Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
ik eet trouwens weer vlees sinds mijn 17de vegetarisch maar nu dus niet meer.
Je bent om sinds het zien van Para's filmpjes?
Advertentie
Oud 11-12-2010, 12:06
Verwijderd
huh welke? wil ik die wel zien.
Oud 11-12-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:

Overigens keek ik net door mn DVD-rijtje en herinnerde ik me aan het feit dat ik Spirited Away ook al tijden niet gezien heb. Volgens mij heb ik een invulling voor morgen .
Zeg, blijf eens van mijn tekst af
En The Big Lebowski heb ik allang gezien. Een stuk of 10 keer.

En daar zit Johnny uit Naked ook in! Die maffe kunstenaar met een hoog piepstemmetje.
Oud 11-12-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:

Overigens keek ik net door mn DVD-rijtje en herinnerde ik me aan het feit dat ik Spirited Away ook al tijden niet gezien heb. Volgens mij heb ik een invulling voor morgen .
Ik dacht even: Whut, Absinthe die The Room aanraadt?
Oud 11-12-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
huh welke? wil ik die wel zien.
Wees voorzichtig hier, wees héél voorzichtig..
Verwijderd
Citaat:
Naked vond ik niet zo boeiend, Boogie Nights is wel geinig.
Ik snap niet zo goed hoe je Naked 'niet boeiend' kunt vinden Bloedirritant en walgelijk ok, maar 'niet zo boeiend'...
Verwijderd
dat was hopelijk een grapje.
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht even: Whut, Absinthe die The Room aanraadt?
Ja, zie je, daar ga je al!

Hoezo zou ik die niet aanraden trouwens?
Oud 11-12-2010, 12:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nope. Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Nou ja, het is vaak wel leuk. Ik weet eigenlijk niet of ze het in jouw buurt doen. Maar hier zag ik eergisteren Hamlet van de National Theatre, en die was erg, erg goed. Dus ik dacht, wellicht is het iets voor je.
Oud 11-12-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het is vaak wel leuk. Ik weet eigenlijk niet of ze het in jouw buurt doen. Maar hier zag ik eergisteren Hamlet van de National Theatre, en die was erg, erg goed. Dus ik dacht, wellicht is het iets voor je.
Waar spelen dat soort dingen? *benieuwd*
Oud 11-12-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat geloof ik wel ja, dat dat gaaf is Maar vast niet hier in de buurt nee Zelfs niet in de twee filmhuizen hier.
Verwijderd
Citaat:
Ja, zie je, daar ga je al!

Hoezo zou ik die niet aanraden trouwens?
Omdat ik verwacht dat je eerder Naked en Boogie Nights zou aanraden.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waar spelen dat soort dingen? *benieuwd*
Ik zag hem in Tuschinski, maar er zijn wel meer grote Nederlandse bioscopen die het doen.
Oud 11-12-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik verwacht dat je eerder Naked en Boogie Nights zou aanraden.

En Los amantes del circulo polar! En Before sunrise/sunset!
Oud 11-12-2010, 12:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik snap niet zo goed hoe je Naked 'niet boeiend' kunt vinden Bloedirritant en walgelijk ok, maar 'niet zo boeiend'...
Ik vond m niet boeiend.

Spoiler
Oud 11-12-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vond m niet boeiend.

Spoiler
Jézus wat slecht

Voilà, hier is mijn haar:
Oud 11-12-2010, 12:16
Uice
Uice is offline
Hij heeft wel lekker deprimerende beelden, die film. En geestige momenten. Maar er wordt wel heel slecht in getoneelspeeld.
Oud 11-12-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft wel lekker deprimerende beelden, die film. En geestige momenten. Maar er wordt wel heel slecht in getoneelspeeld.
WAT?! Je gaat me nu niet vertellen dat je het over Naked hebt. Anders hebben wij echt heeeeel andere opvattingen over acteren
Oud 11-12-2010, 12:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jézus wat slecht

Voilà, hier is mijn haar:
[afbeelding]
Ik ben ook in en in slecht.

