| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en dat vectorwerk zou het wel goed doen op een groot canvas ![]() alleen dus al dat zwart aan de randen en de doodskop maakt het iets te grauw voor op de slaapkamer
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Over thee gesproken: Ik ging vanmiddag naar de Simon Levelt om mezelf te trakteren en toen had ik 250gr espresso gekocht en ik wou ook nog thee. Dus die vrouw vroeg hoeveel en ik zei 'ja, hetzelfde als die...' Maar ik vergat even dat thee lichter is dan koffie, dus nu heb ik echt een zak thee van heb ik jou daar. En het is met ananas en kokos, dus wrs krijg ik die voorlopig niet op.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ging shoppen voor een outfit voor het huisfeest van Changshan, maar ik heb alleen maar grote oorbellen gekocht die ik stiekem nog niet eens zo heel fout vind maar gewoon leuk
En verder wilde ik een blonde pruik, maar die waren heel duur of je moest zo'n bob/p (?)-lijnpruik nemen, en die heb ik nu, maar die is eigenlijk meer carnaval dan fout. En ik heb een reuze-zonnebril gekocht omdat ik die zo leuk vond ![]() Oftewel; ik ben nog geen steek verder
|
|
|
||
|
Citaat:
Zo, en nu ga ik iets nuttigs doen mensen! Of in ieder geval doen alsof. Tschuss!
|
|
||
|
Citaat:
Misschien denk ik daarom juist dat hij het is.Hmm, maar de Mol is ook niet iemand waar je blij mee moet zijn. Wat een kutspel, ik kan niet wachten tot vanavond
|
|
||
|
Citaat:
w w w . c o l i n c r a m m . comVectorwerk is idd prima voor groot werk, maar ik prefereer zelf het schilderen boven vectortekenen. Dat cleane stijltje gebruik ik alleen voor stock-illustraties enzo. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() die cowboy vind ik nog wel wat
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
(En nu zeg jij: "Ja maar ik kom uit ROFFA " en dan zeg ik: "Dan hoef je niet te lullen als een mongool!")Citaat:
nou zeg
![]() |
|
|