![]() |
|
Over de NS worden veel verkeerde dingen gezegd.
Om te peilen of dit ook echt is, voer ik dit onderzoek uit. Zouden jullie deze vragenlijst willen invullen? Naar het onderzoek Alvast bedankt! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik interpreteerde het 'defecte treinstel' als een treinstel waar een opklaptafeltje niet meer opklapt of een stoelzitting loszit. Of een licht is stuk, of de airco werkt niet. Dat heb ik weleens meegemaakt. Maar als defect betekent openstaande deuren of geen wielen, dat gebeurt niet.
|
![]() |
||
Citaat:
En de dingen die fizzle-fluffy noemt, dat zijn ook dingen die ik bedoelde... Laatst gewijzigd op 21-12-2010 om 09:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder ook wel eens in een trein gezeten die het halverwege het traject begaf, sta je daar tussen de weilanden ![]() Maar persoonlijk vind ik een kapot opklaptafeltje wel van een heel andere orde dan bv defecte remmen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk dat soort dingen bedoel ik dus... In jouw geval hebben ze dat goed opgelost, stoppen en repareren... Maar dat hoeft niet. Misschien dat iemand wel in zo'n trein gezeten heeft, en dat er niks aan gedaan werd. Persoonlijk heb ik wel eens verhalen gehoord dat als je je voet op een bepaalde plek op de deur zet, dat je dan niet veel kracht hoeft te zetten om de deuren tijdens het rijden open te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel een aantal keren in een defect treinstel gezeten hoor. Inderdaad dat de deuren niet open gingen en we dus eerst naar een ander treinstel moesten om uit te stappen. En midden in de zomer ook een keer een treinstel met een kapotte airco, en nu in de winter eentje met een kapotte verwarming. En vergeet natuurlijk niet het kapotte omroepsysteem en het defecte reisinformatie schermpje.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Onderzoek lezersblad NS Toet0r | 22 | 09-04-2008 18:22 | |
Beleidszaken |
Enquêtes juist wél op DK! Dat is niet meer dan logisch. AJMouse | 27 | 01-10-2004 17:29 | |
De Kantine |
[Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen Verwijderd | 56 | 25-10-2003 09:58 | |
Eten & Drinken |
enquete: snackgedrag, zo klaar FrantiC | 43 | 16-10-2003 16:13 | |
Algemene schoolzaken |
Hulp nodig! Een enquête! (4 vraagjes) Nielzzz | 40 | 31-01-2003 07:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Korte enquete NS....BELANGRIJK!!!! stephanie6 | 34 | 23-03-2002 16:17 |