Wat een technisch vernuft! + staat je goed
Oud 11-12-2010, 12:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
WAT?! Je gaat me nu niet vertellen dat je het over Naked hebt. Anders hebben wij echt heeeeel andere opvattingen over acteren
Het was ook maar een grapje!
Oud 11-12-2010, 12:21
Uice
Uice is offline
Gisteren zei een vriendin van me dat ze het nooit snapt als haar vriend en ik iets stoms zeggen, en dan zeggen dat het een grapje is. Vrouwen maken eigenlijk nooit dat soort grapjes, bedacht ik me toen.
Oud 11-12-2010, 12:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gisteren zei een vriendin van me dat ze het nooit snapt als haar vriend en ik iets stoms zeggen, en dan zeggen dat het een grapje is. Vrouwen maken eigenlijk nooit dat soort grapjes, bedacht ik me toen.
Goed punt. Ik/wij/mannen kramen simpelweg nonsens uit en vinden dat vaak grappig
Oud 11-12-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Het was ook maar een grapje!
Pfiew Ik zat hier een beetje te koken
Oud 11-12-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Noem eens een voorbeeld.
Oud 11-12-2010, 12:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Noem eens een voorbeeld.
Nou, gister bijvoorbeeld zei die vriend dat ik vergeten was de soep mee te nemen die we zouden gaan eten, dat de lamp stuk was en dat hij een boek uit het raam gegooid had. En dat zegt ie 'het was een grapje' en dan snapt ze de grap niet.
Oud 11-12-2010, 12:27
Uice
Uice is offline
En een paar jaar geleden werd die jongen heel hard geslagen toen een meisje vroeg 'waar zijn mijn spullen?' en hij zei 'die hebben we in de prullenbak gegooid'.
Oud 11-12-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, gister bijvoorbeeld zei die vriend dat ik vergeten was de soep mee te nemen die we zouden gaan eten, dat de lamp stuk was en dat hij een boek uit het raam gegooid had. En dat zegt ie 'het was een grapje' en dan snapt ze de grap niet.

Het zijn een beetje kindergrapjes, vind ik.

Zo maar eens richting Tiel. Vergaderen, hell yeah.
Oud 11-12-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
En een paar jaar geleden werd die jongen heel hard geslagen toen een meisje vroeg 'waar zijn mijn spullen?' en hij zei 'die hebben we in de prullenbak gegooid'.

Of Bert en Ernie-grapjes.
Uice
Uice is offline
Citaat:

Het zijn een beetje kindergrapjes, vind ik.
Het zijn Erniegrapjes.
Uice
Uice is offline
Hier, hier!
Oud 11-12-2010, 12:32
Verwijderd

Goed, tabee d'r mee!
Oud 11-12-2010, 12:34
Uice
Uice is offline
Fijne middag hè.
Oud 11-12-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-12-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-12-2010, 12:41
Verwijderd
Minke je haar is leeeeuk!
Oud 11-12-2010, 12:42
Verwijderd
Lorelei, Abisnthe, Medeia naamzoek jullie hebben het gedicht op de mail staan
Verwijderd
Citaat:
Mee eens!
Verwijderd
The Overload van Talking Heads is dan wel een tof nummer. Maar voor de rest: nee.
Verwijderd
Citaat:
qft
Oud 11-12-2010, 12:44
Verwijderd
http://www.helpstart.nl/hoe-zal-het-...-over-10-jaar/

