Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Hadden jullie ook die spaarpot die met een pincode open moest?

Dit bazending:

[afbeelding]
Ja die had ik.
Advertentie
Oud 20-12-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Ja die had ik.
die wilde ik, maar toen ik er was, was die uit de handel ofzo of ik was te oud of weet ik het, toen kreeg ik een easyblue rekening
Oud 20-12-2010, 14:18
Verwijderd
huhu, je wilde zo'n ding op je 15e ;x
Oud 20-12-2010, 14:19
Verwijderd
I'm enjoying myself zo erg met Serious Request.

Het nummer dat nu is, Martin Solveig feat. Dragonette - Hello, go and check it out!
Oud 20-12-2010, 14:20
Verwijderd
Haha, hij komt nog een keer, wat een bazen zijn het toch
Oud 20-12-2010, 14:22
Verwijderd
Carn ik ga zo naar de slijter voor een fles sterk, heb je voorkeuren?
Oud 20-12-2010, 14:28
Verwijderd
We hebben een hit, *BAM BAM* omdat er fuck you inzit! Fuck you inzit! (8)
Oud 20-12-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Oogbollen in sterk water.
Verwijderd

Kermit-goatse!
Carn
Carn is offline
Citaat:
ow ik was zelf van plan om een fles jäger te gaan halen (of iets wat er op lijkt )
Oud 20-12-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
ow ik was zelf van plan om een fles jäger te gaan halen (of iets wat er op lijkt )
Hm, maar 2 flessen is dan misschien iets te veel van het goede!

Oke: zijn er dingen die je niet drinkt?
Oud 20-12-2010, 14:45
Verwijderd
Zeg, bij een stilzwijgende verlening, mag dan het abonnementsgeld zomaar omhoog gaan? .
Oud 20-12-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Zeg, bij een stilzwijgende verlening, mag dan het abonnementsgeld zomaar omhoog gaan? .
Stilzwijgende verlenging mag volgens mij sowieso niet meer vanaf 2011.
Oud 20-12-2010, 14:47
Verwijderd
Het is trouwens een tijdschrift.
Oud 20-12-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ja. En het is niet ''zomaar,'' het is, tenzij je anders bent overeengekomen, heel normaal.
Oud 20-12-2010, 14:54
Verwijderd
Ach ja, een verhoging van €15,- vind ik nogal veel. Maar het zal wel.
Oud 20-12-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, een verhoging van €15,- vind ik nogal veel. Maar het zal wel.
In principe is er gewoon volstrekte contractsvrijheid in Nederland (tenzij dingen tegen de wet ingaan, of tegen de goede zeden en dat soort dingen) en mogen dat soort dingen dus ''gewoon.'' Het kan natuurlijk best dat er ergens een regel is die zegt dat abonnementsgelden niet met meer dan x % van het oorspronkelijke abonnementsgeld per jaar mogen worden opgehoogd, maar daar ben ik dan niet van op de hoogte. Als je iets hebt getekend waar iets als ''(prijs)wijzigingen voorbehouden'' instond, dan is het sowieso legitiem. Dat ze je niet even attenderen is wel onbehoorlijk though.

Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 15:08.
Oud 20-12-2010, 15:08
Miekje*
Miekje* is offline
Natte koude voeten . Wie gaat er dan ook met zijn sneakers aan in 40 cm sneeuw staan.
Oud 20-12-2010, 15:09
Verwijderd
Ik heb ook geen winterschoenen. In All Stars door de sneeuw, .
Oud 20-12-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
In principe is er gewoon volstrekte contractsvrijheid in Nederland (tenzij dingen tegen de wet ingaan, of tegen de goede zeden en dat soort dingen) en mogen dat soort dingen dus ''gewoon.'' Het kan natuurlijk best dat er ergens een regel is die zegt dat abonnementsgelden niet met meer dan x % van het oorspronkelijke abonnementsgeld per jaar mogen worden opgehoogd, maar daar ben ik dan niet van op de hoogte. Als je iets hebt getekend waar iets als ''(prijs)wijzigingen voorbehouden'' instond, dan is het sowieso legitiem. Dat ze je niet even attenderen is wel onbehoorlijk though.
Duidelijk, .
Oud 20-12-2010, 15:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb ook geen winterschoenen. In All Stars door de sneeuw, .
Ik heb wel gewoon heerlijk warme kisten, hoor. Maar ik was te lui om ze aan te trekken . Dat duurt even, als je ook nog eens je skinny jeans erin wilt stoppen zonder dat het gaat knellen.

