Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als de vraag trouwens letterlijk is 'waar zijn botten van gemaakt', kun je ook gewoon opschrijven dat ze niet gemaakt zijn maar ontstaan.
|
Verwijderd
|
Miereneterbotten worden gemaakt door de rode bloedcellichaampjes die in zijn of haar bloedvatenstelsel zitten. Deze "harde werkers" zoals ik ze graag noem maken gebruik van bouwstoffen.
Deze bouwstoffen komen natuurlijk niet op wonderbaarlijke wijzen het lichaam binnen, nee, hiervoor zou de miereneter moeten gaan eten/drinken. Kalk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus Uice, jouw botten bestaan uit boterhammen met pindakaas?
![]() Maar ik heb het nagezocht en ze bestaan uit cichine. Daarom krijg je als klein kind ook van die cichinepilletjes, weet je wel, die eruit zien alsof er kleine stipjes op staan ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus je hocus spocus verhaal over goofy-tanden. Nee. ![]() En hoe komt een miereneter aan zijn zeldzame cichine zonder kliko's? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE] Miereneters halen die cichine uit kliko's die ze opengooien en dan schrapen ze met hun (vergrote) voortanden plastic van de binnenkant van het deksel. Daarom waren een tijdje terug ook al die problemen met miereneters in Mexico
![]() alleen jammer dat ze geen tanden hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Miereneters halen die cichine uit kliko's die ze opengooien en dan schrapen ze met hun (vergrote) voortanden plastic van de binnenkant van het deksel. Daarom waren een tijdje terug ook al die problemen met miereneters in Mexico
![]() alleen jammer dat ze geen tanden hebben ![]() Ik ben benieuwd uit wat voor bron je dat hebt, want dat is dus niet zo. Ze hebben wel tanden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het minder moeite kost zelf het antwoord te vinden dan bronnen die antwoorden van hier ontkrachten. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien staat er op internet wel dat miereneters tanden hebben hoor ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik ebn n iet aan het digitaliseren hooor, ik hou van lezen, maar nu is het toch nog wel nodig op de sites te vertrouwen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://dier-en-natuur.infonu.nl/dier...iereneter.html
Niet om het een of ander, maar hier staat dat ze kleine tandjes hebben. Wikipedia blindelings vertrouwen is natuurlijk niet handig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op Wiki staat het wel juist vermeld:
Xenarthra of Edentata is een cohort, orde of superorde van placentale zoogdieren, die enkel voorkomen in Latijns-Amerika en het zuiden van Noord-Amerika. Tot dit cohort behoren onder andere de gordeldieren, miereneters en luiaards, alsmede verwante uitgestorven dieren als Megatherium en Glyptodon. Alle soorten hebben gemeen dat er tussen de lendenwervels benige gewrichten zitten (de naam betekent letterlijk "vreemde gewrichten"). Dus Wikipedia bevestigt dat de naam niet 'geen tanden' betekent. Wikipedia is best betrouwbaar hoor, mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Xenarthrans were classified in the past together with the pangolins and aardvarks as the order Edentata (meaning toothless, because the members do not have front incisor teeth or molars, or have poorly-developed molars) |
![]() |
|
|