Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was wel blij dat die huisgenoot toen niet thuis was. Stonden we daar, in haar kledingkast. De vrouw was ook erg brutaal, ik wilde helemaal niet tussen haar kleren gaan staan. Maar ze trok me zo mee, met van die grote ogen. En ze riep ook allemaal: KIJK NOU KIJK NOU JOH, EEN KAMER, HIER ZIT GEWOON EEN SLAAPKAMER JOH KIJK NOU. HALLO? HALLO? IS DAAR IEMAND? JOH. een kamer'
|
![]() |
||
Citaat:
Meestal heb ik er niet heel veel tijd voor nodig. Ik probeer flauwe sinterklaasgedichtclichés te vermijden, maar ik gebruik wel een rijmwoordenboekje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ambacht! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Normaal gesproken vind ik gedichten schrijven juist alleen maar gaaf,
Maar dit jaar was iedereen wat al te braaf, Geen genante gebeurtenissen om onbeschaamd over te rijmen, Slechts mooie prestaties waar ik zinnen over vol kan slijmen, Dat maakt het natuurlijk een stuk minder interessant, En de gedichten een stuk minder frappant. Oke, ik moet nog een beetje inkomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus wie weet kan ik vannacht nog wat mooie gedichtjes in elkaar morrelen! @Trimm gedichten schrijven voor medeforumers is fijn, Sinterklaas wordt zo een waar festijn, Geniet van van nu het nog kan, Want voor je het weet zitten we weer opgescheept met die dikke kerstman! |
![]() |
||
Citaat:
Dit jaar heb ik een stuk rood plastic op A-4-formaat, en het idee is om een deel van het gedicht in het rood te schrijven en een ander deel in het zwart, zodat je een andere gedicht hebt als je dat plastic ervoor houdt. Maar dat valt nog niet mee!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nu een experimenteel gedicht voor jullie allemaal
Dit moet lukken, anders sta ik voor paal Zo zonder die gedichten is Saai zo kaal Dus hier komt er één, voor de de zoveelste maal Een gedicht als deze zou ook goed werken verbaal Want het zit vol vindingrijke rijmtaal "Rijm ik nou zo dom, of rijm jij zo slim", zei Louis van Gaal Ik weet het ook niet helemaal Maar kom maar op met de staande ovatie in de zaal! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb besloten dat het klepperende geluid op zolder een stervend paard is. Het geluid van metaal op metaal zijn de hoeven met hoefijzers tegen allerlei buizen en het gekras op het hout, dat zijn zijn pogingen om op te staan. Zo, nu ik dit weer zeker weet kan ik eindelijk rustig slapen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lawl, gedichtjesfail present
ordinair commercieel geblaat bedreven in taal, ben 't allemaal gewend en meestal schrijf ik speciaal op maat aan de cadeaus zullen we 't merken; sint en piet zijn nogal sjago' want wahjong, voor één avondje werken? gelijk gekort op 't budget, door die VVDer 'Dago' /barf |
![]() |
|
|