| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
altijd als ik iemand sms gaat hij gelijk terugbellen. ik wil helemaal niet bellen. als ik wilde bellen zou ik wel bellen en niet smsen. hoe moeilijk is het om terug te smsen. sms gewoon terug. En dan niet de telefoon één keer laten rinkelen, nee gewoon vier keer proberen
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dat deed vooral pijn omdat ik altijd zo heel erg DENGGGGG neerkwam. Misschien kan mijn beste vriend me gooien als hij wat spieren kweekt. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
al was er ooit een soort. eh. scharrel, nee dat was het niet, maar ongeveer, die wel heel potig was maar die was in haar hart heel zachtaardig. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Mijn moeder smst net dat ik mijn oude baas van de kermis moet bellen of ik daar weer mee kan. Fijn dat ze een toekomst ziet voor me in werk waar ik als een sloofje word behandeld, er geen respect voor me of mijn ideeën of wat dan ook wordt getoond en waar ik me slimmer voel dan de hele kermis wereld en dit niet kan uiten omdat "we wel verder praten als je zelf iets bereikt hebt".
Ja, ik zal hem zo bellen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En brieven zijn heel geweldig! Ik kan dingen in brieven ook makkelijker zeggen dan in een sms of belletje of wat. En het is vooral zo leuk om te krijgen <3 |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken er, mm.. Vier. En ze zijn zelf al allemaal lief en klein, en toch willen ze iemand die liever en kleiner is dan zij. En dan moet het natuurlijk ook nog iemand zijn die én lesbisch is én op allerlei persoonlijke vlakken bij ze past. Het is maar moeilijk vissen in de afwijkende-seksualiteiten-vijver, wat ik je brom.Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
"Die van mij" ( ) is 1.80 ofzo . Ze is wel heel lief. En heel vrouwelijk. En wat betreft het moeilijke vissen: dat zie ik bij haar ook echt helemaal niet Maar dat komt mss wel omdat ze niet zo goed nadenkt of de dame in kwestie goed bij haar past. Maar ze heeft echt het ene vriendinnetje naar het andere. Ik heb echt 'discussies' met haar gehad over waarom zei in hemelsnaam zo makkelijk elke keer weer iemand vond, terwijl ik toen al zo'n 2,5 jaar manloos was .
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde zeggen: ik op een vrouwelijk meisje meisje, maar omg, dat zou echt hel op aarde zijn, ik zou dat gezeik echt niet trekken. Dus ik denk dat ik met je mee doe
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer een soort zelfverzekerd, kalm/rustig ruig. Ik zit even te denken aan een personage of actrice die aan die omschrijving zou voldoen maar ik kan eigenlijk niemand bedenken. Misschien omdat ik niet lesbisch ben.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ging een keer uit met een groepje en het was gewoon bijna ongemakkelijk ze kwamen allemaal uit hetzelfde dorp, iedereen had wel iets met elkaar gehad en toen ik me voorstelde was het bijna van 'aha! nieuw vlees!' maar dat ging mooi niet door.
|
|
![]() |
|
|