Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wil ook een thuiswerkdag.
![]() En mijn moeder belde net dat ze een brief van de DUO had gekregen, en volgensmij sterft ze van nieuwsgierigheid want ze heeft vier keer gevraagd of ze die brief niet mocht openmaken en inscannen omdat het misschien wel belangrijk was. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook een brief van duo gekregen, met mijn studiefinanciering voor 2011, dat die 0 euro is. Allicht. Ik zal ze toch maar even bellen, dat ik niet meer studeer enzo, en dat ik dat in oktober al heb doorgegeven. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ach, de DUO... mijn ex moest zijn prestatiebeurs ofzo terugbetalen omdat hij van een voltijdstudie naar een duale studie overstapte... en toen hij zijn diploma kreeg, kreeg hij het geld weer terug. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Jeetje, nu heb ik al 9 dagen volgepland in fucking april. Gelukkig staan februari en maart nog leeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit weet de beslisvis al over "breda"
hornbach breda hornbach breda zijn de coffeeshops in breda gesloten op zondag Zijn de coffeeshops in breda open op zondag zijn coffeeshops in breda open vandaag? zijn coffeeshops in breda open vandaag? zijn coffeeshops in breda open vandaag? zijn coffeeshops in breda open vandaag? zijn coffeeshops in breda open vandaag? zijn coffeeshops in breda open vandaag? ![]() |
![]() |
|
|