Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Einto-vú, Einto-vú, Einto-vúúú!!!
<3

Ik ga dit jaar wel even een keertje langs misschien.
Advertentie
Oud 19-12-2010, 00:27
Verwijderd
Anyway, ik ga slapen. Trusten
Oud 19-12-2010, 00:28
Verwijderd
Trusten!

De sneeuw op mijn vensterbank is - ik gok - wel 10 cm!
Oud 19-12-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Einto-vú, Einto-vú, Einto-vúúú!!!
Ahja. Waarom wou je ook alweer zo graag bij het Huis gaan staan, het lijkt me vrij saai, daar een beetje staan kijken en luisteren naar slechte muziek En het is nog koud ook.
Oud 19-12-2010, 00:30
Verwijderd
Slaap lekker Absinthe!
Verwijderd
Zou er weer een flash mob komen?
Verwijderd
Truste, Absie!
Oud 19-12-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ahja. Waarom wou je ook alweer zo graag bij het Huis gaan staan, het lijkt me vrij saai, daar een beetje staan kijken en luisteren naar slechte muziek En het is nog koud ook.
Ahhh, het was zo'n mooi jaar, 2006. Toen woonde ik nog in Utrecht, en toen was het nog in Utrecht, en kon ik elke dag kijken op de Neude.

Het is gewoon gezellig, saamhorigsheidsgevoel, en leuk om die dj's eens in het echt bezig te zien.

En er zijn best vaak ook andere BN'ers binnen. Zo heb ik toevallig twee keer Jan Marijnissen gezien, in Utrecht én in Den Haag! :')
Oud 19-12-2010, 00:31
Verwijderd
Ik heb net ff een wandeling gemaakt en getracht een sneeuwpop te maken maar de sneeuw is te poederig. Met allerlei andere buren, was supergezellig. Alleen mijn handen en voeten zijn wel verstijfd nu
er is hier echt wel zo'n 10 cm gevallen denk ik je kan op sommige plekken niet eens het verschil meer zien tussen straat en stoep!
Oud 19-12-2010, 00:32
Verwijderd
Citaat:
er is hier echt wel zo'n 10 cm gevallen denk ik je kan op sommige plekken niet eens het verschil meer zien tussen straat en stoep!
Hier ook 10 cm idd! ;x
Oud 19-12-2010, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Ahhh, het was zo'n mooi jaar, 2006. Toen woonde ik nog in Utrecht, en toen was het nog in Utrecht, en kon ik elke dag kijken op de Neude.

Het is gewoon gezellig, saamhorigsheidsgevoel, en leuk om die dj's eens in het echt bezig te zien.

En er zijn best vaak ook andere BN'ers binnen. Zo heb ik toevallig twee keer Jan Marijnissen gezien, in Utrecht én in Den Haag! :')
Hoor je buiten veel van de radio-uitzending, of alleen maar geouwehoer en geschreeuw van de mensen?
Oud 19-12-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Zou er weer een flash mob komen?
Oh, dat wil ik nog altijd eens meemaken, lijkt me zo leuk.

Citaat:
Ik heb net ff een wandeling gemaakt en getracht een sneeuwpop te maken maar de sneeuw is te poederig. Met allerlei andere buren, was supergezellig. Alleen mijn handen en voeten zijn wel verstijfd nu
Wat leuk.
Hier ook ja, ik fietste ook niet altijd op het fietspad geloof ik. Ik ben blij dat ik vandaag niet alsnog in de trein naar Duitsland ben gaan zitten, waarschijnlijk was ik dan halverwege blijven steken.
Oud 19-12-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Hoor je buiten veel van de radio-uitzending, of alleen maar geouwehoer en geschreeuw van de mensen?
Weet ik eigenlijk niet eens meer. Je hoort het niet superhard volgens mij, maar je hoort het wel.
Oud 19-12-2010, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Even gevoeld net, idd heel poederig! Het wordt wel steviger overnight, denk ik.

Wat houy ik toch van sneeuw, ondanks de gladheid en kou <3 Het maakt het straatbeeld zoveel mooier en gezelliger, en het idee dat iedereen moeite heeft met zichzelf door de sneeuw te ploeteren is een leuke gedachte. Collectief lijden! Het is zeg maar net zo'n gevoel als dat iedereen op Utrecht CS strandt vanwege uitvallende treinen en iedereen collectief een diepe zucht slaakt. Het heeft gewoon iets moois, die saamhorigheid.
Oud 19-12-2010, 00:41
Verwijderd
Dirty Diana van Michael Jackson is echt een supernummer.
Oud 19-12-2010, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Het heeft gewoon iets moois, die saamhorigheid.
En dan snap je niet wat er leuk is aan het Glazen Huis?
Oud 19-12-2010, 00:46
Verwijderd
Citaat:
En dan snap je niet wat er leuk is aan het Glazen Huis?
Hm, daar heb je een punt Maar die actie vind ik een beetje suf. AIDS, dat is zo 1989.
Oud 19-12-2010, 00:46
Verwijderd
Jochem Meijer is grappig.
Oud 19-12-2010, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Hm, daar heb je een punt Maar die actie vind ik een beetje suf. AIDS, dat is zo 1989.
Ja nou ja, aidsweesjes die geen ouders hebben is heel 2010 hoor, dus waarom een suffe actie? Vind het juist een van de betere.
Oud 19-12-2010, 00:49
Verwijderd
Ik vind het concept dikke onzin, wat het ''goede doel'' ook is. /cynisch.
Oud 19-12-2010, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Jochem Meijer is grappig.
Eindelijk, een medestander!
Oud 19-12-2010, 00:52
Verwijderd
Ellen ten Damme en Katja Schuurman gingen bekken N00dles! Dat krijg je ervan als je het niet volgt!
Oud 19-12-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het concept dikke onzin, wat het ''goede doel'' ook is. /cynisch.
nou nou nou.

Het is toch iets positiefs.
Oud 19-12-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Ja nou ja, aidsweesjes die geen ouders hebben is heel 2010 hoor, dus waarom een suffe actie? Vind het juist een van de betere.
Het is meer een weekje entertainment dan daadwerkelijk iets betekenen voor de wereld. Het is gewoon zinloos, qua goede-doelen-mentaliteit.
Oud 19-12-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Ellen ten Damme en Katja Schuurman gingen bekken N00dles! Dat krijg je ervan als je het niet volgt!
Ik heb het gezien hoor. Ik werd er niet warm of koud van, want Katja is een dwerg en Ellen ten Damme nadert voor mijn gevoel alweer de 60.
Oud 19-12-2010, 00:55
Verwijderd
Citaat:
nou nou nou.

Het is toch iets positiefs.
Ja ach, dat lijkt heel Nederland te vinden maar ik vind goede doelen en hulpacties e.d. in héél veel gevallen nogal hypocriet en/of heb ik grote twijfels bij de effectiviteit. Er zijn uitzonderingen hoor, en er zijn vast mensen die zich écht inzetten voor een betere wereld en resultaat boeken en blah, maar over het algemeen is het in mijn ogen een van de vele creatieve manieren om een slecht geweten af te kopen.
Oud 19-12-2010, 00:57
Verwijderd
Ik ben de cynischheid zelve, maar ik kan over Serious Request niks negatiefs zeggen hoor.

Nauurlijk is het ook vooral entertainment, maar het is ook beter dan helemaal niks doen toch.

Het is gewoon een hele leuke traditie geworden vlak voor de kerst, waarbij een hele hoop mensen bereid zijn geld te geven voor een goed doel. Hoe effectief dat dan is is dan niet eens het belangrijkste.

Veel leuke muziek, Gerard <333 en Coen <3333 en saamhorigheid! Dat lijkt me allemaal sowieso beter dan negatieve zaken!
Oud 19-12-2010, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Ja ach, dat lijkt heel Nederland te vinden maar ik vind goede doelen en hulpacties e.d. in héél veel gevallen nogal hypocriet en/of heb ik grote twijfels bij de effectiviteit. Er zijn uitzonderingen hoor, en er zijn vast mensen die zich écht inzetten voor een betere wereld en resultaat boeken en blah, maar over het algemeen is het in mijn ogen een van de vele creatieve manieren om een slecht geweten af te kopen.
Dat. Als je iets voor de wereld wil betekenen, trek je er een jaar of wat op uit om voor het Rode Kruis op locatie mee te helpen aan de logistieke organisatie van de verspreiding van aidsremmers. Dan ga je niet jezelf laten verhongeren, want daar hebben ze niks aan in Afrika. En dan ga je ook niet zoals Eric Corton op pad met een camera om mensen te interviewen om 'awareness' te creeëren. Het is gewoon niet effectief, niet rendabel. Symbool-goede doelen zijn het.
Oud 19-12-2010, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de cynischheid zelve, maar ik kan over Serious Request niks negatiefs zeggen hoor.

