Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2010, 21:05
violingirl93
violingirl93 is offline
Onze leraar geschiedenis die op de planner had gezet dat we huiswerk hadden voor 31 februari.
Advertentie
Oud 14-12-2010, 21:08
Batave
Batave is offline
Mijn fout die The Shining spoilde voor een studiegenoot via Twitter. Ze had de film net gedownload en wou hem gaan kijken, toen checkde ze Twitter nog even en toen las ze dit:
Spoiler

Oud 14-12-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Wat ook heel logisch is want links politiek is dom in principe.

Ik weet niet of iemand ooit de gemiddelde iq's van partijleden heeft vergeleken maar ik gok erop dat rechtse stemmers slimmer zullen zijn.
Oud 15-12-2010, 08:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 15-12-2010, 11:48
Tink*
Tink* is offline
Maandagavond kwam ik op mijn werk en tot mijn grote verbazing waren alle meubels weg in het hele gebouw. Achteraf gezien kan ik daar wel om lachen.
Oud 15-12-2010, 11:57
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Modern Family
Oud 15-12-2010, 14:35
Signy
Signy is offline
Oud 15-12-2010, 15:06
Verwijderd
Premier Mark Rutte (VVD) roept kiezers op om tijdens de verkiezingen voor de Provinciale Staten op 2 maart te stemmen op een van de drie partijen van de gedoogregering. Zo wil hij een meerderheid in de Eerste Kamer veiligstellen. "Maakt niet uit wat u stemt. Als het maar op CDA, PVV of VVD is", zegt hij in een interview met het weekblad Elsevier.

Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend!
Oud 15-12-2010, 15:46
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Als een jonge vrouw zegt 'ik wil iets met kinderen doen', dan wil zij meestal kleuterleidster worden. Zegt een man zoiets, dan krijgt hij een klap voor zijn bakkes.
Oud 15-12-2010, 19:20
Verwijderd
Oud 15-12-2010, 22:07
Verwijderd

Heel hard. Heeeel hard.
Oud 15-12-2010, 22:17
Batave
Batave is offline
Weimar guitar gently weeps :')
Oud 15-12-2010, 22:22
Carn
Carn is offline
had m al gepost ergens:

Oud 16-12-2010, 00:52
TopDrop
TopDrop is offline
http://www.speld.nl/

Staat allemaal onzin op, maar de comments-plaatsende-mensen snappen dat niet :')
Oud 16-12-2010, 00:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
http://www.speld.nl/

Staat allemaal onzin op, maar de comments-plaatsende-mensen snappen dat niet :')
of in sommige gevallen snap je niet dat de comments-plaatsende-mensen het misschien juist wčl snappen :')
Oud 16-12-2010, 01:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Heel hard. Heeeel hard.
Die shirts van Hipster Hitler zijn echt geniaal. <3
Je kan ze ook kopen! Mijn favoriet is:
"I ate the batter of the bulge at Hans' House of Luftwaffles"
Oud 16-12-2010, 01:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader stoot net zijn knie tegen de tafelrand (waar hij echt altijd tegenaan loopt ) en hij heeft de tafel meerdere soorten kanker en andere minder prettige ziektes toegewenst, terwijl ik bijna stikte in mijn fanta
Oud 16-12-2010, 13:15
Verwijderd
Facebook Cartoon Profile Picture Week is a social networking trend which involves updating one’s Facebook profile picture with an image of his/her favorite cartoon character from childhood, to raise awareness for child abuse.

Oud 16-12-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Die shirts van Hipster Hitler zijn echt geniaal. <3
Je kan ze ook kopen! Mijn favoriet is:
"I ate the batter of the bulge at Hans' House of Luftwaffles"
three reichs and you're out!
Oud 16-12-2010, 17:55
Verwijderd
Oud 16-12-2010, 18:24
Verwijderd
Oud 17-12-2010, 00:48
Verwijderd
http://www.ding.net/wikileaks/234867.txt
Oud 17-12-2010, 00:52
Verwijderd
I've been Leak-Lolled
Oud 17-12-2010, 02:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 17-12-2010, 07:32
Batave
Batave is offline
Oud 17-12-2010, 07:45
Verwijderd
Oud 17-12-2010, 11:52
Verwijderd
Sharks Wary of Drunk Serbs PDF Print E-mail
Thursday, 16 December 2010

Dragan Stevic of Serbia is the new Egyptian hero who killed a large shark which had previously terrorized numerous tourists (injured 4 and killed 1) at the famous Egyptian resort Sarm El Sheikh.

