Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Brie. Nouja, gewoon, ik heb niet zoveel Amerikaanse films gezien. En al helemaal geen dingen als The Godfather. Dat werd gewoon niet gezien als geschikt voor kleine meisjes. Mijn broertje zag die wel al reeds, misschien. Maar Amerikaanse films waren droevige kladder. Meer iets voor sijsjes. Zijn we eigenlijk nog aan het dichten? Of mag ik me weer in proza tot jullie richten? |
![]() |
|
gedichtjes maken is wel plezant
alleen niet als het wordt geforceerd bij de les Nederlands is dit frapant en dat maakt mij geïriteerd want die leerkracht kan zo zagen van je gedicht betekend dit of dat maar gevoelens komen in vlagen alsof ze vloeien uit een groot krat dus laat mensen toch zelf beslissen wat een gedicht betekend voor hen en vertel ze niet welke betekenis ze missen want de poëzie vloeit uit hun eigen pen
||
Citaat:
![]() Anyway, ik heb The Godfather ook nooit gezien, maar het is zo'n bekende film en er zijn zo ontzettend veel referenties aan gemaakt in de media, dat ik wel in grote lijnen weet waar het over gaat en wat de bekendste quotes zijn. Net als met Star Wars. Nooit gezien en toch weet ik wie Darth Vader, Luke Skywalker, Han Solo en Chewbacca zijn, en wie de vader is van wie. ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, de sneeuw is in ijs veranderd,
zodat een ijsrivier meandert door de straat. En gisteravond laat heeft het zelfs geregend. Duidelijk: de sneeuw was niet gezegend. Gelukkig zit ik lekker binnen als een kat in een deken te spinnen. De verwarming is wel naar zijn grootmoeder toe gelukkig is de kachel nog niet moe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanochtend kwam ik zowaar
naar buiten en dacht: wat raar! Er viel allemaal nattigheid op het hoofd van deze meid en dat was niet koud of wit! Niet dat ik daar zo mee zit... Nu zat er geen ijs op de ruiten! Die regen is niet lekker buiten, Maar als je moet rijden is het wel fijn En ook voor Marvin het konijn, Die kroop eerst telkens tegen Daan, En die kreeg daar toch schijt aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zojuist heb ik mijn highscore verbeterd op feestboek
wat een feest, het einde is zoek, ik heb de beste snakescore van al mijn vrinden die dat vast heel jaloersmakend vinden. Phoebe, misschien had je het al geprobeerd, maar in snake hoeft mij geen les geleerd. Driehonderdtwintig punten yeah it is en iedereen die het inhaalt is de oppervis. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sodeju, wat gebeurt hier dan nou?
Het schaap-effect tikt erin, in ieder geval een vachtje voor deze kou! Vieren jullie allen dan dit nergens op slaande feest? Zo ja, wie dan welliswaar het meest? Nou Sint, ik zal u de rug toe keren Gezien ik vandaag alleen maar moet leren, leren en nog een leren. Gelukkig bent u een fictief geval Een illusie, iets dat ervoor zorgt dat men zegt "Lets go to the shopping mall!" Met uw "hulpsinten" en neppe negerslaven bombadeerd u de begindagen van december Oei! Mijn Charmander is nu level 7, "Use Ember!" Maar ach ik ben den brompot, de zeurpiet met een albino afwijking En als den kinders in de kou staan te wachten op de mooiste leugen uit hun jeugd Blije kopjes, ouders die alles voor hun kind over hebben, jazeker dan op z'n cliche: Dat doet me deugd |
![]() |
|
|