Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Schatjes, hebben jullie dit pareltje al gezien?
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar volgens mij dus idd vanwege het belastingvoordeel. Dieptriest ja, maarja.
||
Citaat:
Heb ook ooit een hele discussie gehad met een hoge pief. Eerst liep hij te zeuren dat we tig duizenden euro's in de maand weggooiden en toen ik vroeg om 1 broodje (omdat ik nog niet had gegeten die dag) mocht dat niet. En ik mocht niet met 'm in discussie. Fucking flauw. Maarrr, die regel is er (bij ons iig) omdat er vroeger mensen waren die dan expres te veel broodjes gingen afbakken, zodat ze aan het eind van de dag alles konden meenemen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat de AH besluit van te voren al vlees weg te gooien kan inderdaad met belasting te maken hebben, maar het weggeven mag sowieso niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Medeia, ik heb een rechtengerelateerde vraag. Het Europese Hof oordeelde dat Nederland, ondanks het vrije verkeer van goederen binnen de EU, EU-burgers mag blokkeren in coffeeshops. De redenering hierbij is dat het doel van beperken van de overlast het middel rechtvaardigt. Maar moet de Nederlandse staat dan niet eerst aantonen of in ieder geval aannemelijk maken dat de overlast door deze maatregel inderdaad gaat afnemen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat laatste is dan wel weer een valkuil, maar dat is echt een slap excuus. Ik snap niet echt waarom men daar zo principieel over is. Bovendien kun je giften toch aftrekken van de belasting? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de supermarkt hier willen ze nog wel eens gratis voedingswaren meegeven bij de kassa, die die dag (of de dag erna) op moeten. En zo hoort het. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iemand zin om hier Cosmic Jam/Bewilderness/Part Troll te komen kijken? Ik heb drank!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|