Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2010, 19:24
Verwijderd
Niet om je belachelijk te maken hoor Etmakas, mocht dat zo overkomen.
Advertentie
Oud 21-12-2010, 19:28
Verwijderd
Ik krijg honger van lezen over chocola. Om je te steunen zal ik geen mars pakken Etmakas!
Oud 21-12-2010, 19:31
Elmp
Elmp is offline
58 lezers lezen nu dit berichtje
ik word populair
Oud 21-12-2010, 19:41
Verwijderd
Ik kijk nu naar die BN'ers die een week op straat moeten leven, en die gast van New Kids krijgt aan het eind van de dag gewoon alle overgebleven C'est du pain-broodjes gratis mee

Misschien ook maar eens proberen, bedelen om eten
Oud 21-12-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nu naar die BN'ers die een week op straat moeten leven, en die gast van New Kids krijgt aan het eind van de dag gewoon alle overgebleven C'est du pain-broodjes gratis mee

JA echt wtf! Gewoon minstens 50 euro aan broodjes
Oud 21-12-2010, 19:45
Verwijderd
Nou, het viel mee, anderhalf uur vertraging op de heenreis en een uur vertraging op de terugreis. Vandaag 5½ uur in de trein gezeten.
Oud 21-12-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:

Ja, anders worden ze weggegooid, dat is helemaal zonde.
Oud 21-12-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:

Mijn broertje en ik deden dat soort dingen vroeger wel eens
Oud 21-12-2010, 19:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, anders worden ze weggegooid, dat is helemaal zonde.
Dat zou je nog verbazen. Bij de AH werden we verplicht speciaal kerstvlees (a 30 tot 50 euro per stuk, wth) weg te gooien omdat het na kerst over datum zou zijn. En dan niet 1 stuk, maar 2 kratten vol. En weggeven of wat dan ook mocht dus echt niet, dat moest echt weggegooid worden.

Oud 21-12-2010, 19:50
Verwijderd
Schatjes, hebben jullie dit pareltje al gezien?

Citaat:
hallo allemaal,

ik ben een jongen van 14jr.
en ik heb ut gevoel dak op meisjes/jongens val.
hebben meerdere mensen van mijn leeftijd dit?
mijn lul is 17cm lang en miss verlang ik meer nr dingen omda hij lang is.
zijn er meerdere mensen met deze problemen van mijn leeftijd of denk je dat jij dit ook hebt?!
neem dan contact met mij op ofzo.
ik voel me nl aangetrokke door bijde geslachten denk ik..

Oud 21-12-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Dat zou je nog verbazen. Bij de AH werden we verplicht speciaal kerstvlees (a 30 tot 50 euro per stuk, wth) weg te gooien omdat het na kerst over datum zou zijn. En dan niet 1 stuk, maar 2 kratten vol. En weggeven of wat dan ook mocht dus echt niet, dat moest echt weggegooid worden.

Klopt, is op mijn werk ook, schijnen regels voor te zijn dat dat niet mag.
Oud 21-12-2010, 19:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mja, belastingtechnisch handiger als het weggegooid wordt.
Oud 21-12-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Schatjes, hebben jullie dit pareltje al gezien?

Ja Dat soort topics zijn wel goed voor mijn zelfvertrouwen.
Oud 21-12-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Waarom 'mag' dat niet, vanwege de 'kans' op voedselvergiftiging?

Dikke onzin natuurlijk, hoeveel mensen kun je daar wel niet blij mee maken?
Oud 21-12-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ah, is dat het?
Oud 21-12-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:

Ik weet het niet precies, ik weet alleen dat de hele horeca er moeilijk over doet. Maar volgens DP heeft het dus met belastingvoordeel te maken.
Oud 21-12-2010, 20:05
Verwijderd
Die spastische gast in Je zal het maar hebben typt al zijn antwoorden voor de spellingstoets op de computer, met zijn voeten...Kun je het makkelijk gooien op 'typfoutjes'.
Oud 21-12-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Dat zou helemaal dieptriest zijn natuurlijk. Kamervragen svp! En een homp vlees richting het hoofd van Rutte, gewoon, omdat het kan!
Oud 21-12-2010, 20:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Sowieso niet daarom, want het ging om producten die nog goed waren, maar na de kerst (ivm 3 dagen dicht) niet meer.

Maar volgens mij dus idd vanwege het belastingvoordeel. Dieptriest ja, maarja.
Oud 21-12-2010, 20:11
Verwijderd
Hoe heet dat liedje over parachutespringen?
Oud 21-12-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Burzum - Jesus' Tod
Oud 21-12-2010, 20:13
Verwijderd

Oud 21-12-2010, 20:15
Verwijderd
Ik word hier helemaal rustig van terwijl ik niet zo vaak helemaal rustig ben. En al helemaal niet nu.
Oud 21-12-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Kriss Kross - Jump, Jump?
Oud 21-12-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik had hem al! Het is Tuut Tuut Tuut We Springen Parachute van de Gebroeders Ko
Oud 21-12-2010, 20:21
Miekje*
Miekje* is offline
Wat onwijs gaaf!
Oud 21-12-2010, 20:22
Verwijderd
Eigenlijk kijkt Ali B permanent verdrietig.
Oud 21-12-2010, 20:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eigenlijk kijkt Ali B permanent verdrietig.
Ali B is ook om verdrietig van te worden. Hij wordt denk ik verdrietig van al de mensen die verdrietig van hem worden, daarom kijkt 'ie zo verdrietig.
Oud 21-12-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ali B is ook om verdrietig van te worden. Hij wordt denk ik verdrietig van al de mensen die verdrietig van hem worden, daarom kijkt 'ie zo verdrietig.
Racist!
Oud 21-12-2010, 20:25
Verwijderd
Oud 21-12-2010, 20:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Racist!
Natuurlijk. Ik vind Ali B. om verdrietig van te worden en ik ben gelijk een racist. Volkomen logisch.
Oud 21-12-2010, 20:28
Verwijderd
Het was een grapje, maar aangezien je er zo serieus op ingaat heb ik vast een gevoelige snaar geraakt.
Oud 21-12-2010, 20:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het was een grapje, maar aangezien je er zo serieus op ingaat heb ik vast een gevoelige snaar geraakt.
Natuurlijkt maakte je een grapje. Ik ging in op je grap .
Oud 21-12-2010, 21:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Oeioeioei, daar gaan ze mee in de problemen komen, want dat is dus heel erg tegen de regels. Natuurlijk word er door medewerkers wel wat meegesmokkeld (heb ik zelf ook vaak zat gedaan), maar als de baas erachter komt ben je mooi de sjaak.
Heb ook ooit een hele discussie gehad met een hoge pief. Eerst liep hij te zeuren dat we tig duizenden euro's in de maand weggooiden en toen ik vroeg om 1 broodje (omdat ik nog niet had gegeten die dag) mocht dat niet. En ik mocht niet met 'm in discussie. Fucking flauw.

Maarrr, die regel is er (bij ons iig) omdat er vroeger mensen waren die dan expres te veel broodjes gingen afbakken, zodat ze aan het eind van de dag alles konden meenemen.
Oud 21-12-2010, 21:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die kent ze toch niet joh, ouwe lul!
Oud 21-12-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Onder andere. En dan niet met het idee dat het zo ''erg'' zou zijn als een paar mensen ziek worden, maar om niet verantwoordelijk gesteld te kunnen worden. Nog dommer zijn de regels over de vorm en lengte van een komkommer, waardoor alle komkommer die ietwat te krom zijn al worden vernietigd nog voor ze in de winkel hebben kunnen liggen. Veel is overigens vanuit Europa zo geregeld.

En dat de AH besluit van te voren al vlees weg te gooien kan inderdaad met belasting te maken hebben, maar het weggeven mag sowieso niet.
Oud 21-12-2010, 21:26
Verwijderd
Medeia, ik heb een rechtengerelateerde vraag. Het Europese Hof oordeelde dat Nederland, ondanks het vrije verkeer van goederen binnen de EU, EU-burgers mag blokkeren in coffeeshops. De redenering hierbij is dat het doel van beperken van de overlast het middel rechtvaardigt. Maar moet de Nederlandse staat dan niet eerst aantonen of in ieder geval aannemelijk maken dat de overlast door deze maatregel inderdaad gaat afnemen?
Oud 21-12-2010, 21:26
Verwijderd
Helleu.
Oud 21-12-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Medeia, ik heb een rechtengerelateerde vraag. Het Europese Hof oordeelde dat Nederland, ondanks het vrije verkeer van goederen binnen de EU, EU-burgers mag blokkeren in coffeeshops. De redenering hierbij is dat het doel van beperken van de overlast het middel rechtvaardigt. Maar moet de Nederlandse staat dan niet eerst aantonen of in ieder geval aannemelijk maken dat de overlast door deze maatregel inderdaad gaat afnemen?
Hmm, ik heb die zaak niet gevolg. Als het goed is heeft Nederland dat inderdaad aangedragen en is het door het HvJ getoetst. Dat ze 'zomaar' akkoord gaan lijkt me in elk geval onwaarschijnlijk, aangezien ze juist heel vaak lidstaten op de vingers tikken omdat het het vrije verkeer van goederen ongeoorloofd zouden inperken, ze hebben het nogal hoog zitten, over het algemeen. Nou is het HvJ niet altijd even uitvoerig als het op motivatie aankomt, dus het kan dat ze er een beetje langsheen hebben gepraat.
Oud 21-12-2010, 21:42
Verwijderd
Hoi!
Oud 21-12-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Hallo! Wat zijn je plannen voor morgen?
Oud 21-12-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Oeioeioei, daar gaan ze mee in de problemen komen, want dat is dus heel erg tegen de regels. Natuurlijk word er door medewerkers wel wat meegesmokkeld (heb ik zelf ook vaak zat gedaan), maar als de baas erachter komt ben je mooi de sjaak.
Heb ook ooit een hele discussie gehad met een hoge pief. Eerst liep hij te zeuren dat we tig duizenden euro's in de maand weggooiden en toen ik vroeg om 1 broodje (omdat ik nog niet had gegeten die dag) mocht dat niet. En ik mocht niet met 'm in discussie. Fucking flauw.

Maarrr, die regel is er (bij ons iig) omdat er vroeger mensen waren die dan expres te veel broodjes gingen afbakken, zodat ze aan het eind van de dag alles konden meenemen.
Idd flauw.

Dat laatste is dan wel weer een valkuil, maar dat is echt een slap excuus. Ik snap niet echt waarom men daar zo principieel over is. Bovendien kun je giften toch aftrekken van de belasting?
Oud 21-12-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Idd flauw.

Dat laatste is dan wel weer een valkuil, maar dat is echt een slap excuus. Ik snap niet echt waarom men daar zo principieel over is. Bovendien kun je giften toch aftrekken van de belasting?
Omdat, als de Keuringsdienst van Waren die dag langs komt je ernstig de sjaak bent.
Oud 21-12-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik heb die zaak niet gevolg. Als het goed is heeft Nederland dat inderdaad aangedragen en is het door het HvJ getoetst. Dat ze 'zomaar' akkoord gaan lijkt me in elk geval onwaarschijnlijk, aangezien ze juist heel vaak lidstaten op de vingers tikken omdat het het vrije verkeer van goederen ongeoorloofd zouden inperken, ze hebben het nogal hoog zitten, over het algemeen. Nou is het HvJ niet altijd even uitvoerig als het op motivatie aankomt, dus het kan dat ze er een beetje langsheen hebben gepraat.
Ok, maar je weet dus niet hoe ze tot dat vonnis zijn gekomen.
Oud 21-12-2010, 22:04
Verwijderd
<3
Oud 21-12-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Omdat, als de Keuringsdienst van Waren die dag langs komt je ernstig de sjaak bent.
Zoals DP het zei ("omdat het na kerst over datum zou zijn"), lijkt het er meer op dat de horeca gewoon veel te voorzichtig is. Kijk, dat je bedorven vlees (1 dag over datum) weggooit, is logisch, want dan krijg je inderdaad de KvW op je dak. Maar dat je als horecagelegenheid (of winkel) te besodemieterd bent om waren die die dag niet verkocht zijn gratis weg te geven aan mensen of werknemers, dan is er iets goed mis.

Bij de supermarkt hier willen ze nog wel eens gratis voedingswaren meegeven bij de kassa, die die dag (of de dag erna) op moeten. En zo hoort het.
Oud 21-12-2010, 22:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
LIEFDE!!! (Ja, met hoofdletters en uitroeptekens) voor Bill Bailey.

Iemand zin om hier Cosmic Jam/Bewilderness/Part Troll te komen kijken? Ik heb drank!
Oud 21-12-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ok, maar je weet dus niet hoe ze tot dat vonnis zijn gekomen.
Nee, maar als het goed is staat het gewoon online.

Citaat:
Zoals DP het zei ("omdat het na kerst over datum zou zijn"), lijkt het er meer op dat de horeca gewoon veel te voorzichtig is. Kijk, dat je bedorven vlees (1 dag over datum) weggooit, is logisch, want dan krijg je inderdaad de KvW op je dak. Maar dat je als horecagelegenheid (of winkel) te besodemieterd bent om waren die die dag niet verkocht zijn gratis weg te geven aan mensen of werknemers, dan is er iets goed mis.

Bij de supermarkt hier willen ze nog wel eens gratis voedingswaren meegeven bij de kassa, die die dag (of de dag erna) op moeten. En zo hoort het.
Nou, dat officieel ook niet van allerlei regels en de KvW en dergelijke (al wordt het misschien gedeeltelijk gedoogd. Ik weet wel dat een restaurant bijvoorbeeld alles móet weggooien).
Oud 21-12-2010, 22:16
Verwijderd
Er zit een knoop in mijn maag vast, wie haalt hem eruit?
Oud 21-12-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Er zit een knoop in mijn maag vast, wie haalt hem eruit?

Graag gedaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten