| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is ook echt dé manier om klanten te werven |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nouja als je telefoonwerk wil doen zijn er genoeg helpdeskbaantjes te vinden toch
dan kun je tenminste nog wat betekenen.Eigenlijk zou ik ook een klachtenbrief moeten sturen want ze spraken Theodoor dus steeds met mijn achternaam aan, maar ik sta in het belmenietregister. Maarja, de moeite. |
|
|
|||
|
Citaat:
en als je niet tegen afwijzing kan, zou ik er niet aan beginnen, want mensen doen echt onaardig tegen je.Citaat:
(hij ging een motor kopen en hij had net een labradorpup gekocht, was hartstikke gezellig )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe oud moet je daar eigenlijk voor zijn? Bij een helpdesk werken lijkt me trouwens weer stom, want ik HAAT dingen die het niet doen. Als iets het niet doet wil ik vooral in een hoekje kruipen en heel hard huilen. En dan gaan allemaal mensen mij bellen met hun problemen met dingen die het niet doen, nee bedankt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hoeft niets te weten van hoe apparaten werken, je moet mensen gewoon door een standaard lijstje werken van opnieuw opstarten, stekkertjes goed aandrukken, achterstallige rekeningen betalen, enzovoort, en daarmee help je 95%. |
|
|
|
|
|
Wugh, ik had per ongeluk een belangrijke mail conversatie gewist. Ik vroeg me al af waarom die man niet terugmailde. Bleek dat zijn reactie bij m'n verwijderde berichten stond
Gelukkig verwijder ik ze niet automatisch definitief.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
Ugh, m'n buik doet zo van *borrelpruttelblurpblorp* en m'n hoofd zit verstopt en ik ben zo moeeee, maar als ik nu ga slapen ben ik vannacht weer ontregeld, maar als ik opblijf kan ik straks niks en ik moet nog leren.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Het vriendje van m'n bff ook en toen gingen we als een 2 man wolfpack een festival onveilig maken. Maar stiekem vind ik 'm mooi van lelijkheid.
![]() |
|
|