Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een maat van me heeft daar een hotel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Wat ik altijd wel mis door het jaar heen zijn pepernoten (en alle nog betere varianten op de klassieke kruidnoot) -- maar gelukkig is er speculaas. Niet hetzelfde, maar soit, een aardig alternatief. |
![]() |
||
Citaat:
Morgenochtend weer kerststol bij 't ontbijt. nomnomnom.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
zo, kerst. Ik heb cadeautjes gehad jongeh!
Zóóó ![]() deze, vind ik awesome ![]() en eh, deze ![]() ![]() een 8 mm camera en projector, van mijn oom. inclusief een paar filmpjes van charlie chaplin enzo. Eens benieuwd of ik dat aan de praat krijg. Er zit ook een groot scherm bij en alles. ![]() en deze van mijn moeder ik voel me een verwend kindje! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kreeg duur douchespul maar dat was eigenlijk nog voor Sinterklaas, omdat mijn moeder de fles die ik eerder had gekregen had ingepikt. ![]() Mehh, de ns geeft niet de juiste dienstregeling aan, nu weet ik niet hoe laat ik moet vertrekken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Middag schatjes, ik ben weer thuis van werk. Heb helemaal niks in huis terwijl ik vanavond een huis vol logé's heb. Goeie planning weer
![]() Gelukkig eten we niet hier en gaan vanavond op stap en morgenochtend zijn de supermarkten weer gewoon om 8 uur open, dus ik kan prima nog morgenochtend een brak ontbijtje fixen ![]() |
![]() |
|
|