Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2011, 03:38
Verwijderd
jemig wat raar dat er mensen waren die om half 12 nog gewoon aan het posten waren. ahw

ontopic: ik ben nog steeds zo ziek als de tering maar vond het feestje met mijn collega's heel gezellig. en iedereen leek heel oprecht geinteresseerd in mijn reis naar ierland. en het vuurwerk was mooi, en mensen in de straat waar ik was hadden van die hele leuke ballonnen met een kaarsje eronder die ze dan de lucht in sturen.

en nu ga ik uitzieken
Advertentie
Oud 01-01-2011, 03:39
Verwijderd
EN IEDEReeN EEN GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAaR
Oud 01-01-2011, 04:22
Verwijderd
Citaat:
jemig wat raar dat er mensen waren die om half 12 nog gewoon aan het posten waren. ahw
Niks geen 'ahw', weet je hoeveel moeite het me kostte om 't recht vrij te vechten om vanavond alleen thuis te blijven met mijn tekenprojectje en een fles mysterieuze drank? Véél, dat is hoeveel. Ik heb de afgelopen weken genoeg feestjes gehad, nu is het wel even welletjes. Nieuwjaar of geen Nieuwjaar.
Oud 01-01-2011, 05:33
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar, goeiemorgen en welterusten.
Oud 01-01-2011, 06:09
Carn
Carn is offline
Zo, bedtijd. De leuke en foute horecagelegenheden weer eens gezien en het was dolle pret qua gezelschap en foute dancemoves
Oud 01-01-2011, 09:24
Verwijderd
oei ik ben al wakker.
Oud 01-01-2011, 09:40
Verwijderd
ik heb zin in de frituurhapjes van gisteren
Oud 01-01-2011, 09:44
Verwijderd
Godver, ik heb m;n salaris van december nog steeds niet.
Oud 01-01-2011, 10:33
Verwijderd
Goeiemorgen en gelukkig nieuwjaar.
Oud 01-01-2011, 11:40
Verwijderd
Morning, gelukkig 2011 allemaal.
Oud 01-01-2011, 11:42
Verwijderd
Hoi lieve Sann!
Jij ook een gelukkig 2011 gewenst! Hoe was je feestje?
Oud 01-01-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Hoi lieve Sann!
Jij ook een gelukkig 2011 gewenst! Hoe was je feestje?
Het was gaaf. Bij bas was het gezellig, daarna richting kroeg. Doodsangsten uitgestaan bij Sharif achterop, wat een hufter . Uiteinelijk veilig in de kroeg aangekomen en daar tot een uur of 6 gebleven. Zeer goed feestje, met de barman op de bar gedanst en toen viel ik bijna om, hield me vast aan de kroonluchter, andere barman boos, en toen moest ik weer van de bar af omdat ik te instabiel zou zijn. Gelul natuurlijk

Nu een flinke kater

Hoe was het in tilburg?
Oud 01-01-2011, 11:51
Geel
Geel is offline
Gelukkig nieuwjaar iedereen.
Oud 01-01-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Het was gaaf. Bij bas was het gezellig, daarna richting kroeg. Doodsangsten uitgestaan bij Sharif achterop, wat een hufter . Uiteinelijk veilig in de kroeg aangekomen en daar tot een uur of 6 gebleven. Zeer goed feestje, met de barman op de bar gedanst en toen viel ik bijna om, hield me vast aan de kroonluchter, andere barman boos, en toen moest ik weer van de bar af omdat ik te instabiel zou zijn. Gelul natuurlijk

