Inloggen |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Waar moest jij vandaag om lachen? #2 |
|
Citaat:
NS medewerker: "What's your destiny?"
Toerist: "I'm not sure about that, but if you meant destination then that would be Schiphol" ![]() En dan heb ik wel een kut Amerikaans accent, maar ik zeg niet dat iemand "the wind from the front" krijgt, om maar wat te noemen ![]() |
||||
![]() |
Ik erger me aan Nederlanders die als een Brit of Amerikaan praten om te laten zien hoe goed hun engels is
![]() ![]() OT: Ik moest vandaag lachen om de auto van mijn vader. Hij eet elke ochtend een grasnenbiscuit in de auto, bij wijze van ontbijt. En de ruimte achter de bestuurdersstoel fungeert blijkbaar als prullenmand. Het is een kleurige verzameling wikkels. ![]() |
||||
![]() |
Ik erger me aan Nederlanders die als een Brit of Amerikaan praten om te laten zien hoe goed hun engels is
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Een Duitse homoseksuele ode aan de Papaya...
[filmpje] Kijk vooral naar de hysterische lachbui en daarop volgende dansmoves vanaf 3:20 ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Ik heb de enquete trouwens wel ingevuld maar kon hem niet versturen omdat bij de vraag "Stel u heeft lichte hoofdpijn, wat voor aspirine neemt u dan in?" de optie 'geen enkele' er niet bij staat, en hij het foutrekent als ik die vraag niet beantwoord.
Citaat:
in de inleiding staat dat je dan alsnog de enquete kan maken, je hoeft de niet verplichte velden dan niet in te vullen
Citaat:
Dat kun je wel in de inleiding zetten, maar het programma waarin je je enquete hebt gemaakt accepteert dat niet
![]() Citaat:
ik denk dat jij wat fout doet
![]() ![]() Citaat:
Om wát nog een keer te lezen? De 'insturen' knop? Misschien moet je mijn post nog eens lezen. Het is voor mij niet mogelijk om alle vragen te beantwoorden, omdat jij niet goed over je opties hebt nagedacht. En als je niet bij elke vraag een antwoord hebt aangevinkt, zegt hij 'kan niet insturen, want niet alle vragen zijn beantwoordt'. Als je wil dat mensen je enquete invullen, raad ik je aan om niet mensen die tijd aan jou besteden te gaan beschuldigen voordat je zelf hebt uitgeprobeerd waar ze het over hebben.
![]() ![]() |
||||
![]() |
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn eigen boeken | Demipet660 | Verhalen & Gedichten | 6 | 04-09-2015 06:41 |
Waar moest jij vandaag nou weer om lachen?! #Duizend+2 | Noedelhap | De Kantine | 500 | 19-04-2012 17:46 |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend | Missy | De Kantine | 500 | 03-01-2011 20:13 |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 | Eend | Verhalen & Gedichten | 166 | 20-06-2006 20:32 |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! | OLD DIRTY BASTERD | Muziek | 24 | 25-07-2002 18:04 |
T begin hebbik hier wel es neergezet | Eend | ARTistiek | 48 | 18-05-2002 18:12 |