| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
http://www.digischool.nl/vz/Lesmater...n/panpizza.htm Check de laatste stappen van de werkwijze dan Is digischool een speciaal onderwijs school of zo?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Behalve dan op vakantie, dat we een keer een diepvriespizza in de koekenpan op een campinggasstelletje hadden gebakken, wat best heel prima ging |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Maar om terug te komen op de ovenpizza's, ik noem pizza's alleen ovenpizza's als ik ze bij de supermarkt haal.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
T: met Theodoor <zijnachternaam> - Dag meneer <mijnachternaam>, u spreekt met Pietje van de Nederlandse EnergieMaatschappij, wilt u... T: ...wij hebben geen interesse - ...wilt u honderden euro's per jaar besparen door naar ons over te stappen? T: Nee, we hebben geen interesse - Maar meneer <mijnachternaam>, u wilt géééén honderden euro's per jaar besparen? T: Niet door naar jullie over te stappen, nee. - Hóúdt u soms niet van geld? T (die er geen zin meer in had): Nee, ik hou niet van geld. - Strooit u altíjd geld in het rond? T: Ja, dat doe ik altijd. - Nou dan hoop ik dat ik een keer achter u fiets! T: Je houdt me toch niet bij - *klik* Wat voor telefoonprotocol hébben die mensen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stiekem wil ik nog een keer zeggen 'ik kan nu even niet, ik bel wel terug, geeft u uw nummer maar' en als hij dat niet wil 'huhuhuhu wilt u soms niet gebeld worden door vreemden huhuhuhuhuhu'
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
-Mevrouw, wij hebben berekend dat blabla abonnement beter zou zijn voor u" "Kan ik daar op internet meer informatie over vinden?" -"Nee, u moet nu beslissen" "Dan wil ik het niet" -"Weet u dat zeker?" "Ja" -"Maar mevrouw, u kunt XX per maand besparen" "Ik wil er toch gewoon rustig naar kunnen kijken" -"Dat kan niet" "Nee, dus wil ik het niet" -"U bent een dief van uw eigen portemonnee" "So be it" -"Ja nou ja.. als je zo dom wil zijn dat moet het maar" *klik* wtf?
![]() |
|
|