Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Maar liefje, Maria Callas heeft beduidend minder platen verkocht dan Britney Spears. Mogen we hieruit concluderen dat La Spears een betere zangerers is dan Maria Callas?
maar natuurlijk. je snapt me volkomen.
Advertentie
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vrouwen, Noedel. Leer ze kennen.
Oh, ik dacht dat de vader het schreef.
Verwijderd
Citaat:
En Chopin!

Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden
Ik vind het vet

Dat stuk van Chopin is supervet, en als Matthew dat wil gebruiken dan mag dat van mij <3
Oud 10-01-2011, 17:08
Verwijderd
Godver, dat castingbureau laat me nu ook niet meer met rust. Inmiddels heb ik al vijf mailtjes binnen. En die worden gewoon willekeurig verstuurd hoor. Tenminste dat mag ik hopen, want ze zochten een man van rond de 40 met baard.
Oud 10-01-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat kan ook nog ja.

Maar het zijn vaak vrouwen met dit soort gedachten tegenover hun schoondochter en zoon.
Oud 10-01-2011, 17:09
Verwijderd
"Genetische modificatie: het aanbrengen van knip- en plak enzymen."

Kan je dat zo gebruiken als een goede definitie? En dit is de laatste post die ik ga hebben over genetische modificatie, want morgen heb ik er een schoolexamen over en daarna heb ik het waarschijnlijk nooit meer nodig.
Oud 10-01-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vet

Dat stuk van Chopin is supervet, en als Matthew dat wil gebruiken dan mag dat van mij <3
Ik krijg de knoop maar niet doorgehakt, aangaande een final statement
Oud 10-01-2011, 17:11
Carn
Carn is offline
En Undisclosed Desires kon zo een Depeche Mode track zijn!
Oud 10-01-2011, 17:13
Lorelei
Lorelei is offline
Misschien gaat het wel niet om de moeder maar om de vader, die die vriendin ook wel ziet zitten?
Oud 10-01-2011, 17:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Verrek, dat kwam niet eens in me op Ik kreeg er een instant Oedipuscomplex-idee bij, terwijl het van de vader veel logischer is.

Dus, Stefenootje, leer mannen kennen!
Verwijderd
maar point is dat de underground bands vernieuwend zijn en dat andere band dat overnemen (maar commeriëler en acceptabeler maken). En dan krijg je een populaire en (commercieel verandwoord) "vernieuwende" band.
Lorelei
Lorelei is offline
En the happy farmer van schumann had zo een sinterklaasliedje kunnen zijn!
Verwijderd
Ik dacht aan de moeder die die vriendin wel zag zitten
Verwijderd
Citaat:
En the happy farmer van schumann had zo een sinterklaasliedje kunnen zijn!
Oud 10-01-2011, 17:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en ik stond op het punt hem nog een kans te geven en toen heeft hij het verpest door 1 enkele opmerking tegen mijn lieve Danai

Maar hij maakt me wel kwaad, wat een verspilde energie weer!
Lorelei
Lorelei is offline
>_<
Pyro Power
Pyro Power is offline
Sneller posten als het kunnen lezen
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik stond op het punt hem nog een kans te geven en toen heeft hij het verpest door 1 enkele opmerking tegen mijn lieve Danai

Maar hij maakt me wel kwaad, wat een verspilde energie weer!
Wat is dat toch voor typ en waarom haat hij je, vertel me alle details!
Oud 10-01-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Verrek, dat kwam niet eens in me op Ik kreeg er een instant Oedipuscomplex-idee bij, terwijl het van de vader veel logischer is.

Dus, Stefenootje, leer mannen kennen!
Nee, vrouwen hebben vaak een erg innige relatie met hun zoon, en als er dan een ander meiske in de picture komt kunnen ze daar soms niet mee omgaan.

