Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was in februari voor het laatst ziek van de drank. En dat was ook een van de eerste keren. We waren naar Vampire Weekend geweest en besloten dat het wel een 'goed idee' zou zijn om vanaf Paradiso tot Centraal in elke kroeg een biertje te drinken. Uiteindelijk eindigen Jasper en ik in een gaybar in Amsterdam, met oneindig veel shooters en ik dansend in/aan/naast/achter/voor een paal. Ik een gaybar, ja. Jasper moest thuis gelijk kotsen, ik heb hem heel hard uitgelachen toen. De dag erna heb ik de hele dag met een emmer naast me op de bank gelegen
![]() ![]() |
![]() |
|
ook fijn was dat ik om 6.30 het laatste volk uit huis werkte en om 7.00 moest beginnen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook een keer gedaan maar die werkgever was gewoon zo relaxed dat ik het gewoon eerlijk had gezegd dat ik een kater had. Dat kon hij enorm waarderen en aangezien het niet eerder was gebeurd vond hij niet een probleem maar juist grappig dat ik geen standaard griepverhaal had verzonnen.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
studeerze!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En er zijn hitsige foto's van ons 2'en in bed na de dans & pr0nmeet. Heel oud nieuws dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|