Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Er zaten best wat aardige foto's tussen. En als iemand 'm zelf in het gewaagde fototopic ooit heeft geplaatst vind ik het niet zo'n probleem. Als ze er tussen zijn gekomen omdat iemand ander ze er in heeft gezet, terwijl ze in (naief) vertrouwen naar diegene opgestuurd zijn, dan vind ik het algauw meh.
Aight, okay, sommige zijn inderdaad wel okay.

Trouwens, op die filmpjes na is toch alles afkomstig van het forum in plaats van schimmige in-goed-vertrouwen-PM's? Of ben ik nu kinderlijk naief?
Advertentie
Oud 12-12-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:

Trouwens, op die filmpjes na is toch alles afkomstig van het forum in plaats van schimmige in-goed-vertrouwen-PM's? Of ben ik nu kinderlijk naief?
Ehh, ik denk niet dat die naaktfoto's ooit op het forum geplaatst zijn...
Oud 12-12-2010, 22:38
Verwijderd
Ik denk dat je een beetje naďef bent op dit punt. (@Dobermann)
Oud 12-12-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:

Kinderlijk naief
Oud 12-12-2010, 22:41
Verwijderd
Het gewaagde fototopic ging best ver op een gegeven moment, maar ik meen me toch te herinneren dat er in die rar ook foto's zitten die daar niet in mochten
Verwijderd
Er zitten inderdaad wel enkele foto's uit dat gewaagde topic in.
Verwijderd
het grootste deel komt volgens mij wel het gewaagde fototopic hoor.
Oud 12-12-2010, 22:42
Verwijderd
ik heb foto's van jouw blote tietjes gezien in die rar sarah
Oud 12-12-2010, 22:42
Verwijderd
Een hoop herken ik nog wel van de gewaagde topics hoor.
Oud 12-12-2010, 22:44
Verwijderd
Mjah, ik weet het. Gelukkig is het geen heel genante foto. Maar het is wel een beetje jammer dat ik die foto wel zelf van internet kan halen (serieus, what was I thinking?) maar niet uit de rar kan halen.
Oud 12-12-2010, 22:44
Verwijderd
Vroegah, toen gewaagde fototopics nog gewoon goed liepen zónder dat er massaal 'welke sufkut post er nou foto's van zichzelf' gepost werd. Juist het verschijnen van die rar heeft ervoor gezorgd dat niemand dat meer durfde
Oud 12-12-2010, 22:45
Verwijderd
Er was ook een forumster wiens naaktfoto's van het forum op Geenstijl oid terecht kwamen
Verwijderd
Citaat:
Er was ook een forumster wiens naaktfoto's van het forum op Geenstijl oid terecht kwamen
Serieus?
Verwijderd
Eigenlijk vind ik het wel raar dat een op scholieren gericht forum dat ooit heeft toegestaan. Nouja eigen verantwoordelijkheid enzo, maar tieners zijn nu eenmaal niet zo goed in lange-termijndenken en er werd toen minder voor gewaarschuwd dan nu.
Verwijderd
Oeh vanavond weer eens hasj proberen. Oooeeh
Oud 12-12-2010, 22:46
Carn
Carn is offline
altijd gaaf/raar als er opeens Nederlands in een Amerikaanse serie voorbijkomt
Verwijderd
Citaat:
Was dat niet CB ofzo?
Verwijderd
Citaat:
Serieus?
Ja, die had ze ook in een open dir staan, en had tamelijk nette foto's gepost, maar in die dir stonden dus ook minder nette foto's.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik het wel raar dat een op scholieren gericht forum dat ooit heeft toegestaan. Nouja eigen verantwoordelijkheid enzo, maar tieners zijn nu eenmaal niet zo goed in lange-termijndenken en er werd toen minder voor gewaarschuwd dan nu.
Ik denk dat de forumbazen net zo 'naief' waren als de mensen die er postten en er verder ook niet bij stilstonden
Verwijderd
Citaat:
Ehh, ik denk niet dat die naaktfoto's ooit op het forum geplaatst zijn...
Maar er was toch ooit zo'n gewaagd fototopicthingie waar de meeste van die meuk uit komt?
Verwijderd
Citaat:
Moz naamzoek! Hij is er!
Si, net meteen gekeken, hij was weer leuk
Oud 12-12-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, die had ze ook in een open dir staan, en had tamelijk nette foto's gepost, maar in die dir stonden dus ook minder nette foto's.
Oei dat lijkt me echt HEEL naar.
Verwijderd
Citaat:
Ohh ja, die staat met een hele reeks in de rar toch?
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de forumbazen net zo 'naief' waren als de mensen die er postten en er verder ook niet bij stilstonden
Ja, precies
tegenwoordig krijgen kinderen op de basisschool al voorlichting over wat ze wel en niet op internet moeten zetten. Daar houden ze zich natuurlijk alsnog niet aan, maar dan weten ze tenminste welk risico ze nemen
Verwijderd
Ja. d u s j c r i b.