Ik dacht in ieder geval gelijk aan een vrouw. Vind het helemaal niet logisch voor een man eigenlijk. Die denken in de meeste gevallen niet zo.
Oud 10-01-2011, 17:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
maar point is dat de underground bands vernieuwend zijn en dat andere band dat overnemen (maar commeriëler en acceptabeler maken). En dan krijg je een populaire en (commercieel verandwoord) "vernieuwende" band.
Ik zou Can niet underground noemen, want dat waren ze niet, maar het gaat inderdaad vaak zo dat bands die als vernieuwend aangeschreven worden, in feite een stijl die al bestond op een toegankelijker en commercieel succesvoller wijze kopiëren. Dat is verder niet erg, maar ik stoor me eraan als mensen dan beweren dat die muzikanten de grote vernieuwers zijn. Het is in strijd met mijn rechtvaardigheidsgevoel.
Oud 10-01-2011, 17:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
There there en Sail to the moon vind ik leuk. Paranoid Android is ook wel grappig. En 15 Step.
There There ben ik het mee eens, maar Sail To The Moon vind ik totaal niet tot hun beste nummers behoren.

Anyway, Of ze vernieuwend waren of niet boeit me geen flikker. Ik ontdekte het op een jonge leeftijd, het heeft voor mij veel betekend en ik vind het nog steeds goed.
Dat ze elke maand met een gigantisch interview in de Q/Mojo/Uncut/willekeurig ander muziekblad staan en dat er veel mongolen zijn die ernaar luisteren en verder geen andere muziek kennen is jammer, maar heeft verder niks met de muziek zelf te maken.
Ik vind het allang tof dat ze niet, zoals veel bands, album na album precies hetzelfde doen.
Oud 10-01-2011, 17:18
Verwijderd
Oh, en Sonata in F (K.204a) van Scarlatti had in die tijd zomaar een kinderliedje kunnen zijn! Zo vrolijk en kinderlijk klinkt dat.
Verwijderd
Citaat:
Niet mee eens. Underground is niet per definitie vernieuwend. En of iets een commercieel succes wordt heeft ook niet zoveel te maken met "acceptabeler" maar met hoeveel media-exposure je genereert (al dan niet met behulp van een platenmaatschappij).
Uice
Uice is offline
De soundtrack van Norwegian Wood is trouwens van Radioheadmanneke Johnny Greenwood, en bestaat uit zijn eigen muziek en nummers van Can, dus hij weet gelukkig wel hoe en wat.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
CreativeMusic schreef:
Ik bedoel Frank Sinatra heeft zijn muziekstijl en populariteit ook alleen maar te danken aan het feit dat hij naar zwarte artiesten van vroeger luisterde. En die stijl kopiërde hij en hij verkreeg bekendheid omdat hij nou eenmaal "acceptabeler" was in dat tijdperk omdat hij wit was. Shit happens.
Hèh?
Oud 10-01-2011, 17:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
nee, als een 'underground band' opeens doorbreekt en geld in het laatje brengt dan zijn platenmaatschappijen sneller geneigd om soortgelijke bands te tekenen om er ook geld aan te verdienen. Dan lijkt het snel of band B band A imiteert; maar het is eerder het geval dat Band A gewoon wat meer geluk heeft gehad en dat Band B, Band C en Band D pas wat later bekend worden.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is dat toch voor typ en waarom haat hij je, vertel me alle details!
Hij spoort niet jonge hij zal wel weer wat van me moeten, maar dat is dus dikke pech.
Verwijderd
Citaat:
Hij spoort niet jonge hij zal wel weer wat van me moeten, maar dat is dus dikke pech.
Kan je hem niet verwijderen/blokkeren?
Oud 10-01-2011, 17:20
Verwijderd
Maar goed, disussie schmiscussie, ik wentel me in het geluk van dat ik mijn idolen gevonden heb. <333
Was ik maar in de jaren 60 geboren.
Oud 10-01-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Nee, vrouwen hebben vaak een erg innige relatie met hun zoon, en als er dan een ander meiske in de picture komt kunnen ze daar soms niet mee omgaan.

Ik dacht in ieder geval gelijk aan een vrouw. Vind het helemaal niet logisch voor een man eigenlijk. Die denken in de meeste gevallen niet zo.
En 95% van de inzendingen is van een vrouw natuurlijk. Dat gay ass geheimpjes opbiechten aan het internet dmv een collage op een briefkaart is niet echt manly ;x
Oud 10-01-2011, 17:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De soundtrack van Norwegian Wood is trouwens van Radioheadmanneke Johnny Greenwood, en bestaat uit zijn eigen muziek en nummers van Can, dus hij weet gelukkig wel hoe en wat.
De radiohead dudes liegen ook nooit over hun inspiratiebronnen volgens mij. Toen Kid A uitkwam zeiden ze ook steeds dat ze in die tijd veel naar dingen als Autechre hadden geluisterd.

En Johnny Greenwood is tof, met z'n hippe Korg Kaossilator.
Oud 10-01-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
En 95% van de inzendingen is van een vrouw natuurlijk. Dat gay ass geheimpjes opbiechten aan het internet dmv een collage op een briefkaart is niet echt manly ;x
Nee precies, alsof een man zo'n bruidsjurk gaat tekenen ook ;x
Oud 10-01-2011, 17:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
There There ben ik het mee eens, maar Sail To The Moon vind ik totaal niet tot hun beste nummers behoren.
Misschien is het puur nostalgie.

Citaat:
Anyway, Of ze vernieuwend waren of niet boeit me geen flikker.
Nee, dat is ook niet altijd belangrijk.
Citaat:
Ik vind het allang tof dat ze niet, zoals veel bands, album na album precies hetzelfde doen.
Ik vind het wel grappig dat dat nieuwe album van ze te combineren is met OK Computer, als je afwisselend een nummer van het ene en dan van het andere luistert loopt het allemaal in elkaar over als yoghurt in vla, ofzo.
Oud 10-01-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zou Can niet underground noemen, want dat waren ze niet, maar het gaat inderdaad vaak zo dat bands die als vernieuwend aangeschreven worden, in feite een stijl die al bestond op een toegankelijker en commercieel succesvoller wijze kopiëren. Dat is verder niet erg, maar ik stoor me eraan als mensen dan beweren dat die muzikanten de grote vernieuwers zijn. Het is in strijd met mijn rechtvaardigheidsgevoel.
haha. het is ook niet rechtvaardig. het is gewoon ronduit kut.
Oud 10-01-2011, 17:23
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind dat meer mensen mijn schumann-grapje hadden moeten waarderen
Oud 10-01-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Hèh?
ja toch.
Oud 10-01-2011, 17:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee precies, alsof een man zo'n bruidsjurk gaat tekenen ook ;x
Tekenen? Het is toch gewoon een bestaan plaatje. En het is toepasselijk want het gaat over trouwen.

Maar misschien ging ik eerst van een man uit omdat ik de hele tijd naar mannenradioprogramma's luister waarin ze constant praten over foute dingen zoals je schoondochter neuken.
Oud 10-01-2011, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat meer mensen mijn schumann-grapje hadden moeten waarderen

Misschien helpt dit.
Oud 10-01-2011, 17:25
Verwijderd
Ik heb Muse pas ontdekt. Jaja, schande, enz. En ik vind het zeer fijne muziek eigenlijk. Lekker kwelen!
Oud 10-01-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Muse pas ontdekt. Jaja, schande, enz. En ik vind het zeer fijne muziek eigenlijk. Lekker kwelen!
Joh, 's toch helemaal geen schande. Ik "ontdek" geregeld muziek van 30 jaar of ouder.
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Misschien helpt dit.
Hahaahaha, wat een goede grap Dobermann!

Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kan je hem niet verwijderen/blokkeren?
Dat ga ik zo doen, nadat ik hem de tering heb gescholden en hem duidelijk heb gemaakt dat hij zo niet tegen Danai hoeft te praten
Oud 10-01-2011, 17:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Trutje
Verwijderd
ik vind de cure helemaal geweldig
Verwijderd
Nee, maar omdat de meesten hier zelfs alweer uitgekeken zijn op Muse, en ik het pas net ken

Geldt voor een hoop muziek eigenlijk hoor, op de middelbare school had ik niet zoveel met nieuwe muziek ontdekken, dat is pas sinds de laatste jaren dat ik mezelf muzikaal aan het opvoeden ben. ;x
Verwijderd
Citaat:

Oud 10-01-2011, 17:28
Carn
Carn is offline
Zo kan ik het bv slecht hebben dat door het succes van Helmet bands als OLW en Quicksand een beetje in de vergetelheid geraakt zijn. Ah, them early 90s.

Oud 10-01-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
ik vind de cure helemaal geweldig
Oooh gottik hoor!!111

Oud 10-01-2011, 17:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja toch.
Nee.
Oud 10-01-2011, 17:29