Veel leuke muziek, Gerard <333 en Coen <3333 en saamhorigheid! Dat lijkt me allemaal sowieso beter dan negatieve zaken!
Ja, allemaal leuk en aardig, maar doe dan niet alsof je zoveel doet voor de wereld.
Oud 19-12-2010, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Dat. Als je iets voor de wereld wil betekenen, trek je er een jaar of wat op uit om voor het Rode Kruis op locatie mee te helpen aan de logistieke organisatie van de verspreiding van aidsremmers. Dan ga je niet jezelf laten verhongeren, want daar hebben ze niks aan in Afrika. En dan ga je ook niet zoals Eric Corton op pad met een camera om mensen te interviewen om 'awareness' te creeëren. Het is gewoon niet effectief, niet rendabel. Symbool-goede doelen zijn het.
Mja, ik bekijk het eerlijk gezegd gewoon elk jaar als een leuke televisieweek die elk jaar voor de kerst terugkomt, wat gewoon gezellig is.

Die hele actie daar kan je natuurlijk over discussieren, maar joh, beter iets doen dan niks doen hoor. Het is toch vanuit goede bedoelingen? Daar ga ik niet over zeiken hoor.
Oud 19-12-2010, 01:02
Verwijderd
Ik post hem nog maar eens, over de Facebook-campagne tegen kindermishandeling:

Oud 19-12-2010, 01:03
Verwijderd
Citaat:
+ via de politiek handelsbarrières wegnemen e.d., want in feite houdt de Westerse wereld de derde wereld kunstmatig arm, heel kort door de bocht gesteld, en ook eens ophouden met onze denkbeelden en waarden op te dringen aan andere culturen. (dat laatste heeft verder niks met de AIDS-hulp te maken, maar is wel een van de dingen die me stoort aan veel ''goede doelen.'')
Oud 19-12-2010, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik bekijk het eerlijk gezegd gewoon elk jaar als een leuke televisieweek dat elk jaar voor de kerst terugkomt, wat gewoon gezellig is.

Die hele actie daar kan je natuurlijk over discussieren, maar joh, beter iets doen dan niks doen hoor. Het is toch vanuit goede bedoelingen? Daar ga ik niet over zeiken hoor.
Nee, het is het werk van de duivel die met deze actie het gevoel wil creeëren dat er na deze actie geen goede doelen gesteund meer hoeven te worden, omdat "ik al wat heb gegeven met Serious Request, dus doei collectant!"!!~~~~~11
Oud 19-12-2010, 01:05
Verwijderd
Bovendien heb ik mijn geld deze week al uitgegeven aan drop en bier, en dat is ietsje belangrijker dan de educatie en gezondheid van een aidsweesje. Die lust toch geen drop of bier, dus lekker makkelijk.
Oud 19-12-2010, 01:09
Verwijderd
(Ik besef stiekem ook wel dat dit openlijk beargumenteren waarom de actie nutteloos zou zijn, het goedpraten om NIET te hoeven doneren is, en dat dat net zo hypocriet is als het wél goedpraten van die actie.)
Oud 19-12-2010, 01:15
Verwijderd
Citaat:
(Ik besef stiekem ook wel dat dit openlijk beargumenteren waarom de actie nutteloos zou zijn, het goedpraten om NIET te hoeven doneren is, en dat dat net zo hypocriet is als het wél goedpraten van die actie.)
Waarom zou je moeten doneren dan? Het is toch geen plicht zoals belastingbetalen dat is? En als het een morele plicht is, dan vind ik het een veel zwaarder wegende morele plicht überhaupt eens anders te gaan leven met zijn allen en structureel de ''wereld te verbeteren.''
Ik snap je punt hoor, dat de tegenargumenten net zo hard kunnen worden misbruikt als de argumenten vóór, namelijk om je eigen geweten te sussen, maar daar zit hem ook de crux, het is zó loos om dingen te doen om je geweten te sussen. En om voor mezelf te spreken, ik geef echt uit principe niet aan (dit soort) goede doelen, maar ben wel van plan om mijn (gedeeltelijk) werkend leven levens-verbeterende dingen te doen, omdat ik daar wel in ''geloof'' of zo. En ik kan er helemaal naast zitten, maar dat is dan weer inherent aan het hebben van principes.
/betoog.
Zo, ik moet naar bed. Doei!
Oud 19-12-2010, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Bovendien heb ik mijn geld deze week al uitgegeven aan drop en bier, en dat is ietsje belangrijker dan de educatie en gezondheid van een aidsweesje. Die lust toch geen drop of bier, dus lekker makkelijk.
Zat weesjes die op hun zesde/achtste al alcoholist zijn heur.
Oud 19-12-2010, 01:19
Verwijderd
Ik ben zo'n sukkel.