The Serbian hero was too drunk to remember what had happened, though one of his friends who witnessed the incident explained it all for the Belgrade based media.
Dragan Stevic was dubbed by the Egyptian media as "Shark El Sheikh" and thanked him for saving their tourist season.

Milovan Ubirapa, one of Stevic’s friend who witnessed the incident explained that Dragan had decided to go to the beach for a swim after a long night of drinking. As Dragan and his friends approached the beach, he saw a fairly high positioned jumping board utilized earlier in the day by divers.

“Dragan climbed on the jumping board, told me to hold his beer and simply ran to jump. There was no time for me to react or to try to stop him, he just went for it” says Milovan.
“Dragan jumped high and plunged down to the sea, but didn’t make as much splash as we thought he would”, explained Milovan.

The reason could be because Dragan Stevic ended up jumping straight on the shark which was lurking near the beach, probably looking for its next victim. Dragan had nailed it right in the head, killing it instantly. The Egyptian police found the shark washed out on the beach that morning (pictured above).

Dragan was able to swim to the shore and told his friends he had twisted his ankle, telling them the water was not that soft.
The water is soft buddy, you just landed on a shark. At the moment, the fearless hero is in a hospital recovering from alcohol poisoning. After Dragan gets well, he will get a chance to have some more drinks as the resort had awarded the Serb tourist with a free vacation for his heroic deed. // Pero Stamatovski

Oud 17-12-2010, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf
Oud 17-12-2010, 12:10
Thinus
Thinus is offline
hahahaha
Oud 17-12-2010, 12:40
Em.
Em. is offline
Haha. 'and told his friends he had twisted his ankle, telling them the water was not that soft.'
Oud 18-12-2010, 13:55
Batave
Batave is offline
Citaat:
We hebben nu als handtekening: "Een goed buur is het halve proewerk".
Maar dat is natuurlijk niet zo! Met afkijken bereik je NIETS!
Reacties op MIJN mening zijn van harte welkom.
Oud 19-12-2010, 12:58
Verwijderd
Spoiler

Oud 19-12-2010, 14:19
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline

Oud 19-12-2010, 14:23
Batave
Batave is offline
Oud 19-12-2010, 18:52
Verwijderd
http://www.condoleanceregister.com/i...egister&id=438

Onderste reactie 'oh sorry hij is toch niet dood hihi verkeerde'
Oud 19-12-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
http://www.condoleanceregister.com/i...egister&id=438

Onderste reactie 'oh sorry hij is toch niet dood hihi verkeerde'
oh wat erg
Oud 19-12-2010, 19:22
HomoSignificans
Stel je eens voor zeg, dat je jezelf tegenkomt op condoleanceregister.nl.
Oud 19-12-2010, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n moeder vertelde dat ze ouders en een zoon zag lopen, alledrie met kerstmuts. Ze dacht '', maar toen ze dichterbij kwam zag ze dat de jongen Down had. M'n vader en broer direct 'ik zou ook Down krijgen als ik zo'n kerstmuts zou moeten dragen', 'ja, de eerste paar jaar gaat het nog, maar op een gegeven moment gaat het dan toch van *kwijlhoofd trekt*'

Opa en oma zaten naar dit gesprek te luisteren, ik vroeg me nog af of ze de humor ervan zouden kunnen inzien. Zegt opa ineens tegen m'n broertje 'en hoe lang heb jij die kerstmuts dan moeten dragen?'

wat een winopa heb ik
Oud 19-12-2010, 20:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
M'n moeder vertelde dat ze ouders en een zoon zag lopen, alledrie met kerstmuts. Ze dacht '', maar toen ze dichterbij kwam zag ze dat de jongen Down had. M'n vader en broer direct 'ik zou ook Down krijgen als ik zo'n kerstmuts zou moeten dragen', 'ja, de eerste paar jaar gaat het nog, maar op een gegeven moment gaat het dan toch van *kwijlhoofd trekt*'

Opa en oma zaten naar dit gesprek te luisteren, ik vroeg me nog af of ze de humor ervan zouden kunnen inzien. Zegt opa ineens tegen m'n broertje 'en hoe lang heb jij die kerstmuts dan moeten dragen?'

wat een winopa heb ik
Hahahaha

OT: Mijn pa zit net te ruften alsof het het laatste is wat hij ooit zal doen en ligt vervolgens te lachen om zijn eigen smerigheid (en mijn moeder en ik met hem vreemde humor)
Oud 19-12-2010, 20:20
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1816066

dit topic
Oud 19-12-2010, 20:54
Missy
Missy is offline
Van iemand die niet meer goed kon remmen en recht over de rotonde reed door de sneeuw heen. Gelukkig zonder kleerscheuren en volgens mij kon de bestuurder er ook wel om lachen, nadat ie van de schrik was bekomen.
Oud 19-12-2010, 21:03
Em.
Em. is offline
Citaat:
whaha typisch links gebrabbel! Nouja ga je gang.. Doe Satan de groeten van me!
Citaat:
Zal ik doen hoor. Ik zie hem nog vóór kerst, dus als je wilt breng ik hem je kaart wel.
Citaat:
Dit slaat echt nergens op.. Probeer je een keer een goede discussie aan te gaan.. Krijg je antwoorden als ja... nouja leef je eens in in een ander.. Zou iedereen dood willen net als jij? Zou een normaal mens niet zijn levensdoelen willen verwezenlijken voordat sterft?
"Probeer je een keer een goede discussie aan te gaan..."

Yeahsure.
Oud 19-12-2010, 22:55
HomoSignificans
En dan krijg je óók nog antwoorden als ''ja''.
Oud 20-12-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Maar dan met dit geluid natuurlijk.
[filmpje]

Oud 20-12-2010, 13:37
Dingaantouwtje
Echt, 100x win:

Oud 20-12-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Echt, 100x win:

[filmpje]
Geniaal
Oud 20-12-2010, 16:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhu m'n opa zei nog iets briljants

Ik vertelde dat ik donderdag een presentatie heb, hij vroeg waarover. Dus ik vertelde hem over mijn onderzoek (samen met hele groep) naar een tentoonstelling uit 1994. Ik probeer een zo duidelijk mogelijke reconstructie te maken van de opstelling van de werken, wat lastig is, aangezien het een dynamische tentoonstelling was (de kunstenaars verplaatsten hun werken steeds). M'n opa begon steeds sceptischer te kijken tijdens mijn verhaal, tot hij zei 'Toch fijn dat dit jouw soort mensen van de straat houdt.'
Oud 20-12-2010, 16:31
Batave
Batave is offline
Citaat:
Huhu m'n opa zei nog iets briljants

Ik vertelde dat ik donderdag een presentatie heb, hij vroeg waarover. Dus ik vertelde hem over mijn onderzoek (samen met hele groep) naar een tentoonstelling uit 1994. Ik probeer een zo duidelijk mogelijke reconstructie te maken van de opstelling van de werken, wat lastig is, aangezien het een dynamische tentoonstelling was (de kunstenaars verplaatsten hun werken steeds). M'n opa begon steeds sceptischer te kijken tijdens mijn verhaal, tot hij zei 'Toch fijn dat dit jouw soort mensen van de straat houdt.'
Oud 20-12-2010, 17:58
Dingaantouwtje
Oud 20-12-2010, 18:08
Em.
Em. is offline
Citaat:
mijn lul is 17cm lang en miss verlang ik meer nr dingen omda hij lang is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten