Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net ff een wandeling gemaakt en getracht een sneeuwpop te maken maar de sneeuw is te poederig. Met allerlei andere buren, was supergezellig. Alleen mijn handen en voeten zijn wel verstijfd nu
![]() er is hier echt wel zo'n 10 cm gevallen denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hier ook ja, ik fietste ook niet altijd op het fietspad geloof ik. Ik ben blij dat ik vandaag niet alsnog in de trein naar Duitsland ben gaan zitten, waarschijnlijk was ik dan halverwege blijven steken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat houy ik toch van sneeuw, ondanks de gladheid en kou <3 Het maakt het straatbeeld zoveel mooier en gezelliger, en het idee dat iedereen moeite heeft met zichzelf door de sneeuw te ploeteren is een leuke gedachte. Collectief lijden! Het is zeg maar net zo'n gevoel als dat iedereen op Utrecht CS strandt vanwege uitvallende treinen en iedereen collectief een diepe zucht slaakt. Het heeft gewoon iets moois, die saamhorigheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben de cynischheid zelve, maar ik kan over Serious Request niks negatiefs zeggen hoor.
Nauurlijk is het ook vooral entertainment, maar het is ook beter dan helemaal niks doen toch. Het is gewoon een hele leuke traditie geworden vlak voor de kerst, waarbij een hele hoop mensen bereid zijn geld te geven voor een goed doel. Hoe effectief dat dan is is dan niet eens het belangrijkste. Veel leuke muziek, Gerard <333 en Coen <3333 en saamhorigheid! Dat lijkt me allemaal sowieso beter dan negatieve zaken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die hele actie daar kan je natuurlijk over discussieren, maar joh, beter iets doen dan niks doen hoor. Het is toch vanuit goede bedoelingen? Daar ga ik niet over zeiken hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap je punt hoor, dat de tegenargumenten net zo hard kunnen worden misbruikt als de argumenten vóór, namelijk om je eigen geweten te sussen, maar daar zit hem ook de crux, het is zó loos om dingen te doen om je geweten te sussen. En om voor mezelf te spreken, ik geef echt uit principe niet aan (dit soort) goede doelen, maar ben wel van plan om mijn (gedeeltelijk) werkend leven levens-verbeterende dingen te doen, omdat ik daar wel in ''geloof'' of zo. En ik kan er helemaal naast zitten, maar dat is dan weer inherent aan het hebben van principes. /betoog. Zo, ik moet naar bed. Doei! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat wil je voor levensverbeterende dingen doen eigenlijk? |