Nu een flinke kater

Hoe was het in tilburg?
Goed verhaal

in tilburg was het tof Fijne mannen, gaaf gedanst, toch weer bier en champagne gedronken en heel veel sterretjes afgestoken En de kater valt reuze mee, maar ik was ook al om kwart over 4 thuis.
Oud 01-01-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Goed verhaal

in tilburg was het tof Fijne mannen, gaaf gedanst, toch weer bier en champagne gedronken en heel veel sterretjes afgestoken En de kater valt reuze mee, maar ik was ook al om kwart over 4 thuis.
Gaaf en kwart over 4 is netjes inderdaad.
Oud 01-01-2011, 12:00
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

ontopic: ik ben nog steeds zo ziek als de tering maar vond het feestje met mijn collega's heel gezellig. en iedereen leek heel oprecht geinteresseerd in mijn reis naar ierland. en het vuurwerk was mooi, en mensen in de straat waar ik was hadden van die hele leuke ballonnen met een kaarsje eronder die ze dan de lucht in sturen.

en nu ga ik uitzieken
Nou heel aww, ik vind het knap dat je blijkbaar ziek bent als de tering en wel kan feesten. Want als je heel ziek bent, kun je dat dus niet en lig je op de bank met oudjaarsavond.

Mijn vriendje kwam vanochtend pas om negen uur bij me in bed kruipen, lol.
Oud 01-01-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Zeik niet zo joh.
Ik snap niet dat mensen daar over kunnen zeuren. Het is maar een keer per jaar.
Okee en vanavond ga ik wijn drinken, dronken worden, sigaretjes roken en blij zijn.
Vanaf nu ga ik één keer per jaar je gezicht vol poep smeren.
Citaat:
ik heb zin in de frituurhapjes van gisteren
Die zijn nu niet meer zo lekker, denk ik.
Oud 01-01-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Gaaf en kwart over 4 is netjes inderdaad.
Ja, ik had het wel gezien. Twee van onze groep waren al naar huis gegaan voordat we naar de Cul gingen, een ander was ook al naar huis, eentje was stomdronken en steeds kwijt, de tofste had ruzie met z'n vriendin en de laatste werd ingepakt door een lelijk grietje, waar hij 'geen zin in had', maar het toch maar liet gebeuren
En ik had gewoon echt geen zin meer in bier. En bovendien was het een prima avondje geweest
Oud 01-01-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Vanaf nu ga ik één keer per jaar je gezicht vol poep smeren.
Oud 01-01-2011, 12:10
Batave
Batave is offline
Glucklich nieuwjaar.
Oud 01-01-2011, 12:20
Verwijderd
er is vannacht ingebroken in onze gezamelijke burenruimte . Er staat daar alleen oude troep, er werd net gezegd dat ze ws alleen een paar biertjes hebben meegenomen
Oud 01-01-2011, 12:26
Verwijderd
Oud 01-01-2011, 12:51
Verwijderd
Ik heb trouwens weer over een forumer gedroomd. Ik droomde dat Uice belde om me een gelukkig nieuwjaar te wensen en dat ik echt zat van waarom belt hij me in hemelsnaam? En hij bleef maar praten over zijn supergave feest en ik wist niet zo goed hoe ik moest reageren en hij wachtte de hele tijd tot ik enthousiast ging antwoorden en dat kon ik niet echt en toen werd het heel awkward.
Oud 01-01-2011, 12:58
Verwijderd
Oud 01-01-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Nou heel aww, ik vind het knap dat je blijkbaar ziek bent als de tering en wel kan feesten. Want als je heel ziek bent, kun je dat dus niet en lig je op de bank met oudjaarsavond.

Mijn vriendje kwam vanochtend pas om negen uur bij me in bed kruipen, lol.
Gewoon geen alcohol drinken en proberen zo gezellig mogelijk te doen. In het begin ging het even kut, maar na 12 uur ging het steeds beter en werd het ook gezellig omdat iedereen teveel bier op had Dit is mijn laatste week in Nederland en nu heb ik ook even goed afscheid genomen van iedereen. Ik moest er gewoon bij zijn.
Oud 01-01-2011, 13:25
Verwijderd
Je gaat dus definitief naar Ierland?
Oud 01-01-2011, 13:27
Verwijderd
Ierland? Vreemd moment om daarheen te gaan.
Verwijderd
wheezle, ik wil je uitgaansverhalen nog horen. waarom ben je niet online?

@commendatore: nou, definitief weet ik niet. Maar iig minstens een maand en maximaal 9 maanden ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Ierland? Vreemd moment om daarheen te gaan.
timing is altijd mijn sterkste punt geweest.
Verwijderd
Wat ga je daar dan doen? Vakantie houden?
Oud 01-01-2011, 13:30
Verwijderd
Veel optreden, uitgaan en mensen ontmoeten. En bedenken wat voor studie ik volgend jaar wil beginnen.
Oud 01-01-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
wheezle, ik wil je uitgaansverhalen nog horen. waarom ben je niet online?

@commendatore: nou, definitief weet ik niet. Maar iig minstens een maand en maximaal 9 maanden ofzo.
Ik dacht dat je minimaal een jaar wilde gaan?
Oud 01-01-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Veel optreden, uitgaan en mensen ontmoeten. En bedenken wat voor studie ik volgend jaar wil beginnen.
Nou, veel plezier! Waarom ga je daarvoor naar Ierland?
Oud 01-01-2011, 13:33
Verwijderd
nouja, ik wil in september maybe wel weer een studie gaan doen, maar dat zou idd een studie in ierland/engeland/amerika kunnen zijn.
Oud 01-01-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Nou, veel plezier! Waarom ga je daarvoor naar Ierland?
ik voel me nogal kut en die twee weken dat ik in ierland was was ik gelukkig. en van optreden word ik gewoon een andere persoon lijkt wel. ierland is echt een leuk land als je van muziek houdt.
Oud 01-01-2011, 13:36
Verwijderd
zo, thuis. Mmm. Niet geslapen.
Oud 01-01-2011, 13:37
Verwijderd
Klinkt op zich niet als een slecht plan, maar heb je al wel een verblijfplaats? (@CM)
Oud 01-01-2011, 13:37
Verwijderd
Ik heb 5 uur geslapen maar ik voel me best fit
Oud 01-01-2011, 13:38
Verwijderd
ja is allemaal geregold
Oud 01-01-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
zo, thuis. Mmm. Niet geslapen.
er is zo iets in het "notengebouw" kom je ook? begint om 4 uur. of ga je slapen.
Oud 01-01-2011, 13:39
Verwijderd
Mooizo. (@ sann & CM)
Oud 01-01-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
ik voel me nogal kut en die twee weken dat ik in ierland was was ik gelukkig. en van optreden word ik gewoon een andere persoon lijkt wel. ierland is echt een leuk land als je van muziek houdt.
En natuurlijk de bakermat van My Bloody Valentine.
Oud 01-01-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
er is zo iets in het "notengebouw" kom je ook? begint om 4 uur. of ga je slapen.
ik ben niet in breda! scuzi!
Verwijderd
huh wat?
Verwijderd
Citaat:
ik ben niet in breda! scuzi!
nou zeg jammer.
Oud 01-01-2011, 13:41
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Gewoon geen alcohol drinken en proberen zo gezellig mogelijk te doen. In het begin ging het even kut, maar na 12 uur ging het steeds beter en werd het ook gezellig omdat iedereen teveel bier op had Dit is mijn laatste week in Nederland en nu heb ik ook even goed afscheid genomen van iedereen. Ik moest er gewoon bij zijn.
Dat is niet ziek zijn, dat is je niet lekker voelen.
Oud 01-01-2011, 13:41
Signy
Signy is offline
ierland is zo'n leuk en mooi land.
Oud 01-01-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet ziek zijn, dat is je niet lekker voelen.
ik had 38 graden
Oud 01-01-2011, 13:43
Verwijderd
Citaat:
ierland is zo'n leuk en mooi land.
aaaargh. de sarcastische smiley
Oud 01-01-2011, 13:45
Signy
Signy is offline
Citaat:
aaaargh. de sarcastische smiley
zo bedoelde ik het niet!!!!!