Geenstijl werd getipt over het bestaan van die topics en pikte er die foto's uit als 'feature'. Het was een serie inclusief full nudity.
Oud 12-12-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
altijd gaaf/raar als er opeens Nederlands in een Amerikaanse serie voorbijkomt
Dat gebeurde laatst in Tatort (Duitse serie) ook. Zonder ondertiteling! (Maar het Nederlands was wel dusdanig dat het voor Duitsers goed te volgens moest zijn.)
Verwijderd
Citaat:
Was dat niet CB ofzo?
CB? nee.
Verwijderd
Mjah dat was niet leuk voor haar.
Oud 12-12-2010, 22:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat gebeurde laatst in Tatort (Duitse serie) ook. Zonder ondertiteling! (Maar het Nederlands was wel dusdanig dat het voor Duitsers goed te volgens moest zijn.)
ja, nu is het in een aflevering van Fringe; wat mysterieuze getallen die in het Nederlands uitgesproken worden
Oud 12-12-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, die staat niet in de rar.
Oud 12-12-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies
tegenwoordig krijgen kinderen op de basisschool al voorlichting over wat ze wel en niet op internet moeten zetten. Daar houden ze zich natuurlijk alsnog niet aan, maar dan weten ze tenminste welk risico ze nemen
Vroeger speelde die 'problematiek' natuurlijk ook nog niet echt. Wij zijn de pioniers van die internetgeneratie

Citaat:
Ja. d u s j c r i b.

Geenstijl werd getipt over het bestaan van die topics en pikte er die foto's uit als 'feature'. Het was een serie inclusief full nudity.
Maar op geenstijl ook echt. Omg. Te naar.
Verwijderd
Citaat:
Mjah dat was niet leuk voor haar.
Maar ja, als je dan toch dat soort foto's online zet, tik dan even het handige buurjongetje op z'n schouders over het hoe en wat, toch? Of ben ik nu weer kinderlijk naief (en geek ook nog eens).
Verwijderd
Vaak vind ik het Nederlands in Amerikaanse series zo overbodig. Zoals in Gilmore Girls eens, ging een vriendje van Lorelei met zijn Nederlandse zakenpartner praten, en dat deed hij in volkomen onverstaanbaar Nederlands. Alsof er Nederlandse zakenmensen bestaan die geen Engels kunnen! Maar GG sloeg wat dat betreft nog een keer de plank mis, met een uit Amsterdam afkomstig melkmeisje dat ook geen woord Engels sprak.
Verwijderd
Citaat:
niet gezien iig.
Oud 12-12-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Maar ja, als je dan toch dat soort foto's online zet, tik dan even het handige buurjongetje op z'n schouders over het hoe en wat, toch? Of ben ik nu weer kinderlijk naief (en geek ook nog eens).
Nou, ik zou dat buurjongetje ook niet vertrouwen eigenlijk
Verwijderd
Weet iemand wat dat 'franse' muziekje was dat je hoorde toen de vrouwen van Gerhard wijn kwamen drinken op zijn erf? Ik heb het gevoel dat ik het ken van een andere serie ofzo en nu moet en zal ik het weten ;x
Verwijderd
Citaat:
Of het nou dom van haar was of niet, zoiets wens je niemand toe
Verwijderd
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...rantnaakt.html

tadaa.
Oud 12-12-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Er zijn verschillende versies.
Carn
Carn is offline
schofo is wel vaker via GS in het nieuws!
Verwijderd
Dat zal ik maar even niet aanklikken hier op het werk
Verwijderd
Citaat:
Of het nou dom van haar was of niet, zoiets wens je niemand toe
Oh maar ik wens het haar natuurlijk ook niet toe hoor. Suffie.

Citaat:
Nou, ik zou dat buurjongetje ook niet vertrouwen eigenlijk
Nou ja, je kunt toch ook discreet uitvissen hoe en wat, je hoeft toch niet meteen te zeggen "Egbert, ik wil met m'n doos op intarwebs maar wel een béétje gecontroleerd, halp!111"
Oud 12-12-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Foto's doen het niet meer hoor, dit is slechts het artikel.
Verwijderd
Citaat:
Het valt wel mee, de linkjes in het artikel doen het niet en het is gewoon een artikel met een foto van een naakte vrouw zonder dat je echt iets ziet want ze ligt op bed.
Verwijderd
Citaat:
Nee, die forumster kan ik me inderdaad niet uit de rar herinneren.
Verwijderd
Citaat:
Er zijn verschillende versies.
Oh, jij hebt versie 2? Ik heb nu de meest complete als het goed is.

(Godver, ik voel me net een Pokémon-verzamelaar)
Oud 12-12-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Het valt wel mee, de linkjes in het artikel doen het niet en het is gewoon een artikel met een foto van een naakte vrouw zonder dat je echt iets ziet want ze ligt op bed.
Die foto is haar overigens wel als ik me goed herinner (de minst expliciete )
Verwijderd
Citaat:
Oh maar ik wens het haar natuurlijk ook niet toe hoor. Suffie.

Nou ja, je kunt toch ook discreet uitvissen hoe en wat, je hoeft toch niet meteen te zeggen "Egbert, ik wil met m'n doos op intarwebs maar wel een béétje gecontroleerd, halp!111"
Mja, maar het moet een x misgaan voor je daar bij stilstaat, de rest had haar als voorbeeld om het niet te doen, zij had wss geen voorbeeld.
Verwijderd
Oh by the way; op Onzin waren jullie allemaal al dik naar de hel verbannen vanwege deze xxx-talk.
Verwijderd
Citaat:
Oh, jij hebt versie 2? Ik heb nu de meest complete als het goed is.

(Godver, ik voel me net een Pokémon-verzamelaar)
Gotta fap 'em all!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten