Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In Kaatsheuvel is er een man met een site waarop hij alle ongelukken in Kaatsheuvel bijhoudt. Van iedere fietsaanrijding maakt hij foto's en zet die op zijn site. De reportages doet hij zelf. Wat voor leven heb je dan, de rampen in Kaatsheuvel rapporteren
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net was ik buiten om sneeuwengeltjes te maken. Maar de sneeuw plakte niet en na een kwartier had ik nog maar alleen een bal van ongeveer dertig centimeter. Dus toen ging ik wandelen. Vlakbij mijn huis is een parkeerplaats die ondergelopen was met water toen het zo regende. Dus ik ging daarheen, looplooploop, en alles was ondergesneeuwd. Je zag helemaal niet meer waar het ijs was en waar vaste grond. Ik ben de eerste Brabander die deze winter is uitgegleden op ijs, denk ik. Het kraakte ook helemaal en alles ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mmnee. Pas als er heel veel mensen doorheen zijn gefietst wordt het glad, want als je er doorheen fietst, smelt de sneeuw onder je band door de wrijving. Als het vriest, vriest het weer aan de grond vast en dan heb je een bobbelige ijsbaan. Maar als je goed uitkijkt, valt daar best over te fietsen. Als dit de eerste keer is dat je door sneeuw gaat fietsen, kan je beter even afstappen als je over een fietsstrook langs een drukke weg gaat.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat hier nu al een paar uur zo:
1) Ik wil iets bestellen bij bol.com en wil iDeal aangeven als betalingsmethode. 2) Oja, daar heb je zo'n apparaatje van de ABN Amro voor nodig. 3) Zoek het apparaatje. 4) Wat een bende hier, ik kan niks vinden. 5) Opruimen. 6) Vergeten dat ik op zoek was naar iets. 7) Zoooo, genoeg opgeruimd. 8) Internet. En dat telkens opnieuw. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien kan ik op mijn telefoon (zonder kleurenscherm, zonder camera, volgens Wikipedia ontwikkeld voor derdewereldlanden <3) maar dertig SMSjes opslaan. En ik heb er ten allen tijde 29, maar als ik dan een nieuwe heb vergeet ik er vaak één te wissen, wat onhandig is, want dan krijg ik de volgende keer dat iemand me SMS't weer allemaal meldingen van 'inbox vol wissen plox'. Dus hoe minder nutteloze SMS'jes ik krijg, hoe beter. Nee, geef mij maar zo'n apparaatje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()