Ik heb wel mooie foto's gemaakt .
Oud 20-12-2010, 15:19
Batave
Batave is offline
Ze kijken hier Oprah over een man die vreemd ging met zijn vrouw met mannen.
Oud 20-12-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk, .
Volgens mij mag je het gewoon opzeggen als de voorwaarden wijzigen.
Oud 20-12-2010, 15:53
Verwijderd
Ik ben al bij aflevering 12 van seizoen 1 van How I met your mother gaat snel met die afleveringen van 20 minuten.
Oud 20-12-2010, 16:32
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik ben al bij aflevering 12 van seizoen 1 van How I met your mother gaat snel met die afleveringen van 20 minuten.
Oud 20-12-2010, 16:49
Verwijderd
het is hier netjes gek . Schro ging helemaal over de vloer rollebollen toen ik had gedweild, want daar zat een sterke chloorlucht aan en katten schijnen dat een heerlijk geurtje te vinden.
Oud 20-12-2010, 17:05
Batave
Batave is offline
Gedubbedde tijgerjacht op z@pp: "JONGENS, NIET DE TIJGER AAN HET SCHRIKKEN MAKEN!"
Oud 20-12-2010, 17:11
Rationeel
Rationeel is offline
zo, de boom staat. ik heb duidelijk te weinig kerstballen. en lichtjes
Oud 20-12-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
zo, de boom staat. ik heb duidelijk te weinig kerstballen. en lichtjes
Maar in elk geval genoeg boom!
Oud 20-12-2010, 18:23
Verwijderd
Ik heb wat kerstkaarten over. Wie d'r eentje wil van een pixelnerd moet z'n adres maar PM'en, ik zal er een persoonlijke noot aan toevoegen.

Oh, als je denkt dat dit een sneaky manier is om aan adressen te komen heb je het natuurlijk mis en alle gegevens worden strict persoonlijk gehouden.
Oud 20-12-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wat kerstkaarten over. Wie d'r eentje wil van een pixelnerd moet z'n adres maar PM'en, ik zal er een persoonlijke noot aan toevoegen.

Oh, als je denkt dat dit een sneaky manier is om aan adressen te komen heb je het natuurlijk mis en alle gegevens worden strict persoonlijk gehouden.
Oud 20-12-2010, 18:25
Verwijderd
ik weet mijn adres niet
Oud 20-12-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:

Oeh, stiekem hou ik wel van kerstkaarten krijgen
Oud 20-12-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
ik weet mijn adres niet
Tja eh, het hóeft niet hoor

Anders ga ik wel random kaarten in de bus gooien door m'n homestead heen.
Oud 20-12-2010, 18:32
Batave
Batave is offline
Ik wil er wel eentje
Oud 20-12-2010, 18:33
Verwijderd
ja maar ik wil er een. zoveel creatieve vrienden en maar twee kerstkaarten! En eentje heb ik teruggestuurd ;x van mijn ouders. 'kind, fijne kerst'. 'Jullie ook!' eronder geschreven en weer terug gestuurd ;c
Oud 20-12-2010, 18:34
Verwijderd
Godver. Mijn moeder en zusje raden me streng af om te gaan treinen vanavond, omdat er weer een storm aankomt What to do?
Batave
Batave is offline
Citaat:
ja maar ik wil er een. zoveel creatieve vrienden en maar twee kerstkaarten! En eentje heb ik teruggestuurd ;x van mijn ouders. 'kind, fijne kerst'. 'Jullie ook!' eronder geschreven en weer terug gestuurd ;c
Oh, dat vind ik best wel grappig .
Verwijderd
Citaat:
Godver. Mijn moeder en zusje raden me streng af om te gaan treinen vanavond, omdat er weer een storm aankomt What to do?
KOMEN. Desnoods slaap je nog een extra nachtje hier.
Oud 20-12-2010, 18:35
Verwijderd
En ik heb iets lekkers bij de slijter gekocht voor Carn!
Oud 20-12-2010, 18:35
Verwijderd
Iedereen die er één wilt zal toch heus zijn/haar adres moeten PM'en, slome duikelaars.
Oud 20-12-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
En ik heb iets lekkers bij de slijter gekocht voor Carn!
Ik ook! En hij zelf ook!

Ik kan trouwens nergens iets vinden over storm?
Oud 20-12-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
KOMEN. Desnoods slaap je nog een extra nachtje hier.
Ja, je hebt ook wel gelijk ook. Misschien kom ik wel iets later. Maar hooguit een half uurtje later. Kun je me Sharifs adres even pm'en?
Oud 20-12-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! En hij zelf ook!

Ik kan trouwens nergens iets vinden over storm?
Ik ook niet, en ns.nl geeft nog geen storing aan. Maar men zegt het, bij de AH daarstraks ook al
Oud 20-12-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, je hebt ook wel gelijk ook. Misschien kom ik wel iets later. Maar hooguit een half uurtje later. Kun je me Sharifs adres even pm'en?
Citaat:
Ik ook niet, en ns.nl geeft nog geen storing aan. Maar men zegt het, bij de AH daarstraks ook al
dus je bent erbij? Hoezee. Zal je zo even pm'en, mocht je het niet kunnen vinden bel dan even, dan haal ik je op.
Oud 20-12-2010, 18:43
Verwijderd
Ik heb Dobermann ook gepmd
Oud 20-12-2010, 18:46
Batave
Batave is offline
Ik ook
Oud 20-12-2010, 18:46
Verwijderd
Oud 20-12-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:

Oud 20-12-2010, 18:53
Verwijderd
Ik wil iedereen wel een kerstsms sturen Als jullie denken dat dit een sneaky manier is om aan telefoonnummers te komen heb je het natuurlijk niet mis, maar toch zal ik ze strict persoonlijk houden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten