| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anno 2011 maakt het mij niet zoveel meer uit of populaire muziek zwart is of wit. De tijd van de slavernij is overigens voorbij. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als je het heel boeiend vind blijft het hangen. Ik weet dan weer niks over populaire/recente dingen.
|
|
|||
|
Citaat:
Voor zover ik weet was dat de muziek die gezongen werd (gospelmuziek dus) om het aanbidden van God toegankelijk te maken voor het volk dat niet kon lezen, even heel simpel gezegd.Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ten tweede: "populair worden"? Ten derde: Alsof we gospel en blues met blanken associeren.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dat er nou enkele debielen waren die dachten dat zij de uitvinders waren van het genre omdat ze nog nooit iets in een reggae-ritme hadden gehoord, en dat beide artiesten 'goede' muziek maakten en daardoor populair werden, heeft daar geen kont mee te maken.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Lenny wel tof trouwens. En verder vind ik eigenlijk alleen Ben nog iets waard, van wat ertussen zit. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
jammer dat ik geen scanner heb gezien ik mijn 'babyfotoboek' weer terug heb. Blijkbaar was het vruchtwater van mijn moeder 'groen', aldus de aantekeningen :\
![]() |
|
|