FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 20:11
Uice
Uice is offline
Ja, door mij, maar het werd genegerd.
Oud 10-01-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn altijd wel geslaagde grappen in 't echt:

1: "Oh, wil je even dit en dat voor me daar neerzetten?"
2: *kijkt heel moeilijk en kreunt een beetje*
1: "Nou even niet zo aanstellen; het is dit keer geen katoen en ik heb m'n zweep thuisgelaten. En nou RAP een beetje!"
2: "..."

Moet die persoon natuurlijk wel een kleurtje hebben. En tegen dat soort grapjes kunnen.
Niets beter dan negergrappen, maar deze is gewoon niet grappig
Oud 10-01-2011, 20:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 't dus wel gezien hoor, je word niet volkomen genegerd.
Oud 10-01-2011, 20:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Niets beter dan negergrappen, maar deze is gewoon niet grappig
Deze wel:

Oud 10-01-2011, 20:18
Verwijderd
Zo, dat gaat hard hier!
Oud 10-01-2011, 20:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee, dat was dus .sann, die begon met dat soort vragen, en toen begon ik de beslisvis te vragen over .sann Het staat allemaal een paar topics terug.
Oud 10-01-2011, 20:23
Verwijderd
ik moest vandaag nog namens klasgenoten aan de beslisvis vragen of ze hun scriptie gingen halen Hij was een beetje twijfelend bij sommige klasgenoten en net bij de klasgenoten waarvan ik verdenk dat ze nog waarde aan die vis hechten ook voorspellende waarde dan he, natuurlijk heeft een vis waarde. Je kan ze toch niet gratis halen! Joh!s
Oud 10-01-2011, 20:24
Verwijderd
Goed topic was dat De plotseling oplaaiende beslisvisgekte. Het doet me denken aan een avond waarop ik, Uice en een gezamenlijke vriend een beetje zaten te chillen, na een hele dag muren verven in zijn nieuwe huis. En tijdens dat chillen deed iemand een stuk schilderstape op z'n gezicht, waardoor het in een rare gezichtsuitdrukking vastgeplakt zat. Toen waren we binnen dertig seconden vervallen in een soort manisch lachende gekken die door het huis renden met stukken tape op ons gezicht. En dat hield zo een uur of anderhalf aan, waarna we tegelijkertijd zoiets hadden van ' okay, nu is het wel klaar' en overgingen tot business as usual. Mooie avond
Oud 10-01-2011, 20:25
Verwijderd
Art mensen, het is zo ver.
Oud 10-01-2011, 20:26
Verwijderd
Ow, en hallo natuurlijk!
Oud 10-01-2011, 20:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Art mensen, het is zo ver.
Whoo, ik ga kijken!
Oud 10-01-2011, 20:28
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens mijn moeder is echt gek . Ze heeft een stofzuiger voor me gekocht omdat ik steeds vergeet onze stofzuiger weer mee naar beneden te nemen . 'Dat heen en weer gesleep! Alsjeblieft!'
Oud 10-01-2011, 20:30
Batave
Batave is offline
Mjah, mjah
Oud 10-01-2011, 20:32
Verwijderd
ik had hier toch drie weekjes terug of zo geschreven dat ik per ongeluk een smsje van een docent had dat voor zijn vrouw was? Nou, ik heb hem blijkbaar ook een sms weten te versturen. Op oud en nieuw. Om kwart over zes in de ochtend. Over. Uh. Dronken gewaas. maar het was eigenlijk voor een vriend met dezelfde voorletter En ik zag hem vandaag lopen en hij zei heel triomfantelijk, 'wraak!' WRAAK. Lud, lud, wraaaak! Hááááaaaa. En ik bood mijn excuses aan maar hij zei dat hij het wel een charmant iets vind, van de nieuwe technologie, dat je dingen verkeerd kan versturen en ontvangen. mailtjes, smsjes. Allemaal onderschepte signalen uit de diepte. Toen zei ik, ja dat is ook zo. En ik vroeg of hij ze ook opschreef, in een boekje. Toen deed hij 'huhuhuhu'
Oud 10-01-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
ik had hier toch drie weekjes terug of zo geschreven dat ik per ongeluk een smsje van een docent had dat voor zijn vrouw was? Nou, ik heb hem blijkbaar ook een sms weten te versturen. Op oud en nieuw. Om kwart over zes in de ochtend. Over. Uh. Dronken gewaas. maar het was eigenlijk voor een vriend met dezelfde voorletter En ik zag hem vandaag lopen en hij zei heel triomfantelijk, 'wraak!' WRAAK. Lud, lud, wraaaak! Hááááaaaa. En ik bood mijn excuses aan maar hij zei dat hij het wel een charmant iets vind, van de nieuwe technologie, dat je dingen verkeerd kan versturen en ontvangen. mailtjes, smsjes. Allemaal onderschepte signalen uit de diepte. Toen zei ik, ja dat is ook zo. En ik vroeg of hij ze ook opschreef, in een boekje. Toen deed hij 'huhuhuhu'
Oud 10-01-2011, 20:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Whut
Oud 10-01-2011, 20:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 10-01-2011, 20:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
verreweg het tofste aan 24 uur met zijn de momenten dat de BN'er alleen is, als Wilfried op de wc is Zo...starend in het niks, haast verveeld of verdwaasd om zich heen kijkend.
Oud 10-01-2011, 20:38
Batave
Batave is offline
Ik werd gerickrolled door een docent vandaag
Oud 10-01-2011, 20:41
Verwijderd
het was een lelijke sms ook, ik heb hem terug gevonden in mijn verzonden berichten. Ik schreef iets van 'hoi knul, iedereen slaapt hier al. Saai joh.Zijn jullie nog wakker? Hoe was de kroeg? kan niet slapen maar er staat hier een interessante boekenkast dus misschien blijf ik lezen tot het ontbijt. Dan laat ik mijn gezicht zien en kruip ik naar huis.verveeldsd. ik ging net schaken tegen mezelf. Ik won! En ik verloor :"( . de kachel tikt. mensen ademen raar als ze slapen. Zullen we maandag whiskey drinken? ik moet eerst naar een arts'

en dan heel veel lelijke spelfouten.

ik stuur ook nog eens HEEL LANGE smsjes. In plaats van 'hoi, 3 uur oke?' Nee, het moeten weer zo nodig minibrieven zijn. Met een verkeerd adres er op.
Oud 10-01-2011, 20:42
Batave
Batave is offline
Citaat:
het was een lelijke sms ook, ik heb hem terug gevonden in mijn verzonden berichten. Ik schreef iets van 'hoi knul, iedereen slaapt hier al. Saai joh.Zijn jullie nog wakker? Hoe was de kroeg? kan niet slapen maar er staat hier een interessante boekenkast dus misschien blijf ik lezen tot het ontbijt. Dan laat ik mijn gezicht zien en kruip ik naar huis.verveeldsd. ik ging net schaken tegen mezelf. Ik won! En ik verloor :"( . de kachel tikt. mensen ademen raar als ze slapen. Zullen we maandag whiskey drinken? ik moet eerst naar een arts'

ik stuur ook nog eens HEEL LANGE smsjes. In plaats van 'hoi, 3 uur oke?' Nee, het moeten weer zo nodig minibrieven zijn. Met een verkeerd adres er op.
:') Het is in ieder geval wel een leuke sms.
Oud 10-01-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:

<33333

Zullen wij eens brieven naar elkaar sturen anders?
Oud 10-01-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
<33333

Zullen wij eens brieven naar elkaar sturen anders?
ja ik schrijf best vaak brieven, want brieven zijn awesome
Oud 10-01-2011, 20:48
Miekje*
Miekje* is offline
Brieven sturen . Dat doe ik eigenlijk alleen nog met mijn vriendin in Canada. Ik zit me zojuist af te vragen waarom.
Oud 10-01-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
ja ik schrijf best vaak brieven, want brieven zijn awesome
Jup, ik doe het zelden maar het is fijn om te doen. PM!!!!!
Oud 10-01-2011, 20:51
Carn
Carn is offline
nieuwe Family Guy
Oud 10-01-2011, 20:52
Lorelei
Lorelei is offline
Uice naamzoek. Weet je nog dat je de herkansingsregel stom vond maar dat je bovendien dacht dat het uberhaupt niet mocht? (Dat je maar tot een 6 mag herkansen en maar 1x) Kijk eens wat de regels zijn voor m'n volgende vak:

Citaat:
2.2 Beoordelingsregeling
De eindbeoordeling van deze cursus wordt samengesteld uit:
- werkgroepopdracht (voorstel) 10%
- werkgroepopdracht (onderzoeksverslag) 20%
- werkgroepopdracht (presentatie) 10%
- 1 schriftelijk tentamen 60%
Alle onderdelen behalve het tentamen kunnen één maal herkanst worden, waarbij de herkansing niet hoger zal kunnen zijn dan een 6,0. Om de cursus met een voldoende af te sluiten moet het gewogen gemiddelde van de deelcijfers minimaal een 5,5 (d.w.z. afgerond een 6) zijn.
Oud 10-01-2011, 21:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice naamzoek. Weet je nog dat je de herkansingsregel stom vond maar dat je bovendien dacht dat het uberhaupt niet mocht? (Dat je maar tot een 6 mag herkansen en maar 1x) Kijk eens wat de regels zijn voor m'n volgende vak:

Oud 10-01-2011, 21:14
Lorelei
Lorelei is offline
Een tentamen van 60% dat gewoon niet herkanst mag worden, wtf is dat nou weer..
Oud 10-01-2011, 21:14
Verwijderd
Citaat:

Dan toch maar liever de Radboud Universiteit Nijmegen.
Oud 10-01-2011, 21:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dan toch maar liever de Radboud Universiteit Nijmegen.
Jeetje zeg, op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om af en toe gewoon eens over m'n universiteit te kunnen klagen zonder meteen te horen dat ik beter ergens anders had kunnen zitten. Ergens anders hébben ze m'n studie niet eens.

Daarnaast heeft de RU nijmegen vast ook wel issues.
Oud 10-01-2011, 21:18
Carn
Carn is offline
Oud 10-01-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Jeetje zeg, op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om af en toe gewoon eens over m'n universiteit te kunnen klagen zonder meteen te horen dat ik beter ergens anders had kunnen zitten. Ergens anders hébben ze m'n studie niet eens.

Daarnaast heeft de RU nijmegen vast ook wel issues.
Ok, ik houd m'n mond wel.
Oud 10-01-2011, 21:21
Verwijderd
het is ook echt supertof geanimeerd rc liefde <3
Oud 10-01-2011, 21:27
Verwijderd

wat een mooi meisje

concentratie egon, concentratie. Doortekenen, doorschrijven, hup, je hebt een deadline.
Oud 10-01-2011, 21:34
Carn
Carn is offline
ze klinkt wat scandinavisch!
Oud 10-01-2011, 21:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mooi meisje, jammer van de dreads. Ze wast d'r haar ook niet omdat ze de zeep zonde van het milieu vind. Eww, hippies.
Oud 10-01-2011, 21:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ze klinkt wat scandinavisch!
Is ze ook.
Oud 10-01-2011, 21:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik moet advies, maar de beslisvis kan me niet helpen.

Ik voel me echt fucking ziek, maar heb morgen om 2 uur een tentamen en nog niet geleerd. Zal ik wakkerblijven en leren en mss instorten, of zal ik nu gaan slapen en 's ochtends vroeg nog wat leren?
Oud 10-01-2011, 21:42
Verwijderd
Slapen, morgen leren.

Er is weinig zo kut als flink doorleren om er vervolgens achter te komen dat je te ziek bent om na te denken op het moment van het tentamen.

Nou ja, er is heel veel net zo of méér kut, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 10-01-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Btw, ik moet advies, maar de beslisvis kan me niet helpen.

Ik voel me echt fucking ziek, maar heb morgen om 2 uur een tentamen en nog niet geleerd. Zal ik wakkerblijven en leren en mss instorten, of zal ik nu gaan slapen en 's ochtends vroeg nog wat leren?
nu leren
Oud 10-01-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

wat een mooi meisje

concentratie egon, concentratie. Doortekenen, doorschrijven, hup, je hebt een deadline.
en rwarw
Oud 10-01-2011, 21:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja?

Het kutte is dat ik dit tentamen echtechtecht moet halen, want het is nog een 2ejaars vak en ik had gepland om heel het weekend eraan te zitten en toen gebeurde ineens alle narigheid en was ik niet thuis. En toen wou ik vandaag gaan leren en was ik ineens ziek en kan ik alleen nog maar 'uuuuuuuuuuuuuuuhhhh' uitbrengen. Ik tril ook helemaal enzo en voel me net een dood vogeltje.

(sorry, ik wil even zielig doen. )
Oud 10-01-2011, 21:46
Verwijderd
aww! *aai*
en nu weer leren
Oud 10-01-2011, 21:48
Verwijderd
Mijn advies is redelijk waardeloos, om eerlijk te zijn. Ik ben een faalstudent.

Oud 10-01-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
ik ben alweer bijna 5 jaar studieloos, dus dan praat ik helemaal crap!
Oud 10-01-2011, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[afbeelding]
Ik ben ook een faalstudent, dus ik luister maar naar jou en niet naar meneer de niet-student.

Weltrusten.
Oud 10-01-2011, 21:53
Verwijderd
welterusten trimm, alvast succes voor morgen!
Oud 10-01-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een faalstudent, dus ik luister maar naar jou en niet naar meneer de niet-student.

Weltrusten.
. Succes.
Oud 10-01-2011, 21:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bedankt schatjes!

Regels voor berichten