| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben om VIJF UUR VANOCHTEND opgestaan omdat mn rug zat te bokken, en toen heb ik als een soort wijze yogi allerlei capriolen uitgehaald en toen leek het er op dat ik eindelijk fatsoenlijk kon slapen
|
|
|
|
Ik heb met mijn pil zitten kloten, want ik had niet meer, en moest dus aan een strip beginnen die ik had gebruikt om door te slikken (3 fase pil, don't ask) en daarna nog een keer. Toen die op was, ben ik de pil maar gaan halen en zit ik nu lekker in mijn 2e maand
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Zo, mensen, zou ik vandaag dan wél eens een productieve middag gaan hebben? Ik ben zo moe van zes uur werken met vier uur slaap op maar als ik er aan toegeef kom ik mijn bed niet meer uit gok ik zo. En dan krijg ik het niet af en moet ik morgen sann afbellen en dat kan natuurlijk niet. Ennnnn. Jammer dat van te veel koffie je hart zo raar gaat doen, ik moet nodig iets anders vinden om energie te krijgen, iets legaals dat is. /denkt hardop. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||