Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 14:43
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ik wil ook een PM!
Oud 29-11-2010, 14:46
Verwijderd
In Kaatsheuvel is er een man met een site waarop hij alle ongelukken in Kaatsheuvel bijhoudt. Van iedere fietsaanrijding maakt hij foto's en zet die op zijn site. De reportages doet hij zelf. Wat voor leven heb je dan, de rampen in Kaatsheuvel rapporteren <3
Oud 29-11-2010, 14:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
In Kaatsheuvel is er een man met een site waarop hij alle ongelukken in Kaatsheuvel bijhoudt. Van iedere fietsaanrijding maakt hij foto's en zet die op zijn site. De reportages doet hij zelf. Wat voor leven heb je dan, de rampen in Kaatsheuvel rapporteren <3
http://www.speld.nl/2010/11/03/islam...n-kaatsheuvel/
Oud 29-11-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Maar áls er dan een keer een terroristische aanslag is in de Efteling is hij er wel bij!
Oud 29-11-2010, 14:48
Verwijderd
Ja, en net dát heeft hij gemist!

Citaat:
Maar áls er dan een keer een terroristische aanslag is in de Efteling is hij er wel bij!
Hoera!
Oud 29-11-2010, 14:54
Carn
Carn is offline
gadverdamme. sneeuw.
Oud 29-11-2010, 14:55
Verwijderd
Het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeuwt! Dag lief forum, ik ga buitenspelen. Kusjes.
Oud 29-11-2010, 14:59
Verwijderd
Ik ga mannen uggs kopen als het zo lang blijft sneeuwen en vriezen

Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 16:27.
Oud 29-11-2010, 15:21
Verwijderd
of je doet weer heel stylish diepvrieszakken om je voeten
Oud 29-11-2010, 15:33
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
SNEEUW! <3.. eindelijk :3
Oud 29-11-2010, 15:38
Verwijderd
Ik wou dat er een RPG bestond met Moby Dick als thema. En dat je dan kan spelen als Ahab maar ook als Moby Dick. Hoe gaaf zou dat zijn.
Oud 29-11-2010, 15:38
Verwijderd
teringsneeuw. Ik ben wel blij met mijn nieuwe schoenen, in combinatie met die sneeuw. Ik denk dat ze het wel aankunnen.
Oud 29-11-2010, 15:44
Verwijderd
Iemand zin in 'n potje UT'99?
Oud 29-11-2010, 15:45
Verwijderd
aanlokkelijk!
Oud 29-11-2010, 15:46
Verwijderd
Heb je die shit geinstalleerd en zo? Dan start ik even een server <3
Oud 29-11-2010, 15:47
Verwijderd
ik zit op school
Oud 29-11-2010, 15:49
Verwijderd

Anyone in voor het oldschool-gevoel?
Oud 29-11-2010, 15:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wou dat er een RPG bestond met Moby Dick als thema. En dat je dan kan spelen als Ahab maar ook als Moby Dick. Hoe gaaf zou dat zijn.

Oud 29-11-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Minke Slecht nieuws! Nieuwe dienstregeling NS:

Nachtnettreinen tussen Eindhoven en Utrecht Centraal, en tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal, rijden alleen nog in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Op het traject Tilburg - ‘s-Hertogenbosch rijden geen Nachtnettreinen meer.
Godver. En ik laatst nog trots tegen m'n moeder zeggen dat we de 9e (donderdag) nog prima met de nachttrein vanuit Amsterdam terug naar huis kunnen..
Oud 29-11-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Godver. En ik laatst nog trots tegen m'n moeder zeggen dat we de 9e (donderdag) nog prima met de nachttrein vanuit Amsterdam terug naar huis kunnen..
Deze dienstregeling gaat 12 december in!
Oud 29-11-2010, 15:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
zo zo, wild avondje amsterdam met mams?
Oud 29-11-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Deze dienstregeling gaat 12 december in!
Oeh, geluk bij een ongeluk dan.

Citaat:
zo zo, wild avondje amsterdam met mams?
Cirque de Soleil.
Oud 29-11-2010, 16:01
Verwijderd
Kende ik allebei al Maar goede shit, ja.
Oud 29-11-2010, 16:01
Carn
Carn is offline
oh, maar dat is ook tof .
Oud 29-11-2010, 16:05
Verwijderd
du soleil, bedoel ik

Ja, is wel tof.
Oud 29-11-2010, 16:06
Verwijderd
dikke sneeuw hier opeens. Moet naar huis fietsen maar ik heb nog nooit door de sneeuw gefietst /bekentenis
Oud 29-11-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
dikke sneeuw hier opeens. Moet naar huis fietsen maar ik heb nog nooit door de sneeuw gefietst /bekentenis
Lopen is ook veel leuker dan fietsen! Vooral door de sneeuw.

Net was ik buiten om sneeuwengeltjes te maken. Maar de sneeuw plakte niet en na een kwartier had ik nog maar alleen een bal van ongeveer dertig centimeter. Dus toen ging ik wandelen. Vlakbij mijn huis is een parkeerplaats die ondergelopen was met water toen het zo regende. Dus ik ging daarheen, looplooploop, en alles was ondergesneeuwd. Je zag helemaal niet meer waar het ijs was en waar vaste grond. Ik ben de eerste Brabander die deze winter is uitgegleden op ijs, denk ik. Het kraakte ook helemaal en alles .
Oud 29-11-2010, 16:10
Verwijderd
en is het glad om te fietsen door verse sneeuw?
Oud 29-11-2010, 16:12
Verwijderd
Mmnee. Pas als er heel veel mensen doorheen zijn gefietst wordt het glad, want als je er doorheen fietst, smelt de sneeuw onder je band door de wrijving. Als het vriest, vriest het weer aan de grond vast en dan heb je een bobbelige ijsbaan. Maar als je goed uitkijkt, valt daar best over te fietsen. Als dit de eerste keer is dat je door sneeuw gaat fietsen, kan je beter even afstappen als je over een fietsstrook langs een drukke weg gaat.
Oud 29-11-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
en is het glad om te fietsen door verse sneeuw?
Ik weet dat ook nooit, want ik durf niet te fietsen als het gesneeuwd heeft. Sterker nog, ik durf amper te fietsen als het buiten vriest, omdat ik een keer door gladheid zo erg op m'n muil ben gegaan dat ik vanaf nu altijd op m'n hoede ben.
Oud 29-11-2010, 16:21
Carn
Carn is offline
mn directe collega is gewoon even een week naar Sri Lanka.
Oud 29-11-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Mmnee. Pas als er heel veel mensen doorheen zijn gefietst wordt het glad, want als je er doorheen fietst, smelt de sneeuw onder je band door de wrijving. Als het vriest, vriest het weer aan de grond vast en dan heb je een bobbelige ijsbaan. Maar als je goed uitkijkt, valt daar best over te fietsen. Als dit de eerste keer is dat je door sneeuw gaat fietsen, kan je beter even afstappen als je over een fietsstrook langs een drukke weg gaat.
dat is zeg maar, heel mijn weg
Oud 29-11-2010, 16:26
Sherlock
Sherlock is offline
Jongens hebben jullie VVVVVV al gechecked?

Bijna Nintendo hard te noemen

Oud 29-11-2010, 16:29
Verwijderd
mijn enige overgebleven klasgenoot hier zit zich helemaal lijp te lachen om naked gun filmpjes
Oud 29-11-2010, 16:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
mijn enige overgebleven klasgenoot hier zit zich helemaal lijp te lachen om naked gun filmpjes
Zoals het hoort op zo'n trieste dag
Oud 29-11-2010, 16:34
Verwijderd
Het gaat hier nu al een paar uur zo:

1) Ik wil iets bestellen bij bol.com en wil iDeal aangeven als betalingsmethode.
2) Oja, daar heb je zo'n apparaatje van de ABN Amro voor nodig.
3) Zoek het apparaatje.
4) Wat een bende hier, ik kan niks vinden.
5) Opruimen.
6) Vergeten dat ik op zoek was naar iets.
7) Zoooo, genoeg opgeruimd.
8) Internet.

En dat telkens opnieuw.
Oud 29-11-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Het gaat hier nu al een paar uur zo:

1) Ik wil iets bestellen bij bol.com en wil iDeal aangeven als betalingsmethode.
2) Oja, daar heb je zo'n apparaatje van de ABN Amro voor nodig.
3) Zoek het apparaatje.
4) Wat een bende hier, ik kan niks vinden.
5) Opruimen.
6) Vergeten dat ik op zoek was naar iets.
7) Zoooo, genoeg opgeruimd.
8) Internet.

