Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
De stemlijstjes waren ongelijk, dus dan staan onder eentje 7 en een andere 6. Dat betekent dat er óf 1 onder de ene staat en 3 onder geheel andere mensen óf er staan er 2 onder het 7-lijstje en 1 onder het 6-lijstje, al is dat minder aannemelijk.
|
Mensen toch... moet dat nou?
En het gaat hier om de reden dat ik switchte van Geel naar Dott, nou dat was voor hangronde 1 en toen was ik nog gewoon leerling. Jammer dat ik me niet kon verdedigen maar ik heb toch een leuke dag gehad... ![]() In ieder geval succes wolfjes! ;P
|
Haha, altijd leuk om te zien als de wolven zichzelf in de vingers snijden.
Maar waarom mr mark? De groene blokjes staan bij de ene ronde in het minderheidsrijtje en bij de andere ronde in het meerderheidsrijtje geloof ik. In het meerderheidsrijtje zijn ze groen.
|
Verwijderd
|
Oke in dit spel kun je daar dus niet vanuit gaan batave.
Ik vind je lijstje ook niet handig want er staat niet bij op wie die mensen gestemd hebben(ja en ik weet wel dat je dat na kan gaan maar toch) Laten we kijken naar het stemlijstje van hangronde 1. Michelangelo ging eruit. Dit waren de stemmen op dott: Dott. Röps VeGs Mr.Mark Geel Twinkebel Queasy Aannemen dat michelangelo wel op dott heeft gestemd uit lijfsbehoud heeft dott 7 stemmen. Dott zou er dus inprincipe uit moeten gaan. Je krijgt dan nog te maken met de verrader. Die staat zeer waarschijnlijk onder dott en heeft daar uiteindelijk niet op gestemd. Dan heb je dus 6 stemmen voor dott. Dat zijn alsnog 2 stemmen teveel. Dat zou betekenen dat er 2 wolven onder dott staan. Als michelangelo níet op dott heeft gestemd dan is er alsnog 1 stem te veel wat betekent dat er 1 wolf onder dott staat. Ik ga uit van 2 wolven. Geliefden spelen hier nog niet mee dus. Dit is het laatste actuele stemlijstje van hangronde 2. (verbeter me als ik het fout heb ![]() Geel Mr. Mark VeGs Furby Feeder Batave Sweetsmile Sherlock Queasy Etmakas Dingaantouwtje Absinthe Bright Blue LP Mr. Mark Rops Dott Queasy Geel Daboman Mutant Twinkebel VeGs Repelsteel De wolven kunnen eigenlijk overal staan. Want de verrader hoef maar gezegd te hebben op Mark te stemmen en ondertussen gewoon op geel te gaan staan. Dan is het dus al gelijkspel. Rops en twinkebel stonden onder het lijstje van dott en staan nu ook weer onder mr. mark. Rops verdenk ik eigenlijk nóg niet. Met dit laatste lijstje kunnen we bizar weinig want er is echt mee gesjoemeld. De wolven kunnen óveral staan. Maar omdat twinkebel onder dott stond en onder mr mark neig ik voor twinkebel te kiezen. Toch heb ik nog weinig van hem gehoord. Wat ik wel jammer vind. Verder verdenk ik etmakas, VeGs. Hier heb ik nog geen argumenten voor. Dit komt nog wel. Onderbuik gevoelens. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() er kan deze laatste ronde heel veel gebeurd zijn, ik vind het maar lastig om er iets uit te kunnen destilleren ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Haha, faalwolven
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En nog een dingske over Geel: ik vond hem niet zo sterk in zijn discussie met Sherlock. Citaat:
Citaat:
Oh, en Batave (of wie dan ook - dat had ik willen selecteren, maar ik was het vergeten) had nog ergens gepost dat Geel en Queasy, of ze nou goed of slecht zijn, toch een gevaar zijn. Ik vind Geel niet echt een gevaar, omdat hij in mijn ogen vooral veel mensen aanvalt, en dan verliezen zijn aanvallen ook een beetje aan kracht, tenzij hij met heel sterkte argumenten komt. (Van twee iemanden zeggen dat je ze verdacht vindt, maakt nog indruk, maar na de vijfde keer wordt het zoiets van: haha, hebben we hem weer met zijn theorieën!) Maar Queasy - ik vind dat ze heel raar speelt. En dan ben ik het met Absinthe eens dat 'jamaar ze speelt altijd dom' haar helemaal niet vrijpleit. Als ik mijn post zo teruglees, is het best een... gevoelsmatige post. Zonder echt hard bewijs voor wat dan ook. Maar ja, het is dan ook eetronde: de wolven zijn aan de beurt (misschien moesten ze nu maar hun verrader doodmaken, ze zijn toch al zo lekker op dreef! huhu) en ik wilde gewoon even een Etmakas-lichtje laten schijnen op de hele zaak en zo. Wat mij opviel. En er viel me wel meer op, maar daar ga ik diep over nadenken en posten in de hangronde. En nog een dingetje: schrijf toch alsje, alsje, alsjeblieft Geel met een hoofdletter als je de forumer bedoelt! Ik lees het elke keer als het met een kleine letter is niet als nick, maar als kleur, en dat is best wel irritant ![]() Laatst gewijzigd op 22-01-2011 om 12:32. |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() --- Ik heb het in deze post al gezegd, maar nog een keer. Mijn verdachten waren/zijn: Dott, Mutant, VeGs, Michelangelo, en Mr.Mark. Twee daarvan waren badguys. Ik wil niet zeggen dat ik daarom per se een dorpeling ben of dat daarom per se al mijn theorieën waar zijn. Ik wil alleen zeggen dat al die theorieën oprecht waren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Zo, ik had Geel nog beloofd om op zijn theorie te reageren:
Allereerst is deze post niet direct aan mij gericht is, dus zie ik niet in waarom ik er op móet reageren. Of waarom ik dat vergeten zou zijn. Daar komt bij, ik héb op deze theorie gereageerd, namelijk in de lange post er boven. Of beter gezegd, ik ben het met Geel eens dat dit een mogelijkheid is. Citaat:
![]() En nee, als Dott wolf is en ik verrader, was ik niet zo stom geweest om als tweede bij haar te gaan staan... Je weet dat mensen kunnen gaan schapen. Ik vind dus nog steeds Queasy eerder passen in de rol van verrader, omdat zij met haar stem ná de uitslag kwam. Citaat:
Maar waarom ik je niet vertrouw: 1. Een (in mijn ogen) vergezochte theorie nav een geintje van mij en Mutant naar Dott: Dott is eens wolf en wij zijn verrader(s). 2. Toch stem je op je verrader-verdachte en niet op je wolf-verdachte. Reden: niet goed nagedacht en op eerste intuitie af gegaan. Sorry, maar zo'n sterke uitleg is dat niet. 3. Als je hier door mij op gewezen wordt, en meerdere spelers om die reden op je stemmen, switch je pas (onder druk?) naar Dott, je wolf-verdachte. 4. Tegelijkertijd roep je op Michelangelo er uit te stemmen. Waarom niet direct op hem stemmen, of oproepen om Dott te stemmen. 5. Als Michelangelo er uit gaat, roep je trots 'dat je wel wist dat er iets niet klopte bij hem' maar je hebt niet op hem gestemd. Ook nu Mr.Mark er uit gaat, roep je dat je 'oprecht bent' want er zijn twee evil-guys uit. Maar Mr.Mark is er uit gegaan vanwege iets wat hij deed als leerling zijnde. Hij heeft nauwelijks tijd gehad om 'evil' te zijn. 6. Ook noem je Mutant als verrader, terwijl zij dat niet kan zijn aan de hand van je theorien. 7. Deze ronde heb je vergeten(?) te stemmen. Maar je zei gister om half 3 al op Mr.Mark te stemmen. Waarom heb je toen dan je stem niet door gegeven? Je hebt tussen half 3 en 6 namelijk voldoende tijd gehad om te stemmen. Maar daardoor maak je wel mooi iedereen onder jou verdacht. Kijk, Geel, als je geen verrader of wolf bent, dan moet je toch toegeven dat je op zijn minst vreemd speelt? Of beter gezegd, ik snap je gewoon niet. Ik ken je als een meer logisch redenerende speler. En geen fouten maken als Mutant verrader noemen als dat niet kan (tenminste, in die theorie van jou). Ik moet eerlijk toegeven dat ik misschien een kleine bias tegen je heb, omdat je me direct al beschuldigd van verraderschap, vanwege een onschuldig grapje naar Dott. En je blijft ook Mutant continu verdacht maken, terwijl ik háár totaal niet verdenk. Zo, dat was Geel. Sorry voor de lange post, jongen, maar je wilde zelf dat ik reageerde. ![]() En nu ga ik mijn stokbrood er uit halen, dus de rest kom zo meteen wel. Edit: en laat het nu alsjeblieft niet zo zijn dat we gewoon allebei onschuldig zijn en de wolven gewoon lekker in hun klauwtjes aan het lachen zijn. -_-'' Edot2: Mutant is een zij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En daardoor misschien geneigd ben alles wat Geel doet/zegt in zijn nadeel te interpreteren. |
![]() |
||||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En die post waarvan ik zei dat ik het verdacht vond kan prima een post geweest zijn om de wolven te laten weten dat hij de evilziener was. Zo van 'ik weet hoe jullie je gedragen'. Ja, dat wist hij natuurlijk (nog) niet, maar daar kon hij wel achterkomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dat, en die gigantische discussie met sherlock, zitten me niet helemaal lekker. |
![]() |
||
VeGs zei:
Citaat:
Vorder = macht = kennis = informatie = verrader. /para
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Maar oke, ik snap nu wel enigzins hoe je er bij komt. En ik heb even teruggelezen, en je hebt inderdaad gelijk wat betreft het switchen: Dott had op dat moment meer stemmen, dus las je uit lijfsbehoud switcht was Dott inderdaad logischer dan Michelangelo, excuus. ![]() Citaat:
Dus ik zou zeggen dat ofwel Dott wolf is, ofwel dat Mutant niet zuiver is, maar niet allebéi tegelijkertijd. En ik dacht dat je ze beiden tegelijk verdacht, en niet de één of de ander. Of vat ik het nu verkeerd op? Citaat:
- Er staat iets wolverigs onder Geel (in ieder geval iets wolverigs meer dan onder Mr.Mark) - Geliefden/verrader hebben lopen klooien - Geel liegt En wat van die laatste discussie zit je niet lekker? Verdenk je één van hen, of denk je dat het expres gedaan is? |
![]() |
|
Het kan toch ook gewoon gelijkspel zijn geweest? Want volgens het lijstje staat het 7-6, als je mijn stem meetelt. Tel je mijn stem niet mee (en ik zou het niet doen, want ik heb echt niet gestemd) dan staat het toch 6-6?
Maar dan, waar ga je heen met de wolven? Als er geen geliefden in het spel zouden zitten dan zou ik denken dat er 2 wolven onder mij stonden en 2 onder Mr.Mark. Maar de aanwezigheid van de geliefden maakt alles een stuk onduidelijker. En over hangronde 1: Dott 6. Röps 20. VeGs 22. Mr.Mark 23. Geel 25. Twinkebel + Queasy (zegt ze) Michelangelo 15. Daboman 23. Etmakas 24. Mutant 25. Dott Als Dott inderdaad wolf is, dan staat er - als Queasy niet ligt over haar stem, en als ze ook een echte stem heeft - inderdaad 6 -3. Maar Queasy kan gelogen hebben. Dan staat het 5-3. Dan vind ik het zelf ook heel moeilijk om te verantwoorden waar die andere twee stemmen op Michelangelo vandaan komen. En ja, ik dacht eerst inderdaad dat Dott wolf was en één van jullie (VeGs of Mutant) de verrader. Hmm, dat zou dan betekenen dat Dott nu een beetje verdachte-af is voor mij. Maar ik blijf haar in de gaten houden.
|||
Citaat:
![]() En weet je, het is zelf nog mogelijk dat het gelijkspel tussen Queasy en Mr.Mark was, als er twéé wolven onder jou staan en één onder Mr.Mark. Zó klopt hij, volgens mij: Geel 1. Mr. Mark 10. VeGs 11. Furby Feeder Batave Sweetsmile Sherlock Sabir19nogwat Queasy 2. Etmakas 3. Dingaantouwtje 4. Absinthe Bright Blue Little Phoebe Mr. Mark 6. Rops 7. Dott 8. Queasy 9. Geel (niet gestemd) Daboman Mutant Twinkebel VeGs 13. Repelsteel Geen stem door gegeven: niemand Citaat:
Maar de combi Dott-Mutant is niet waarschijnlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En over de tweede ronde: Ja, we weten niet tussen wie het gelijkspel was. Omg, dit maakt alles nog onduidelijker. ![]()
||
Citaat:
Maar: Stand topic: 6 tegen 4 voor Dott Als verader niet Dott maar Michelangelo stemt: 5 tegen 5 Als Dott wolf is: 4 tegen 5 voor Dott Dus moet er ook onder Dott een wolf staan. Of, Dott is helemaal geen wolf, en er staan misschien helemaal geen wolven. Maar als Dott wolf is, denk ik dat de verrader van Dott naar Michelangelo geswitcht is. En dan kan Mutant dus geen verrader zijn, want die staat al onder Michelangelo. Dan zou Dott dus wolf zijn, Mutant verrader; dan was het 6 tegen 3 voor Dott. Dan zouden er 3 wolven onder Dott moeten staan, en ergens geloof ik dat niet zo als Dott zelf wolf is. ![]() Maar dat is allemaal op voorwaarde dat Dott wolf is, en hoe waarschijnlijk is dat, nav die ronde? Maar ik heb dat al eerder allemaal uitgetypt in die lange post in het vorige topic. ![]() |
![]() |
|
1) Dott
2) Mr. Mark (leerling-evilziener) 3) Etmakas 4) Rode Panda (dorpeling) 5) Little Phoebe 6) Twinkebel 7) Batave (tovenaar) 8) Michelangelo (evilziener) 9) SweetSmile 10) Queasy 11) Sherlock 12) Dingaantouwtje 13) BrightBlue 14) Geel 15) Furby Feeder 16) Absinthe 17) Repelsteel 18) Mutant 19) Sabir96 20) Rops 21) Daboman 22) VeGs Blauw is opgehangen Rood is opgegeten Roze is gestorven uit liefdesverdriet Groen is neergeschoten door de jager Well done wolfjes, jullie kozen voor de tovenaar. Sorry voor het late posten, ik was stiekem in slaap gevallen. Ik ga zometeen aan een glorieus eindverhaal voor Batave beginnen en die volgt later vanavond ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 Dott | 500 | 21-01-2011 11:28 |