen eruit, zou je het net optillen.

Zo'n net zou op zijn minst een betere sluiting moeten hebben. Dáár zouden ze in Den Haag nou iets aan moeten doen.
Ik zal het meenemen als voorstel om in de groep te gooien als ik wetgevingsjurist ben!

Maar ehh, waarin dan? In een plastic zak zoals bij appels soms, geeft veel meer verpakkingsmateriaal. En ze allemaal los kopen kán wel, maar dat is ook eh, moeite of zo.
Oud 26-11-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
mjah ik ben dan toch altijd te nieuwsgierig maar in dit geval was het extra morbide omdat het 'schattige' Chinese meisjes zijn.
Ja, wat ik er van begreep is dat toch juist het 'geile' eraan?
Oud 26-11-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
's up dan?
Ja dat kan ik dus niet zeggen!
Hoe langer ik erop doorga hoe erger v-lid het wordt.
Oud 26-11-2010, 00:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

2girls1cup taferelen doen mij ook weinig, maar levende beestjes die worden dood gemaakt vind ik toch wel erg naar.
Evenals beelden van mensen waar nare en pijnlijke shit bij gebeurt. Bij horrorfilms kan ik het goed hebben, maar als ik weet dat het echt is (of het líjkt heel echt) voel ik me er toch niet zo fijn bij.

@Uice: Je moet het netje ook voorzichtig openmaken aan de bovenkant, zodat je daar de mandarijntjes uit kan halen, terwijl de rest gewoon blijft hangen. Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad. (maw, het ligt aan jou)
Oud 26-11-2010, 00:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja dat kan ik dus niet zeggen!
Hoe langer ik erop doorga hoe erger v-lid het wordt.
ik heb nog wel een leuk filmpje met een konijntje om je op te vrolijken!
Oud 26-11-2010, 00:28
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog wel een leuk filmpje met een konijntje om je op te vrolijken!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, wat ik er van begreep is dat toch juist het 'geile' eraan?
schijnbaar. Mijn grootste 'wtf' was het geluid toen het schedeltje barstte. Echt zo`n soppige crunch
Uice
Uice is offline
Citaat:
's up dan?

Ik zal het meenemen als voorstel om in de groep te gooien als ik wetgevingsjurist ben!

Maar ehh, waarin dan? In een plastic zak zoals bij appels soms, geeft veel meer verpakkingsmateriaal. En ze allemaal los kopen kán wel, maar dat is ook eh, moeite of zo.
Ze kunnen toch gewoon in een net dat van boven te openen is?
Verwijderd
Citaat:
schijnbaar. Mijn grootste 'wtf' was het geluid toen het schedeltje barstte. Echt zo`n soppige crunch
Ik moet een beetje lachen en een beetje huilen tegelijk
Oud 26-11-2010, 00:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja ik wist dat hij ooit voor RAW dingen deed, net als spiegelman enzo. Toen was ik hem weer vergeten en laatst stond ik met een plaat van fever ray in mijn handen, deze:

http://zincopy.files.wordpress.com/2...er_medium1.jpg

toen dacht ik, ah, van wie is dat ook alweer? En nu wil ik het herontdekken.
Black Hole is wel vet. En Big Baby ook.
Oud 26-11-2010, 00:31
Carn
Carn is offline
oeh, Fever Ray .
Verwijderd
Citaat:
Ze kunnen toch gewoon in een net dat van boven te openen is?
Of je knipt gewoon een klein gat waar je dan ook wil?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahahaha mijn pa laat de bak popcorn vallen

Beetje jammer dat ik gister nog heb gestofzuigd though
Oud 26-11-2010, 00:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Of je knipt gewoon een klein gat waar je dan ook wil?
Maar dan rollen de vruchten eruit.
Carn
Carn is offline
The Knife meteen maar weer eens aanwengelen
Verwijderd
het klinkt echt alsof er een huilend meisje voor mijn tuindeur staat, al heel lang.
Oud 26-11-2010, 00:33
Carn
Carn is offline
ik heb een pastafruitschaal
Verwijderd
Citaat:
Maar dan rollen de vruchten eruit.
Nee joh! Met beléid een klein(er) gat knippen dan...
Carn
Carn is offline
Citaat:
het klinkt echt alsof er een huilend meisje voor mijn tuindeur staat, al heel lang.
Misschien is het Stefenootje en forumt ze mobiel!

Laatst gewijzigd op 26-11-2010 om 00:34. Reden: -grammarrrrr-
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gatver.
Oud 26-11-2010, 00:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee joh! Met beléid een klein(er) gat knippen dan...
Kleine gaten worden groter in een net!
Verwijderd
Citaat:
Misschien is Stefenootje en forumt ze mobiel!
Mijn v-lid was dit keer niet huilie bedoeld hoor, meer in de trant van 'ik begin ergens over en zeg vervolgens niet waar het over gaat'.
Verwijderd
Citaat:
Sorry, ik ga wel weer.
Oud 26-11-2010, 00:35
Verwijderd
ik heb een fruitdienblad
Oud 26-11-2010, 00:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Creepy. Heeft jouw huis een 'verleden'? Oeeeh.
Mss moet je zo maar even Paranormal Activity kijken, dan slaap je vast heel lekker.
Verwijderd
Trouwens egon, hoe is het afgelopen met dat kwijte huisgenootje waarvan jullie niet in de kamer durfden te kijken?
Carn
Carn is offline
of het is Samara uit The Ring, ze wil terug in haar TV!
Verwijderd
Ik heb een emaillen kom met ganzen erop, en een klein diep bord van aardewerk. En ik houd erg van ze.

Edit: voor fruit, dus.
Oud 26-11-2010, 00:38
Carn
Carn is offline
urg, noem het 'beroepsdeformatie', maar ik las 'emaillen' ongeveer 4 keer als e-mailen Met als resultaat:

Ik heb een e-mailen. Kom, met ganzen er op!
Oud 26-11-2010, 00:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
of het is Samara uit The Ring, ze wil terug in haar TV!
Sadako.
Oud 26-11-2010, 00:39
Verwijderd
Citaat:
urg, noem het 'beroepsdeformatie', maar ik las 'emaillen' ongeveer 4 keer als e-mailen Met als resultaat:

Ik heb een e-mailen. Kom, met ganzen er op!

Ik lees emaillen altijd als emaillen en e-mailen altijd als e-mailen
Oud 26-11-2010, 00:39
Carn
Carn is offline
jaja, maar ik was te lam om dat te googlen. een schrale troost, ik heb alleen het origineel op DVD!

Regels voor berichten