| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ook echt elke ongeveer hetzelfde posten, compleet zonder verder overlegd te hebben. Mooie dingen zijn dat.
|
|
||
|
Citaat:
je zat ver op de kast. Mooi spel was dat ook ja.Maar met Siorin samenspelen moet mij ook nog even gebeuren ja
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb zo enorm gelachen. Je had alleen zo erg net de verkeerde keuze gemaakt op het einde. Je mocht werkelijk iédereen kiezen behalve haar. ![]() Maar fuck wat was dat spel geniaal.
|
|
||
|
Citaat:
Ja, dat was zo'n mooi spel. Vorig spel ook <3 Bijna jammer dat de geliefden er nu al uit zijn /sentimentalcrap
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Het was wel een anti-climax toen wij eruit gingen, alle spanning was meteen weg. Citaat:
|
|
|
|
Waarom?
Ik heb 2 keer meegespeeld met die ongein en beide keren vond ik het na een dag al te suf voor woorden, waardoor ik geen zin meer had om er nog moeite voor te doen. En als je weinig post ben je al standaard verdacht.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Stille spelers ophangen is gevaarlijk ja
helemaal als je per se een bad guy moet ophangen om te winnen ![]() Ja, het is echt een winspel. De eerste paar keer werd ik echt zenuwachtig, toen ging het langzaam weg en het kwam weer toen ik jou dood wilde hebben en vorig spel toen ik dacht dat ze Queasy gingen ophangen <3
|
|
![]() |
|
|