Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat er ook een fout in het stuk staat dat ik citeerde, waardoor het nogal verwarrend is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er bij de argumentatie ook helemaal niet om of andere landen al dan niet ook een gedoogbeleid hebben, het gaat het HvJ er om dat drugs verboden zijn (punt) en dat ze dús een uitzondering vormen. Dat dat dom is ben ik met je eens, maar dat zijn wel meer vanuit Europa bedachte regels en vonnissen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(terzijde: Portugal kent een gedoogbeleid voor alle drugs, ook harddrugs) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Then again, het HvJ beslist op een heel abstract niveau hè, ze kijkt naar wat er in de EU geldt en past dát toe en heeft onderwijl ook nog wel een eigen mening over drugs en zal het voor het gemak dus over het hoofd zien dat het vreemd is Duitsers en Belgen uit te sluiten van de Nederlandse coffeeshops. Overigens wil het Nederlandse gedoogbeleid in combinatie met het Belgische en/of Duitse gedoogbeleid niet meteen zeggen dat het over de grens brengen mag. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar voor iedere 'actie' zijn gewoonweg weer andere regels. Dat is raar, maar het is ook raar dat het aanvoeren van kilo's wiet naar een coffeeshop illegaal is en het gebruik niet, m.a.w. de hele regelgeving is sowieso al krom. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is dus zelfs expliciet toegestaan kleine hoeveelheden over de grens te nemen (of nou ja, je kan er niet voor worden veroordeeld). Ik weet dus niet waarom die vriendin zo bang was, ze had hoogstens een boete kunnen krijgen. Tenzij ze meteen kilo's wiet meenam natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tja, conclusie blijft: HvJ is een beetje stom. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien heeft het er iets mee te maken dat er geen expliciete toegestane hoeveelheid is, en je dus wel voor iedere hoeveelheid door een zuurpruimagent gearresteerd kan worden op verdenking van drugshandel (ook al zal je dan wel vrijgesproken worden bij een kleine hoeveelheid). |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel je volgens mij dan beter gewoon rechtstreeks aan een goed doel kunt doneren, want volgens mij gaat een deel van de donaties nu ook naar dat huis enzo.
|
een hoop zut, maar Soilwork was wel weer aardig en All That Remains was een strakke metalmachine; ik heb niet zo heel veel meer met 'die stijl' maar verdomme wat kunnen die dudes en dudette spelen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|