Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2010, 22:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wanneer het eerder op de dag was geweest, zou ik hier een enthousiaste discussie over beginnen. Maar aangezien het nu al half 12 is, zal ik dat niet doen .
Oud 18-12-2010, 22:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, heb je mijn hyves? De laatste reactie op mijn profielfoto is van hem
Ja, of ik mijn wachtwoord nog weet is een tweede
Oud 18-12-2010, 22:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lieve mensen, bedtijd is voor mij aangebroken! Slaap lekker
Oud 18-12-2010, 22:34
Verwijderd
Is half twaalf tegenwoordig al bedtijd op de zaterdagavond?

Slaap lekker dan.
Oud 18-12-2010, 22:35
Verwijderd
Oud 18-12-2010, 22:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jumanji
Oud 18-12-2010, 22:50
Verwijderd
Ik heb dat van de Grey Havens nooit begrepen, wat is het nou voor iets?
Oud 18-12-2010, 22:51
Verwijderd
De elfen zijn al jaren bezig met het wegtrekken uit Midden-Aarde, weg van de plek waar ze zo van houden omdat ze naar de plaats moeten waar ze horen. Frodo gaat met hen mee omdat door wat hij heeft meegemaakt hij niet meer hoort in zijn land waar hij zo voor heeft gevochten en dat is heel erg en zo.
Oud 18-12-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat van de Grey Havens nooit begrepen, wat is het nou voor iets?
Grijze havens.
Oud 18-12-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
De elfen zijn al jaren bezig met het wegtrekken uit Midden-Aarde, weg van de plek waar ze zo van houden omdat ze naar de plaats moeten waar ze horen. Frodo gaat met hen mee omdat door wat hij heeft meegemaakt hij niet meer hoort in zijn land waar hij zo voor heeft gevochten en dat is heel erg en zo.
Is er eigenlijk ook een Boven- en Benedenaarde?
Oud 18-12-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Grijze havens.
Oud 18-12-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, zover was ik ook wel. Maar is het een fysieke plaats of een soort after-life? Varen ze er gewoon heen of is het een magisch schip? En wat kun je in de Grey Havens doen? De hele dag luieren? M&M's vreten en tv-kijken?
Oud 18-12-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, zover was ik ook wel. Maar is het een fysieke plaats of een soort after-life? Varen ze er gewoon heen of is het een magisch schip? En wat kun je in de Grey Havens doen? De hele dag luieren? M&M's vreten en tv-kijken?
Je kan er in elk geval varen.
Oud 18-12-2010, 23:08
Verwijderd
omg <3
http://www.youtube.com/watch?v=L41vh23HzS0
Oud 18-12-2010, 23:22
Verwijderd
Goedenavond!

Wilt u publieksinformatie? Alstublieft! En een fijne avond!

Oud 18-12-2010, 23:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het sneeuwt echt rete hard
Oud 18-12-2010, 23:29
Verwijderd
het is hier helemaal droog wel -7
Oud 18-12-2010, 23:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg Jumanji is zo awesome!
Oud 18-12-2010, 23:32
Verwijderd
Jezus, ik kijk nu de Watchmen Motion Comic. Ik kwam hem tegen bij de FRS, en dus ff gedownload ()

Hebben ze dezelfde mannelijke voice actor gebruikt voor alle personages, inclusief de vrouwelijke
Oud 18-12-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Het sneeuwt echt rete hard
Hier ook, en ik ben er net doorheen gefietsts. Nu tintelen mijn benen en tril ik een beetje vreemd en ben ik weer helemaal wakker. 't Was wel héél mooi, alles stil en wit en zacht. <3
Oud 19-12-2010, 00:00
Verwijderd
hihi ik heb een nieuw jouwtube filmpje hij is een beetje gek, maar toch wel ook een beetje leuk. een beetje dan he.
Oud 19-12-2010, 00:01
Verwijderd
Ja, zo vind ik de sneeuw wel even leuk, vooral omdat ik er alleen maar doorheen hoef te lopen, fietsen vind ik kut. En de straten zijn zoveel lichter 's avonds met sneeuw, dat is fijn
Oud 19-12-2010, 00:06
Verwijderd
Ik moest wel fietsen want lopen was véél te ver! En nu weet ik weer waarom ik Zweden ook alweer een mountainbike had, mocht ik voor het eind van de winter nog eens geld over hebben wordt dat een mooie investering.
Oud 19-12-2010, 00:09
Verwijderd
Hoi.

Ik ben al gevallen door die leuke sneeuw.
Oud 19-12-2010, 00:12
Verwijderd
leuk hé, sneew? en weet je wat nóg leuker is? ijs! (maar ik ben nog niet gevallen hoor)
Oud 19-12-2010, 00:12
Verwijderd
Ik vind het wel dapper dat mensen met dit weer nog gewoon fietsen. Of valt het wel mee met de gladheid op de fietspaden?
Oud 19-12-2010, 00:13
Verwijderd
Ik ben alleen gevallen door dat leuke ijs Een dik pak sneeuw vind ik een stuk minder erg dan van dat nare vastgevroren ijs/regen/sneeuwrestant.
Verwijderd
Morgen gaat echt zo'n ramp worden, om uberhaupt al naar Amsterdam te komen...
Verwijderd
Oh ja, N00dles, ik had de naamzoek gevonden. Mooi dat de sinaasappel/kaneel bevalt Ik hoop dat er morgen een winkel in de buurt open is want dan haal ik ook weer even een nieuw pak <3
Verwijderd
Citaat:
Hoi.

Ik ben al gevallen door die leuke sneeuw.
Hoe vaak? Ik ben gevallen op dezelfde knie waar ik twee weken een enorme zwelling had. En op mijn polsen en op mijn rug en urch, ik geloof dat niks níet blauw is.
Oud 19-12-2010, 00:14
Verwijderd
Mén, I'm stuffed, een halve zak drop, en daarna 1,5 L soep met groente en 250 gr balletjes.
Oud 19-12-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, N00dles, ik had de naamzoek gevonden. Mooi dat de sinaasappel/kaneel bevalt Ik hoop dat er morgen een winkel in de buurt open is want dan haal ik ook weer even een nieuw pak <3
Volgens mij is ie tijdelijk he? Het is echt zo'n speciale smaak, en nog eens 20 ct duurder dan de reguliere smaken.

Maar ook al is ie niet vies, ik vind hem ook weer niet zó lekker dat ik hem vaker koop. Ik hou het wel bij Mango/passievrucht
Oud 19-12-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel dapper dat mensen met dit weer nog gewoon fietsen. Of valt het wel mee met de gladheid op de fietspaden?
Ik ging om zes uur weg, toen vond ik het dom van mezelf dat ik niet een bus pakte (maar die doet er zo lang over en bla) en toen was het op sommige stukken sneeuwvrij en op andere stukken heel glad, maar op de terugweg (waar ik wel drie kwartier over deed ipv twintig minuten) was het niet meer echt glad omdat er verse sneeuw lag. Je moet alleen niet te veel in de ribbels van je voorgangers terechtkomen, niet remmen en geen vaart willen maken, dan gaat het prima.
Oud 19-12-2010, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak? Ik ben gevallen op dezelfde knie waar ik twee weken een enorme zwelling had. En op mijn polsen en op mijn rug en urch, ik geloof dat niks níet blauw is.
Hoe vaak, één keer, en dat vind ik wel genoeg

Maar jeetje, ben je dan al zo vaak gevallen? Of een keer heel erg? Voorzichtig doen hoor!
Ik loop als een mongool, omdat ik altijd bang ben om te vallen.
Oud 19-12-2010, 00:16
Verwijderd
Frank Zappa - Muffin Man <3
Oud 19-12-2010, 00:17
Verwijderd
Komen jullie allemaal terug van het uitgaan of hebben jullie lekker op de bank gelegen vanavond?
Oud 19-12-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
No way dat ik met dit weer ga fietsen. Maar ik doe eigenlijk sowieso alles al lopend/met de tram. M'n fiets staat nog in Delft.
Oud 19-12-2010, 00:18
Verwijderd
hoi mensen, ik had het te druk om te forumen, wie PM't mij de naam van Mozbaby?
(ik ga wel zo weer slapen )
Oud 19-12-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is ie tijdelijk he? Het is echt zo'n speciale smaak, en nog eens 20 ct duurder dan de reguliere smaken.

Maar ook al is ie niet vies, ik vind hem ook weer niet zó lekker dat ik hem vaker koop. Ik hou het wel bij Mango/passievrucht
Klopt, maar Kokos was ook tijdelijk en bleek een succes, en die is gebleven dus ik heb hoop
Ik ben niet zo'n Mangofan en ik vind deze tot nu toe de lekkerste, anders Limoen. Doet het ook altijd goed <3

En @CM: ik kom van m'n werk en duik m'n bed zo maar eens in, want morgen vroeg sporten en daarna weer werken!
Verwijderd
Citaat:
niet remmen en geen vaart willen maken
Verwijderd
Citaat:
hoi mensen, ik had het te druk om te forumen, wie PM't mij de naam van Mozbaby?
(ik ga wel zo weer slapen )
done!
Oud 19-12-2010, 00:21
Verwijderd
Ik ook!
Verwijderd
Bedankt allebei mooie naam Moz!
Verwijderd
het is walfred geworden!
Oud 19-12-2010, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak, één keer, en dat vind ik wel genoeg

Maar jeetje, ben je dan al zo vaak gevallen? Of een keer heel erg? Voorzichtig doen hoor!
Ik loop als een mongool, omdat ik altijd bang ben om te vallen.
Twee weken geleden een keer héél hard (en ik lag echt met mn gezicht op de weg gesmakt en niemand kwam even kijken of 't wel me ging) en sindsdien een aantal keer uitgegleden (niet echt echt boem-auw! maar meer ehm, glijdend, waarbij ik mijn fiets altijd wel kan ontwijken) en nog een keer of twee gevallen.
Oud 19-12-2010, 00:22
Verwijderd
Ik had het nog gezegd he, in zo'n namentopic.

Ik zei eigenlijk maar wat toen.
Oud 19-12-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Twee weken geleden een keer héél hard (en ik lag echt met mn gezicht op de weg gesmakt en niemand kwam even kijken of 't wel me ging) en sindsdien een aantal keer uitgegleden (niet echt echt boem-auw! maar meer ehm, glijdend, waarbij ik mijn fiets altijd wel kan ontwijken) en nog een keer of twee gevallen.
Maar met de fiets dus? Want ik fiets dus sowieso al niet als er sneeuw/ijs ligt, lopend vind ik al een uitdaging genoeg.
Oud 19-12-2010, 00:24
Verwijderd
Waar staat het Glazen Huis nu ook weer?
Oud 19-12-2010, 00:25
Verwijderd
Einto-vú, Einto-vú, Einto-vúúú!!!
Oud 19-12-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Maar met de fiets dus? Want ik fiets dus sowieso al niet als er sneeuw/ijs ligt, lopend vind ik al een uitdaging genoeg.
Met de fiets ja, al glijd ik lopend ook regelmatig uit. Ik vind veel dingen echt te ver om te lopen en ik ben eigenwijs en vergeet steeds dat ik géén mountainbike heb.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten