Advertentie | |
|
![]() |
|
Lieve spelers, nog even een mededeling, al zullen de meesten het wel weten: de ziener en evilziener mogen opvragen op de dagen van de eetronde. Het antwoord krijgen zij zodra de uitslag daarvan is gepost. (Uiteraard geldt dat de tovenaar in de eetronde beschermt en dus ook op tijd zijn bescherming door zal moeten geven).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Mijn intentie met die post waar ik Mutant en VeGs 'verraders' noemde was dit:
Citaat:
En VeGs, om een concreet antwoord op jou vraag te geven. Ik heb impulsief op Mutant gestemd (deels ook omdat want eerste ronde) maar achteraf denk ik dat het wel slim is geweest van mij om op haar te stemmen (aangenomen dat mijn stem op haar wat uithaalt). Dit allemaal niet echt ter verdediging van mezelf, want ik geloof niet dat ik me echt moet verdedigen. En speculeren in de eerste ronde is echt ontzettend leuk. ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() 14urige werk/college-dagen zijn niet goed voor mij zie ik al.. (op 4,5 uur slaap) Ik ga morgen er nog wel even naar kijken en stem nog niet definitief ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
EDIT: Ik vind je wel een idioot dat je Dott zomaar ineens bespringt omdat jij niet kan lezen. En posts weghalen is verdacht, zelfs als je het meldt ![]() Citaat:
![]() ![]() Omdat je zelf wolf bent he ![]() ![]() Goed, random.org zegt 16, Absinthe. Bij deze.
||
Citaat:
![]() Nouja, bij gebrek aan beter toch maar een random dan: 8: Michelangelo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je hebt gelijk ik heb al 2x gefaald met lezen. In my defence ik ben wel fucking moe vandaag door te weinig slaap en te lange dag maargoed dan moet ik ook maar niet dit spel spelen, had ik beter morgen kunnen doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat geel verrader is. Zo stom zal hij toch wel niet zijn. Mijn stem blijft voorlopig op geel. En jee jongens wat gaan jullie hard!
Edit: Het is natuurlijk wel ontzettend makkelijk om op geel te gaan staan omdat hij een ''stomme'' opmerking maakt. Ik ga nog even nadenken ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 08:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, wat een speculaassies weer. Het is de eerste ronde, en eigenlijk vind ik niemand écht verdacht, gewoon omdat ik niet denk dat een van de spelers die tot nu toe als verdachte is genoemd dom genoeg is om in de eerste ronde zichzelf al weg te geven. Maar random.org is ook weer zowat, want gelijkspel, daar voel ik weinig voor, dus dat wil ik voorkomen. Er moeten nog veel mensen stemmen, dus het laatste woord is nog lang niet gezegd, maar ik stem op Geel om de kans op een gelijkspel te verkleinen en om niet random te gaan. Als het nodig is omdat een ander toch nog veel stemmen krijgt, wil ik mijn stem wel veranderen, maar ik geef hem nu door.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik wil er zelf niet uitliggen en ik wil gelijkspel voorkomen + ik vind je actie verdacht, dus ik stem op jou. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31282854 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat een loze opmerking is dit zeg. Doe er zelf dan wat aan en vergooi je stem dan niet naar een eenstemmer. *noteert* |
![]() |
|
@Etmakas: Nee, ik denk niet dat hij verrader is, maar een deel wel en ik hoop dat ze geen gelijk hebben. En dat verstandig stemmen slaat meer op 'als je denkt dat hij verrader is, stem dan wat anders.'
@MichaelAngelo: Wat zit je nou te huilen. Ik schaap tenminste niet mee als een idioot om een enkele opmerking die niks zegt. Ik zal jou ook eens noteren, met je conclusies. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zelf doe je er niks aan? Wat een bullshit sla je dan uit. En als je eens goed leest zie je dat ik niet stem vanwege die opmerking. Want die neem ik niet serieus, maar vanwege info. Als ik net als jij ook op 1 persoon ga staan krijgen we nooit info natuurlijk. Maar misschien vind jij dat wel een goed plan zodat de bad guys hun gang kunnen gaan? Dus ik schaap niet maar wil voor info zorgen in tegenstelling tot jou. Misschien wil je een opfriscursus wat het woord ''schapen'' in een weerwolfspel betekent? Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 13:55. |
![]() |
||
Citaat:
Ik stem niet op iemand anders, omdat ik daar geen reden voor heb (anders dan Geel redden, waarvan ik geloof dat hij onschuldig is, en anders de leerling redden). Ik vind Mutant, waar nu bijna evenveel stemmen voor zijn niet verdacht - het is dan ook pas de eerste ronde - en ik wil geen gelijkspel uitlokken. Mijn stem naar Mutant wisselen zou verdacht zijn, want dan is er kans op gelijkspel, mijn stem naar Geel wisselen sta ik niet achter en mijn stem naar iemand anders wisselen is zinloos. Als iedereen Geel er per se uit wil hebben, dikke prima, maar als hij eruit gaat en hij blijkt verrader (wat de speculaties zijn), dan is dat toch weer dikke kak. Ik vraag me af of je niet zelf aan de slechte kant staat en onder het mom 'info' onze leerling wilt verpesten. Ik zeg toch ook niet dat je schaapt, ik beschuldig niemand van schapen, ik zeg alleen dat ik dat niet doe ![]() En jij wil mij een opfriscursus geven? Really? @Dott: Na die opmerking geloof ik ook niet zo meer dat hij nieuw is (hij doet me ergens wel aan (een combinatie van?) Wammus/Archont denken). Maar de IP check was ok, dus het zal wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu geef je weer een tegenaanval die nergens op slaat. Ik stem niet op Geel en mijn stem op Mutant is niet door haar quote over een houten been maar om info te krijgen uit de stemlijstjes en dat krijg je niet door zomaar op 1 persoon te stemmen. Dat snap je zelf ook wel. Je beweerde namelijk dat ik als een ''idioot loop te schapen''. En nu weer van niet? Dus blijkbaar weet je niet precies wat schapen is als je denkt dat ik ''schaap'' op Mutant. Ik heb er een reden voor en dat is info uit stemlijstjes, dat is een andere reden dan de mensen die nu wel op Mutant stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
Vat het toch niet zo persoonlijk op man, ik zeg toch ook niet dat het allemaal jouw schuld is. En ik beweerde dat IK niet als een idioot aan het schapen was. Zie bovenstaande opmerking.
||
Citaat:
![]() ![]() O, nu ben ik die quote vergeten te selecteren, maar wat LP zei: Als jullie denken dat ik de verrader ben, dan zou ik niet op mij gaan stemmen. Maar in de eerste ronde weet je natuurlijk helemaal niets, dus ik vind het begrijpelijk dat jullie op mij stemmen. Maar doe het dus niet omdat jullie denken dat ik verrader ben. Mijn waarschijnlijk laatste gedachtes: Mechelangelo is een dorpeling, denk ik. Hij speelt het spel te oprecht om een badguy te zijn. Mutant verdenk ik - zover het kan - wel van een badguy zijn. Haar reactie op mij dat ze zichzelf niet verdedigt (o.a.) omdat in de eerste hangronde niemand iets weet, ruikt niet goed. Verder zou het kunnen zijn dat LP zichzelf probeert in te dekken door mij te beschermen. Dit vind ik zeer onwaarschijnlijk, maar ja, gedachtenkronkels en zo.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb zelf 8 verschillende typ stijlen, en ik kan zo wisselen als ik wil. Ik kan van veel comma's en lange zinnen, naar korte zinnen of zinnen met veel punten ertussen typen. Ik bedoel ik typ op onzin en de kantine, zelfs anders dan ik dat op liefde en relatie doe... om maar wat te noemen.
|||
Citaat:
Mutant kan ik niet peilen, want ik weet niet hoe ze speelt. Meestal vind ik jezelf niet verdedigen eerder teken van wolf zijn, omdat dan de aandacht niet sterker op je gericht wordt. Maar ook een dorpeling kan daar gebruik van maken. Momenteel steekt er niemand bovenuit. Op Geel stemmen: 6 stemmen tegen 3 > geeft later in het spel weinig info, want wolven vallen weg. Op Mutant stemmen: 5 tegen 4 > grote kans op gelijkspel. Is een van beiden een badguy, werken we de wolven in de hand. Op een willekeurige andere speler stemmen, zonder stem: nog meer loze random stemmen. Dus momenteel neig ik er nog het meest naar om op iemand te stemmen die al een stem heeft, in de hoop dat het misschien ooit een beetje informatie geeft. En dan neig ik nog het meest naar Dott. Niet omdat ze verdacht overkomt, maar omdat, als Geel toch gelijk heeft, zij dan wolf zou moeten zijn. Het is de enige theorie die ik momenteel zie die naar een wolf leidt, ook al acht ik de kans heel klein. De enigen die verder nog interessant zijn om in de gaten te houden zijn Etmakas en, toch, Mutant. Gezien het stemverloop is het een interessant moment om als wolf bij Geel te gaan staan (zolang Geel geen wolf is), aangezien daar al een meerderheid is. Maar voor beiden zijn de redenen wel legitiem (gelijkspel voorkomen / eigenbelang), dus het is meer een puntje om te onthouden voor later. Maar Michelangelo, je hebt nu een grote mond dat mensen goed moeten stemmen. Maar zo makkelijk is dat momenteel niet. Niet nu meer dan de helft veilig bij losse spelers staan. Of wil je gelijkspel uitlokken? Citaat:
![]() Ik ga momenteel toch op Dott stemmen. |
![]() |
|
De wolven in de kaart spelen? en waarom dan wel?
Dat ik het denk wil niet zeggen dat het zo is, en LP denkt ook zoiets waarom speel ik de wolven dan in de kaart en zij niet? Werkelijk ik snap niks van die logica, maar goed ![]()
|
Archont heeft een nogal notoire reputatie en als hij niet aan je kant staat kan je hem het beste zo snel mogelijk ophangen of eten afhankelijk van je positie. Als hij dus een dorpeling is doet het hem weinig goed aangezien de wolven dan als eerste achter hem aan gaan, zie vorig spel.
||
Citaat:
Maar los van het feit dat ik het niet zo geloof... Als ik zou denken dat iemand met een UC speelt, zou ik niet geneigd zijn dat op te brengen tot ik die persoon van wolfzijn verdenk. Tot die tijd: laat maar mooi. Er is meestal een reden waarom iemand met een UC speelt, bijvoorbeeld omdat hij/zij vaak snel gegeten wordt door de wolven omdat het een goeie speler is. Dus zolang ik die persoon niet als wolf zie, ga ik hem niet op een presenteerblaadje aanbieden aan de wolven door dat bekend te maken in het topic. Maar op jou stemmen is iets interessanter gezien alle verdachtmakingen van Geel. En dan vooral het feit dat iedereen alsnog mee gaat op zijn verrader-verdachte, en niet op zijn wolf-verdachte. Want dat doet niet alleen hij, maar ook Michelangelo zelf, en Sherlock. Edit: Wat Batave zegt. En ik snap eerlijk gezegd niet, dat je dat zelf niet inziet. Edit 2: Moet daar overigens wel aan toevoegen dat dit eerder een verradersactie is dan een wolvenactie. Zowel voor jou als voor LP. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarderingstopic. Verwijderd | 500 | 06-05-2013 13:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86 Geel | 500 | 17-06-2011 18:21 | |