Leuk voor de geinteresseerden.
Oud 11-12-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat soort antwoorden geef ik altijd. Na een tijdje wordt de grap dan wel saai. In Pips ogen dan, in mijn ogen wordt het natuurlijk steeds grappiger.
Oud 11-12-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
The Overload van Talking Heads is dan wel een tof nummer. Maar voor de rest: nee.
Once in a Lifetime bitchezzz
Oud 11-12-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Once in a Lifetime bitchezzz
*zucht* De laatste dan. Daarna ben ik er wel klaar mee En ik neem aan dat de 2003 re-release c.q. remaster gewoon weer een +10dB boost heeft gekregen en een nieuw hoesje dus ik ben voor de 1992 editie gegaan.
Oud 11-12-2010, 13:09
Batave
Batave is offline
Okee, welke zal ik eerst kijken, ik heb ze allemaal nog niet gezien:
Arlington Road
Dobermann
Magnolia
Napoleon Dynamite
The Big Lebowski
Fear and Loathing in Las Vegas
The Sixth Sense
Oud 11-12-2010, 13:09
Carn
Carn is offline
zo, op naar Speedfest. Tabee vrindjes!
Oud 11-12-2010, 13:10
Verwijderd
Ik maak een half-afgekeken-in-een-restaurant, half-zelfverzonnen gerecht en het wordt KANKERLEKKER. Het is een soort stoofpot. Dit is hoe hij gaat:

INGREDIËNTEN, BITCHEZ:
- biologische gerookte worst
- biologische runderbouillon met stukken rund
- aardappels
- prei
- verse knoflook
- peper en zout

BEREIDING:
- worst in plakjes snijden en aanbakken in z'n eigen vet
- knoflook erbij, fruiten ten midden van alle worst, als je worst een magere miet is kun je eventueel een klontje boter toevoegen
- afblussen met runderbouillon, water toevoegen
- aardappels in heel dunne plakjes snijden, zodat ze makkelijk stuk koken en de bouillon een relevantere smaak geven
- zout en peper naar smaak
- een uur lang je zombieapocalyps-strategie overdenken
- prei en overgebleven aardappels snijden, toevoegen
- drie kwartier Wagner luisteren
- opscheppen
- FUCKING NOM, wat ik je brom
Oud 11-12-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Arlington Road
Dobermann
Magnolia
Napoleon Dynamite
The Big Lebowski
The Sixth Sense
The Big Lebowski, duidelijk
Citaat:
zo, op naar Speedfest. Tabee vrindjes!
Have fun .
Oud 11-12-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Arlington Road
Dobermann
Magnolia
Napoleon Dynamite
The Big Lebowski
The Sixth Sense
Magnolia is een vrij heftige film, daar moet je echt voor gaan zitten en voor in de stemming zijn. De rest kan overal en altijd wel.

En je kunt mij misschien wel een keertje meeten heurrr!
Oud 11-12-2010, 13:14
Verwijderd
Trouwens, The Big Lebowski is eigenlijk wel voor 's avonds.
Oud 11-12-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik maak een half-afgekeken-in-een-restaurant, half-zelfverzonnen gerecht en het wordt KANKERLEKKER. Het is een soort stoofpot. Dit is hoe hij gaat:

INGREDIËNTEN, BITCHEZ:
- biologische gerookte worst
- biologische runderbouillon met stukken rund
- aardappels
- prei
- verse knoflook
- peper en zout

BEREIDING:
- worst in plakjes snijden en aanbakken in z'n eigen vet
- knoflook erbij, fruiten ten midden van alle worst, als je worst een magere miet is kun je eventueel een klontje boter toevoegen
- afblussen met runderbouillon, water toevoegen
- aardappels in heel dunne plakjes snijden, zodat ze makkelijk stuk koken en de bouillon een relevantere smaak geven
- zout en peper naar smaak
- een uur lang je zombieapocalyps-strategie overdenken
- prei en overgebleven aardappels snijden, toevoegen
- drie kwartier Wagner luisteren
- opscheppen
- FUCKING NOM, wat ik je brom
Ugh mensen die "kanker" als adjectief gebruiken, ik vind dat echt niet kunnen in terms of taalesthetica. En ik ben een fucking natural in zombieapocalyps-survivalism.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten