| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik moest vandaag nog namens klasgenoten aan de beslisvis vragen of ze hun scriptie gingen halen
Hij was een beetje twijfelend bij sommige klasgenoten en net bij de klasgenoten waarvan ik verdenk dat ze nog waarde aan die vis hechten ook voorspellende waarde dan he, natuurlijk heeft een vis waarde. Je kan ze toch niet gratis halen! Joh!s
|
|
|
|
Verwijderd
|
Goed topic was dat
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik had hier toch drie weekjes terug of zo geschreven dat ik per ongeluk een smsje van een docent had dat voor zijn vrouw was? Nou, ik heb hem blijkbaar ook een sms weten te versturen. Op oud en nieuw. Om kwart over zes in de ochtend. Over. Uh. Dronken gewaas. maar het was eigenlijk voor een vriend met dezelfde voorletter
En ik zag hem vandaag lopen en hij zei heel triomfantelijk, 'wraak!' WRAAK. Lud, lud, wraaaak! Hááááaaaa. En ik bood mijn excuses aan maar hij zei dat hij het wel een charmant iets vind, van de nieuwe technologie, dat je dingen verkeerd kan versturen en ontvangen. mailtjes, smsjes. Allemaal onderschepte signalen uit de diepte. Toen zei ik, ja dat is ook zo. En ik vroeg of hij ze ook opschreef, in een boekje. Toen deed hij 'huhuhuhu'
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
het was een lelijke sms ook, ik heb hem terug gevonden in mijn verzonden berichten. Ik schreef iets van 'hoi knul, iedereen slaapt hier al. Saai joh.Zijn jullie nog wakker? Hoe was de kroeg? kan niet slapen maar er staat hier een interessante boekenkast dus misschien blijf ik lezen tot het ontbijt. Dan laat ik mijn gezicht zien en kruip ik naar huis.verveeldsd. ik ging net schaken tegen mezelf. Ik won! En ik verloor :"( . de kachel tikt. mensen ademen raar als ze slapen. Zullen we maandag whiskey drinken? ik moet eerst naar een arts'
en dan heel veel lelijke spelfouten. ik stuur ook nog eens HEEL LANGE smsjes. In plaats van 'hoi, 3 uur oke?' Nee, het moeten weer zo nodig minibrieven zijn. Met een verkeerd adres er op. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zullen wij eens brieven naar elkaar sturen anders? |
|
|
|
||
|
Uice naamzoek. Weet je nog dat je de herkansingsregel stom vond maar dat je bovendien dacht dat het uberhaupt niet mocht? (Dat je maar tot een 6 mag herkansen en maar 1x) Kijk eens wat de regels zijn voor m'n volgende vak:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Daarnaast heeft de RU nijmegen vast ook wel issues.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Btw, ik moet advies, maar de beslisvis kan me niet helpen.
Ik voel me echt fucking ziek, maar heb morgen om 2 uur een tentamen en nog niet geleerd. Zal ik wakkerblijven en leren en mss instorten, of zal ik nu gaan slapen en 's ochtends vroeg nog wat leren?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ja?
Het kutte is dat ik dit tentamen echtechtecht moet halen, want het is nog een 2ejaars vak en ik had gepland om heel het weekend eraan te zitten en toen gebeurde ineens alle narigheid en was ik niet thuis. En toen wou ik vandaag gaan leren en was ik ineens ziek en kan ik alleen nog maar 'uuuuuuuuuuuuuuuhhhh' uitbrengen. Ik tril ook helemaal enzo en voel me net een dood vogeltje. (sorry, ik wil even zielig doen. )
![]() |
|
|