En dat telkens opnieuw.
Apparaatje? Een soort van authenticator? Met de ING krijg je gewoon je TAN-code via SMS door <3
Oud 29-11-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Apparaatje? Een soort van authenticator? Met de ING krijg je gewoon je TAN-code via SMS door <3
Nou, ik zat vroeger bij de Postbank, en toen ik daar internetbankieren wilde aanvragen kreeg ik een brief thuisgestuurd met drie kantjes aan TAN-codes. Waarvan ik geen idee had wat ik ermee moest, want dat werd nergens uitgelegd. ABN Amro was een verademing, gewoon een authenticator en dan klaar
Oud 29-11-2010, 16:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, ik zat vroeger bij de Postbank, en toen ik daar internetbankieren wilde aanvragen kreeg ik een brief thuisgestuurd met drie kantjes aan TAN-codes. Waarvan ik geen idee had wat ik ermee moest, want dat werd nergens uitgelegd. ABN Amro was een verademing, gewoon een authenticator en dan klaar
postbank/ing: gewoon een smsje en kloar
Oud 29-11-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Yeah ik zat ook bij de Postbank vroeger (nu ING) maar ik was vrij snel klaar met die TAN-codelijst en heb aangevinkt "SMS lol" op die website.
Oud 29-11-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
postbank/ing: gewoon een smsje en kloar
En wat als je tas gejat wordt, met je portemonnee en je mobiele telefoon erin?

Bovendien kan ik op mijn telefoon (zonder kleurenscherm, zonder camera, volgens Wikipedia ontwikkeld voor derdewereldlanden <3) maar dertig SMSjes opslaan. En ik heb er ten allen tijde 29, maar als ik dan een nieuwe heb vergeet ik er vaak één te wissen, wat onhandig is, want dan krijg ik de volgende keer dat iemand me SMS't weer allemaal meldingen van 'inbox vol wissen plox'. Dus hoe minder nutteloze SMS'jes ik krijg, hoe beter. Nee, geef mij maar zo'n apparaatje.
Oud 29-11-2010, 16:58
Verwijderd
S.Darko

Wat een achtelijke film, te slecht.
Verwijderd
Citaat:

Bovendien kan ik op mijn telefoon (zonder kleurenscherm, zonder camera, volgens Wikipedia ontwikkeld voor derdewereldlanden <3) maar dertig SMSjes opslaan. En ik heb er ten allen tijde 29, maar als ik dan een nieuwe heb vergeet ik er vaak één te wissen, wat onhandig is, want dan krijg ik de volgende keer dat iemand me SMS't weer allemaal meldingen van 'inbox vol wissen plox'. Dus hoe minder nutteloze SMS'jes ik krijg, hoe beter. Nee, geef mij maar zo'n apparaatje.
Bizar.
Verwijderd
Mensen, as off today, ben ik over m'n walgelijkste verliefdheid ooit heen. Power to the people maar dan aan ehm, mij, of zo.
En já dat moet ik zo nodig op het forum zetten en já dat moet ik aan iedereen kwijt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
niks, want je moet sowieso altijd eerst inloggen op de website.
Oud 29-11-2010, 16:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mensen, as off today, ben ik over m'n walgelijkste verliefdheid ooit heen. Power to the people maar dan aan ehm, mij, of zo.
En já dat moet ik zo nodig op het forum zetten en já dat moet ik aan iedereen kwijt.
hear hear -schouderklopt-
Oud 29-11-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:

Welke is dat? Ik wil eigenlijk mijn prehistorische Nokia nogwat-dinges terug, die onverwoestbaar was maar uiteindelijk toch niet, en nu heb ik een stomme samsung.
Oud 29-11-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
niks, want je moet sowieso altijd eerst inloggen op de website.
Ah hm Nouja, dan nog, tot de tijd dat ik een smartphone heb vind ik zo'n apparaatje toch handiger.
Oud 29-11-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
<3 Ik ben trots op je.
Oud 29-11-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:

Ik ken het gevoel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten