Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, daar heb ik gewoon geen goede ervaringen mee. ![]()
|
Verwijderd
|
Overigens is die stakingsactie van de postbodes echt te dom voor woorden. Ze irriteren er de massa mee en dat is sowieso al stom en bovendien moeten ze alle post alsnog gaan bezorgen. Dus degene die ze willen raken, TNT, heeft er geen last van. Beter hadden ze gewoon alle post kunnen bezorgen zonder frankering.
|
![]() |
|
Ik hoop dat de staking mensen doet realiseren dat de post grotendeels overbodig is, en wat meer bedrijven overstappen op e-mail als voornaamste communicatiemiddel.
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag zondag omdat ik dus weekenddienst had, maar ik ben toch vroeg opgestaan om een dag proefpersoon te zijn voor mijn voormalig scriptiebegeleidster, en nu wil die vermalijde robot niet mee werken!
Hij moet de magnetische spoel op een bepaald punt tegen mijn schedel houden, en hij denkt dat dat tegen de binnenkant van mijn schedel moet. Daar ben ik het niet mee eens. Maar er zit geen functie op om te zeggen 'nee gekke robot, de spoel moet aan de buitenkant', want dat hoort hij vanzelf goed te doen. Hopelijk hebben jullie wel een goede morgen! ![]() |
![]() |
|
|