Ja dat moet even gepost worden.
Oud 19-12-2010, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Zat weesjes die op hun zesde/achtste al alcoholist zijn heur.
Zo'n aidsweesje zou beter moeten weten dan die aandachttrekkerij.
Oud 19-12-2010, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je moeten doneren dan? Het is toch geen plicht zoals belastingbetalen dat is? En als het een morele plicht is, dan vind ik het een veel zwaarder wegende morele plicht überhaupt eens anders te gaan leven met zijn allen en structureel de ''wereld te verbeteren.''
Ik snap je punt hoor, dat de tegenargumenten net zo hard kunnen worden misbruikt als de argumenten vóór, namelijk om je eigen geweten te sussen, maar daar zit hem ook de crux, het is zó loos om dingen te doen om je geweten te sussen. En om voor mezelf te spreken, ik geef echt uit principe niet aan (dit soort) goede doelen, maar ben wel van plan om mijn (gedeeltelijk) werkend leven levens-verbeterende dingen te doen, omdat ik daar wel in ''geloof'' of zo. En ik kan er helemaal naast zitten, maar dat is dan weer inherent aan het hebben van principes.
/betoog.
Zo, ik moet naar bed. Doei!
Het is idd geen plicht.

Wat wil je voor levensverbeterende dingen doen eigenlijk?
Oud 19-12-2010, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo'n sukkel.

Ja dat moet even gepost worden.
Je hebt gedoneerd voor Serious Request?
Oud 19-12-2010, 01:28
Gray-Fox
Gray-Fox is offline
Hallo mensen, ik kan niet slapen
Oud 19-12-2010, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Hallo mensen, ik kan niet slapen
ik ook niet!
Oud 19-12-2010, 01:36
Gray-Fox
Gray-Fox is offline
Citaat:
ik ook niet!
Ik kan heel vaak niet slapen, maar heb er geen problemen mee

Iemand nog iets interessants te vertellen?
Oud 19-12-2010, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou heel graag mijn ervaring die ik over een poos hopelijk heb opgedaan als wetgevings-jurist en of medewerker van de ombudsman doorgeven aan (in oprichting zijnde) instituten in nieuwe democratieën. Daarnaast leef ik zo bewust mogelijk (biologisch e.d., geen onnodige zooi kopen tenzij nodig voor mijn psychologische gezondheid), wil ik een klimaatneutraal huis bouwen en ehh, nog wat van die hippie-dingen.
Edit: en ik geloof ook in de troost van schoonheid dus ehm, een mooie dichtbundel uitgeven help vast óók wel ehm, bepaalde mensen.

En nu ga ik echt slapen, ook al is mijn bed koud!
Ah, kijk, da's wel nobel idd. Een warme nacht toegewenst!
Oud 19-12-2010, 02:06
Verwijderd
ik ga pitten. doeg~
Oud 19-12-2010, 02:30
Elmp
Elmp is offline
doeg
Oud 19-12-2010, 02:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ineens een sterke drang om naar buiten te gaan en stil door de sneeuw te lopen. Iemand zin om met me mee te lopen?
Oud 19-12-2010, 02:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ineens een sterke drang om naar buiten te gaan en stil door de sneeuw te lopen. Iemand zin om met me mee te lopen?
ja hoor ik slaap toch nog niet ;x
Oud 19-12-2010, 02:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kom dan ik heb mijn schoenen al aan hoor!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten